Bolla! Skrevet 20. april 2012 Forfatter #361 Del Skrevet 20. april 2012 Ønsker deg en fin helg Mala, å håper tiden går fort fram mot tirsdag Takk Dagene går mye raskere nå, så satser på at helgen og mandagen går fort! Håper det går bra med deg! ___________________ Jeg blir litt redd, for jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 20. april 2012 #362 Del Skrevet 20. april 2012 Det er folk jeg kjenner som ikke merket noenting til graviditen. Så ikke tenk så mye på det, selvom det er vanskeligt Jeg er sikker på at detter går kjempebra. Du skal jo tross alt ha samme dag som det jeg skulle hatt, så dette fikser du for oss "begge" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. april 2012 Forfatter #363 Del Skrevet 20. april 2012 Det er folk jeg kjenner som ikke merket noenting til graviditen. Så ikke tenk så mye på det, selvom det er vanskeligt Jeg er sikker på at detter går kjempebra. Du skal jo tross alt ha samme dag som det jeg skulle hatt, så dette fikser du for oss "begge" Prøver å la vær å tenke så mye, men det er ikke enkel gitt :gjeiper: Det skal ordne seg for oss ja, det ordner seg for snille piker vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. april 2012 #364 Del Skrevet 21. april 2012 God helg, Mala! Håper dere skjemmer dere bort i helgen med masse godis og film og god mat og så videre Hihi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 21. april 2012 #365 Del Skrevet 21. april 2012 God helg Mala ! Du skal se at det ordner seg for deg ja, bare vent til tirsdagen du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. april 2012 Forfatter #366 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) God helg, Mala! Håper dere skjemmer dere bort i helgen med masse godis og film og god mat og så videre Hihi!! Vi skal kose oss ja Håper helgen din er fin og at tr holder seg unna nå, Nuttapia God helg Mala ! Du skal se at det ordner seg for deg ja, bare vent til tirsdagen du Det er så godt å se ende på denne torturen nå, etter litt over en uke med venting ser jeg endelig lyset i tunnelen Skal bli godt å blir ferdig med det, og forhåpentligvis slutter det med gode nyheter! ___________________ Før forrige helg bestilte jeg meg en bok som heter "i mors liv", den kom jo selvfølgelig i posten i går... Jeg bare la den nederst i en skuffe i kommoden vi har på soverommet jeg. Den skal ikke opp derfra før jeg vet at jeg er gravid eller jeg blir gravid igjen! Litt om hvordan jeg er/har det: - jeg er fortsatt veldig varm! Kjære klarte nesten ikke ligge inntil meg i natt/morges fordi jeg er så varm - Veldig sulten hele tiden! - UTROLIG humørsyk, føler jeg kjefter hele tiden! - Hodepine - Små kviser som popper ut på bryste mitt - Tisser minst to ganger hver natt. - Tett nese! - Veldig oppblåst mage på kveldene! Som en stor hard ballong. - Dovner bort veldig lett i både hender og føtter Vet ikke, men håper ikke alt dette er noe jeg innbiller meg eller at kroppen min bare lurer meg til å tro at det er en mulighet for at jeg fortsatt er gravid... Endret 21. april 2012 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 21. april 2012 #367 Del Skrevet 21. april 2012 Det går bra har jeg jo sagt . Jeg har en god feeling på deg, så da tror jeg at alt er i skjønneste orden med deg Mala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. april 2012 Forfatter #368 Del Skrevet 21. april 2012 Det går bra har jeg jo sagt . Jeg har en god feeling på deg, så da tror jeg at alt er i skjønneste orden med deg Mala Hihi, bra noen har troen Jeg er egentlig bare negativ jeg nå og helt innstilt på at jeg har mistet (typisk meg å være negativ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. april 2012 #369 Del Skrevet 21. april 2012 Takk, Mala! Ingen spor her, men heller ingen prositiv test Symptomene dine er jo helt fantastiske! Bring it on, sier jeg bare! Eller hva? Jeg har som Lizzie, en veldig god følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 21. april 2012 #370 Del Skrevet 21. april 2012 Det høres ut som en haug med graviditetssymptomer på meg, Mala Jeg har trua på at spiren din har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. april 2012 Forfatter #371 Del Skrevet 21. april 2012 Takk, Mala! Ingen spor her, men heller ingen prositiv test Symptomene dine er jo helt fantastiske! Bring it on, sier jeg bare! Eller hva? Jeg har som Lizzie, en veldig god følelse! Så lenge tr holder seg unna, er det muligheter for at du har en hemmelighet i magen Vi får bare vente å se, men setter stor pris på positive tanker og ord fra dere jenter Det høres ut som en haug med graviditetssymptomer på meg, Mala Jeg har trua på at spiren din har det fint! Det kan kanskje virke som masse symptomer på graviditet, men er litt redd for å bli litt for håpefull liksom, for da blir nedturen så stor på tirsdag hvis jeg får beskjed om at jeg har hatt en sa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 22. april 2012 #372 Del Skrevet 22. april 2012 Blir det nedtur tirsdag, så vet du ihvertfall uansett at du kan bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 22. april 2012 Forfatter #373 Del Skrevet 22. april 2012 Blir det nedtur tirsdag, så vet du ihvertfall uansett at du kan bli gravid Ja, ikke sant! Må se det positive i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 22. april 2012 #374 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Ja, ikke sant! Må se det positive i det Så absolutt ! Kos deg resten av dagen da, og kjeder du deg, så kan du få legge meg til på facebook Endret 22. april 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 22. april 2012 #375 Del Skrevet 22. april 2012 Nå nermer det seg tirsdag!! Håper på positivt svar fra legen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 22. april 2012 Forfatter #376 Del Skrevet 22. april 2012 Så absolutt ! Kos deg resten av dagen da, og kjeder du deg, så kan du få legge meg til på facebook Her har dagen fløyet av gårde i finværet Selv om jeg ikke kjeder meg, skal jeg legge deg til Nå nermer det seg tirsdag!! Håper på positivt svar fra legen da!! Ja, nå er ventingen snart over, endelig! Vi krysser fortsatt fingre og tær for at tirsdag blir en BRA dag ___________ Nå skal jeg avslutte helgen i armkroken i kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. april 2012 Forfatter #377 Del Skrevet 23. april 2012 Nå har jeg gått en uke å gledet meg til å bli ferdig med morgendagen, nå derimot begynner jeg å grue meg skikkelig og nesten så jeg kunne ønske det var igjen flere dager! Men igjen så vil jeg jo bli ferdig med det, slit at jeg kan gå videre uansett svar... Syting på meg i dag, men det er lov i egen dagbok! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 23. april 2012 #378 Del Skrevet 23. april 2012 SKjønner at du gruer deg! men det blir godt å vite om det er noe der inne. Men det jeg lurte på.. hvorfor kunne ikke de ta en HCG måling på fredag? For å sjekke om den har godt opp? Syns det er rart at du måtte vente en hel uke egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. april 2012 Forfatter #379 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg måtte vente til i morgen pga at det var veldig liten stigning fra fredag-mandag forrige uke, så de ville se utviklingen etter lengre tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 23. april 2012 #380 Del Skrevet 23. april 2012 Åja, jeg skjønner! Vi får håpe på det beste:) blir godt for deg å vite litt mer i morgen kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå