Lemon Skrevet 11. januar 2004 #1 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei! Vi er en venninnegjeng som til sommeren har tenkt å reise til Kypros- Ayia Napa/ Agia Napa- men er dog litt skeptisk. Har hørt masse positivt om plassen, og er innstilt på å komme til et sted med partyfaktor- men ønsker også en plass å slappe av dersom vi føler for det. Har også hørt at prisene på Kypros er høye, og kan gjerne sammenlignes med Norge? Det er noe av det som trekker ned, synes vi. Noen som kan anbefale en leilighet, og dele sine erfaringer fra Ayia Napa med meg? Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 11. januar 2004 #2 Del Skrevet 11. januar 2004 Har ikke vært i Aiya Napa, men Kypros er et vakkert land. Hvis dere bare er ute etter å feste ville jeg sett på pris, men hvis dere også vil ha noen opplevelser så er Kypros et flott sted. Kos er jo en partyøy - og da jeg var der var prisene såpass lave at vi hadde penger med hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cola Girl Skrevet 12. januar 2004 #3 Del Skrevet 12. januar 2004 Så lenge dere finner et hotell/leilighet som ligger litt unna "The Square" så skal det være rom for både avslapping og festing i Agia Napa. Nissi Beach er en flott strand litt utenfor sentrum, men med ganske høy babe-faktor. Prisnivået er ikke så ulikt her hjemme, men til disco og nattklubber får man stort sett alltid gratis inngang med x antall shot - i allefall hvis man er en gjeng jenter Kypros er i allefall en flott øy hvor man kan oppeleve mye forskjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. januar 2004 #4 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har vært i Aigia Napa fire ganger. Jeg syntes det var en hærlig plass, men kommer ikke til å reise tilbake ettersom prisene er sinnsykt høye. Ett venne par var der i fjor og de mente det samme. Har blitt alt for dyrt der. Kan heller annbefale Kos, like bra party faktor men mye billigere. Jeg bodde og jobbet på Kos i fjor å har vært der flere ganger på ferie. Likte egentlig Agia Napa bedre, men prisene er som sagt alt for høye :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå