Gjest Neferet Skrevet 20. juli 2013 #721 Del Skrevet 20. juli 2013 Lykken er å knaske på en nektarin før frokost i stille hus i påvente av at murmelkona skal våkne og vite at dette er første dag av ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. juli 2013 #722 Del Skrevet 20. juli 2013 God helg og god friuke! Litt trist å reise opp til øsepøsenord med så fint vær hjemme Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. juli 2013 #723 Del Skrevet 20. juli 2013 Goood ferie!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. juli 2013 #724 Del Skrevet 22. juli 2013 Tusen takk TuttaV og cypress! Foreløpig er ferie fantastisk deilig med hvile og konetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. juli 2013 #725 Del Skrevet 31. juli 2013 Sommerstille i boka, og sommerstille i hjernen... Neida, det er ikke fullt så ille, men det er lite som skjer på jobb om dagen, så jeg er litt sløvere enn vanlig. Det har tydeligvis også gitt seg utslag her inne Ferieuka var fantastisk deilig, det var bare synd den var helt ensom i tallet! Når det er sagt, når vi først skulle ha kun en uke fri i sommer, så var det jo passende at det var den uka med og sommervarme hele uka! Vi hadde lagt minimalt med planer for å faktisk rekke å senke skuldrene litt, og det fungerte faktisk bra! Vi rakk å bruke takterrassen, vi grillet oftere enn vi ikke gjorde det, vi fikk trent godt og brukt tid på hverandre, vi så faktisk fire filmer og vi koste oss! Åh, den som kunne fortsatt med det samme denne uka også! Torsdag kom svigers, og jeg, kjære og svigermor var på harrytur mens svigerfar begynte på den berømte plattingen bak huset (i hagen) som de hadde bestemt at vi trengte (jeg skjønte ikke helt greia, i og med vi ikke rekker å bruke resten av utearealet heller ) Fredag jobbet vi med plattingen og annet forefallende arbeid før vi grillet på den ferdige plattingen (og så fort den var på plass skjønner jeg VELDIG godt hvorfor vi skal ha den, så utrolig deilig det var å ha ordentlig plass i skyggen når det er varmt og man skal nyte et godt måltid! Takterrassen er badet i sol og der blir det oppunder 50 grader når det nærmer seg middagstid, så den var rett og slett fantastisk! ) Vi avsluttet måltidet med selvdyrkede og selvplukkede rips, og det var skikkelig stas rett og slett! Lørdag og søndag ble det mer hvile og trening, blant annet en lenge etterlengtet dansetime med Elen , jeg var rett og slett ekstatisk! Og kjenner jeg blir glad av å tenke på det nå også! Så er det å være tilbake på jobb igjen da, og til tross for at jeg er trøtt så går det ganske greit. Det er mye fokus på kost og trening hjemme hos oss for tida, kjære har begynt på et styrkeprogram som også dikterer endel kost, og jeg har benyttet anledningen til å skjerpe meg jeg også. Jeg ble jo sittende mye stille og putte i meg alt jeg kunne finne av søtt og salt snop da jeg brakk tåa, og det syntes godt for å si det sånn. Men etter tre uker på den smalere sti (ja, faktisk også mens det var ferie!) begynner resultatene å komme og det er superdigg! I dag har jeg faktisk vært på trening før jobb, peste meg selv en time på ellipsemaskina, jeg skal nemlig ut og spise med ei venninne etter jobb og måtte komme litt på forskudd. Jeg har jo disse periodene der jeg er flink og så sklir sakte men sikkert ut igjen, men nå har jeg kommet godt i gang. Måtte det vare lenge. Nå spilles det sittende ballongvolleyball i kontorlandskapet rundt meg, det er kanskje en indikasjon på hvor bissi vi er om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 1. august 2013 #726 Del Skrevet 1. august 2013 Åh, blir glad bare av å lese om Elens dansetime! Jeg er inne i skikkelig dårlig treneform om dagen... Har bare ikke energi til det. Men satser på at det kommer seg om noen uker og at ikke kroppen har forfalt helt innen den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. august 2013 #727 Del Skrevet 1. august 2013 Inne og leser her, og mye skjer? Skjønner fint lite da, men men Volleyball i kontorlandskapet høres fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. august 2013 #728 Del Skrevet 2. august 2013 Åh, blir glad bare av å lese om Elens dansetime! Jeg er inne i skikkelig dårlig treneform om dagen... Har bare ikke energi til det. Men satser på at det kommer seg om noen uker og at ikke kroppen har forfalt helt innen den tid Ja, de har som regel den effekten de timene! Jeg håper jeg får til en til om ikke så altfor lenge, det er litt synd at hun har tirsdager på Colosseum, for det er i utgangspunktet en dårlig match for meg. Men en og annen gang satser jeg på å få det til! Det er vel ikke så rart at du ikke har treningsoverskudd akkurat nå, men jeg tror ikke kroppen din rekker å forfalle så mye akkurat, du er vel ganske aktiv i hverdagen. Slapp av når du kan, og kom sterkere tilbake når energien også har gjort det! Inne og leser her, og mye skjer? Skjønner fint lite da, men men Volleyball i kontorlandskapet høres fantastisk ut Volleyball i kontorlandskapet er stor stas om dagen! Men nå begynner ballongen (som er ballen) å skrumpe inn veldig, så da er det vel grenser for hvor lenge det kan holde på. I tillegg til at det kommer mange tilbake fra ferie på mandag, kan jo hende det setter en stopper også :fniser: Men i går var jeg med på moroa, og det var supergøy! Og det er lov å spørre hvis det er ting du lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. august 2013 #729 Del Skrevet 5. august 2013 Dagens kvinnfolkproblem : PMS tåkelegger hjernen og mener at alt er tungt og dumt og vanskelig... Og jeg har et søtsug av en annen verden, kunne lett forspist meg på sjokolade, har så lyst på Snickers!! Men så er jeg jo på skjerpings-regime og er inne i den femte uka med full kontroll på tøysespisinga mi... Så hjernen krangler må med seg selv, der den ene delen er skråsikker på at litt sjokolade når hormonene herjer aldri har skadet noen, mens den andre delen tross alt VET at den kortvarige lykken ikke er verdt det... Oh joy med andre ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. august 2013 #730 Del Skrevet 5. august 2013 Du er bare helt fantastisk skjønn ...og den tankegangen var skremmende kjent Her har jeg akkurat vært på spinning, og hva vil jeg ha tror du?? Ikke knekkebrødet og bananen som ligger foran meg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. august 2013 #731 Del Skrevet 5. august 2013 Du får bare se å bli gravid, så skal du se sjokoladesuget forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. august 2013 #732 Del Skrevet 5. august 2013 ...men så kommer det tilbake med storm under ammingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. august 2013 #733 Del Skrevet 6. august 2013 Du er bare helt fantastisk skjønn ...og den tankegangen var skremmende kjent Her har jeg akkurat vært på spinning, og hva vil jeg ha tror du?? Ikke knekkebrødet og bananen som ligger foran meg ihvertfall Godt jeg ikke er alene her...! Men så flink du har vært, leste inne i boka di også, og hoiing til tross hørtes det ut som en strålende økt! Jeg var faktisk på vei hjem fra spinningtime da jeg skrev innlegget jeg også, så vi hadde tydeligvis mye til felles i går ettermiddag og kveld! Hvordan gikk det, vant knekkebrødet og bananen eller noe annet...? Jeg klarte meg faktisk, bare kveldsmat på meg også. Selv om jeg fortsatt lurer på om det ikke kan være lov med litt sjokolade. Jaja, skal på kino i kveld, så noe blir det nok uansett da tenker jeg. Det må jo være lov å leve litt også! Du får bare se å bli gravid, så skal du se sjokoladesuget forsvinner! Tydeligvis løsningen på flere ting dette... Det skjer nok ikke noe her med det første, når sant skal sies ble jeg litt usikker på om det kommer til å skje noe i det hele tatt etter kjæres reaksjon på et par tv-innslag i går kveld. "Kan vi trekke oss nå??" Jeg valgte å la den ligge sånn inntil videre, to premenstruelle damer i samme hus skal på ingen måte ta valg som kan forandre livet.... Håper kvalmen din gir seg snart! ...men så kommer det tilbake med storm under ammingen ...se der ja, midlertidig var ordet.... Dere er veldig fine som kommer med gode innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. august 2013 #734 Del Skrevet 6. august 2013 ...men så kommer det tilbake med storm under ammingen ...og på slutten av svangerskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. august 2013 #735 Del Skrevet 6. august 2013 ...og for noen startet suget allerede fra første gang man smakte sjokolade etter man ble født og slutter (tilsynelatende) aldri igjen. Den samme "noen" handlet også sjokolade for mer enn $60 for ikke lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. august 2013 #736 Del Skrevet 6. august 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. august 2013 #737 Del Skrevet 6. august 2013 Note to self: det å nevne søtsug og sjokolade i boka fører kun til masse sjokoladesnakk og mer lyst på sjokolade Takk for innspill Androide og cypress, nå blir det ihvertfall sjokolade på kino i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. august 2013 #738 Del Skrevet 8. august 2013 Når man først er ferdig med å være premenstruell og har blitt belønnet med smerter isteden er det ikke bare bare å forholde seg til svigers på selvinvitert besøk, som havner i trafikkaos og kommer på tida jeg hadde håpet de skulle reise igjen og blir helt til nå. ,Jeg hadde kommet meg gjennom jobbedagen med sofaen i sikte, den planen røyk rimelig heftig... Så jeg har vært en god blanding av og nesten på randen av tårer av utmattelse og vondter hele kvelden. De har reist nå, og tatt med seg kjære, så nå har jeg fått i meg litt kveldsmat og skal avslutte med hjemmelaget granola (det fikk jeg ihvertfall laget i kveld) og håper jeg finner igjen sjelefreden etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. august 2013 #739 Del Skrevet 8. august 2013 Og det må bare legges til at jeg har vært veldig heldig med mine svigerforeldre altså, de er snille og gode og veldig low-maintenance!! Det er bare det at formen min og timingen ikke var helt god i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. august 2013 #740 Del Skrevet 8. august 2013 Nyt litt alenetid min skatt, å forholde seg til andre når en har vondt er ikke lett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå