Gjest Azalea Skrevet 13. juli 2013 #701 Del Skrevet 13. juli 2013 Skjønner deg når det gjelder men samtidig så er jo dette veldig gode nyheter ....men må man ta hormoner ved vanlig assistert befruktning i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. juli 2013 #702 Del Skrevet 13. juli 2013 I dag er det tid for å syte litt altså... Dette er en av dagene der jeg nesten på fullt alvor vurderer å bli mann... Menssmerter på tredje døgnet, at det skal være nødvendig...?? (når det er sagt har jeg tydeligvis ikke så store problemer, i og med at det er dette jeg skal syte av... dukker nok snart opp igjen...!) apropo det om å ønske å bli mann den kom min kjære med også for noen dager siden etter flere dager med menssmerter og hodepine!! stakkars, hun var overbevist om at det var grunn nok!! men menssmerter er vondt, grusomt vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. juli 2013 #703 Del Skrevet 13. juli 2013 Innom og oppdaterer meg etter en lang feriepause fra KG Spennende med brev fra Riksen details?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. juli 2013 #704 Del Skrevet 14. juli 2013 Skjønner deg når det gjelder men samtidig så er jo dette veldig gode nyheter ....men må man ta hormoner ved vanlig assistert befruktning i Norge? Joda, det er jo det! Jeg kan sende deg en PM jeg apropo det om å ønske å bli mann den kom min kjære med også for noen dager siden etter flere dager med menssmerter og hodepine!! stakkars, hun var overbevist om at det var grunn nok!! men menssmerter er vondt, grusomt vondt... Det er vel kanskje en grunn til at det skal litt mer til, hvis ikke kunne det blitt mange som bestilte skifte Innom og oppdaterer meg etter en lang feriepause fra KG Spennende med brev fra Riksen details?! Det ser ut som dere har hatt en nydelig ferie, det er sånn det skal være! Jeg regner med du etterspør detaljer utover det som står i skjult tekst? PM kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. juli 2013 #705 Del Skrevet 14. juli 2013 Å, spennende med brev!! Noen måneder fra eller til spiller nok ingen rolle, tviler på at dere blir kastet ut av køen i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. juli 2013 #706 Del Skrevet 14. juli 2013 skjønneringenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. juli 2013 #707 Del Skrevet 15. juli 2013 Å, spennende med brev!! Noen måneder fra eller til spiller nok ingen rolle, tviler på at dere blir kastet ut av køen i hvert fall! Ja, superspennende!! Og litt skummelt Jeg skal ringe dit i dag og høre hva de sier om ferieturen vår. Det er jo i tilfelle snakk om to måneder mellom de to alternativene, så satser på at det går greit. skjønneringenting... Ping, jeg sender deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. juli 2013 #708 Del Skrevet 15. juli 2013 God mandag! Sitter du på jobb stakkar, siden du var innpå her til "vanlig" tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. juli 2013 #709 Del Skrevet 15. juli 2013 God mandag! Sitter du på jobb stakkar, siden du var innpå her til "vanlig" tid? God mandag Mazzi! Her sitter jeg på jobb ja, det stemmer! God resonnering! Det blir ikke så mye ferie i sommer i og med vi skal på langtur i september, men neste uke skal vi faktisk ha et lite avbrekk. Fram til da blir det mye fordriving av tid tror jeg, ikke så mye som skjer her og de aller fleste andre har ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. juli 2013 #710 Del Skrevet 15. juli 2013 Telefon til Riksen ga ingen svar, "telefonen er ikke betjent i uke 29". Jaja, da får jeg prøve igjen neste uke Ikke akkurat noe som haster foreløpig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. juli 2013 #711 Del Skrevet 17. juli 2013 Gjett hva jeg (og en gjeng andre fine folk) skal 12. oktober!!! Fare for instant no-brain!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. juli 2013 #712 Del Skrevet 17. juli 2013 Heldigen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. juli 2013 #713 Del Skrevet 17. juli 2013 Heldigen!!! Jepp!! Komme og være med....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. juli 2013 #714 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Ikke frist meg! Endret 17. juli 2013 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. juli 2013 #715 Del Skrevet 18. juli 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. juli 2013 #716 Del Skrevet 19. juli 2013 Ikke frist meg! Vi har gjesterom med tilhørende eget bad, så kost og losji skulle ordnet seg glatt! I know!! Gleder meg skakk allerede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. juli 2013 #717 Del Skrevet 19. juli 2013 Ah, salige fredag! Og ikke bare fredag, men siste arbeidsdag før en liten ukes ferie! Det er meldt type HELE neste uke, og slår det til er det ikke dårlig den ene uka vi har fri (og tilbringer her til lands) i år! Ikke så mange planer er lagt heller, det er faktisk et hovedfokusområde å hvile litt denne gangen, det går hardt utover huden under øynene på oss begge for tida, ser litt mer enn middels ut som zombier både sent og tidlig. Riktignok skal vi få til en harrytur sammen med svigermor, og svigerfar dukker opp torsdag for å lage platting på baksiden av huset (ikke spør hvordan han har kommet fram til at det skal skje akkurat NÅ (rolleyes) ) men resten av tida er lykkelig planfri. I morgen skal vi tilbringe litt tid med fadderbarnet vårt, det er evigheter siden sist og han begynner virkelig å bli stor gutt. Og så blir det sikkert jevnlig trening kjenner jeg oss rett... Når det er sagt, det ovenstående er faktisk lite planer i forhold til hvordan kalenderen pleier å se ut! Det blir deilig å komme litt unna det store fine bygget i Bjørvika også, det er veldig rolige dager her for tida, mye surfing og lite fornuftig (til tross for en oppgave jeg strengt tatt kan og bør bruke tida på). De få som er igjen er i skikkelig feriemodus, og da er det vanskelig å forhindre at hjernen kobler fullstendig ut... Til alt overmål skal jeg møte ei venninne til lunch i dag, gleder meg frynsete til det også, og så skal jeg bruke fredagsettermiddagen på yogatime før jeg tar helg helt på ordentlig. Jeg hører og lokke i det fjerne!! Måtte disse timene fram mot kl 15 fly fort!! Og en riktig god helg til dere som måtte finne på å stikke innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. juli 2013 #718 Del Skrevet 19. juli 2013 God helg! Jeg tror det å sovne på sofaen er min definisjon på en vellykket fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. juli 2013 #719 Del Skrevet 19. juli 2013 God helg! Jeg tror det å sovne på sofaen er min definisjon på en vellykket fredagskveld. Takk det samme Pingting! Det er godt det ikke bare er meg som mener at fredagen er vellykket akkurat sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. juli 2013 #720 Del Skrevet 19. juli 2013 Ferdigtrent og på vei hjem kl 17 på en fredag, middag, og takterrasse i vente... Life's good akkurat nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå