Gjest Neferet Skrevet 27. juni 2013 #681 Del Skrevet 27. juni 2013 Monsterkake - Neferet 1 - 0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juni 2013 #682 Del Skrevet 27. juni 2013 Au da... Helt krise, eller kan den reddes? Fordelen med monsterkake er jo at den kan se litt herpa ut uten at det gjør noe, det gjør den jo bare enda mer skummel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. juni 2013 #683 Del Skrevet 27. juni 2013 Med litt fantasi er det meste mulig, revnen ble munn Bare montering av øyne som gjenstår, men tror vi kan konkludere med resultatet Monsterkake 1 - Neferet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juni 2013 #684 Del Skrevet 27. juni 2013 Gratulerer med seieren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juni 2013 #685 Del Skrevet 28. juni 2013 Gratulerer med seieren! Tusen takk Bilde kommer nok på FB i løpet av kvelden, når øynene også er på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. juni 2013 #686 Del Skrevet 28. juni 2013 Sier som Mazzi jeg, Gratulerer med seieren Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juni 2013 #687 Del Skrevet 28. juni 2013 Sier som Mazzi jeg, Gratulerer med seieren Ha en super helg Tusen takk! Gleder meg til å se den ferdig montert, og håper den smaker godt!! Det ble litt endring av sammensetning i og med den klappet sammen og revnet, så den ble bare delt i to, med vaniljekrem og bringebær som fyll, så brukte jeg heller sjokolademousse farget svart på toppen og farget sjokoladesmørkrem på sidene. Revna var perfekt formet, så bringebær på rekke og rad der utgjør munnen! Så da er det bare øynene som mangler, de står foreløpig i kopper og glass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 28. juni 2013 #688 Del Skrevet 28. juni 2013 Ha en suuuper helg masse fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2013 #689 Del Skrevet 28. juni 2013 Gleder meg til bilde, for det der høres spennende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. juli 2013 #690 Del Skrevet 2. juli 2013 Ha en suuuper helg masse fra meg Tusen takk kjære deg, håper du hadde en fin helg også!! Gleder meg til bilde, for det der høres spennende ut! Bilde kom, om enn litt sent. Huset fullt av folk var en distraksjon fra FB Men kaka kan vel sies å ha blitt en suksess både visuelt og med tanke på smak. Uten å vite det hadde jeg faktisk nesten gjenskapt kakebunnen fra bryllupskaka vår! Så det er godt mulig den kommer til å bli brukt igjen med annet fyll og pynt også! ---------------------------------------------------------- For en helg! Jeg er sliten fortsatt jeg! Fredag var det som kjent bursdagsfeiring her hjemme etterfulgt av tur på byen og Kvinnekveld, i seng rundt kl 4 lørdag morgen. Lørdag var det mest avslapping, utrolig hvor lite vant jeg har blitt med å rangle så sent nattestider! Søndag var det full fart igjen, besøk av svigers (svigermor pusset alle vinduene våre, jeg tror det nesten var bryllupsdagsgave, det kjentes ihvertfall sånn) og bare en liten halvtimes hvile før Green Day-konsert på Ullevål stadion. Bra konsert, festlig Billie Joe, men elendig timing. Søndag kveld er ikke tiden for konsert når man skal på jobb dagen etter, det må jeg bare si Hjemme igjen sånn rundt midnatt, og etter litt mat og en dusj var det noen få timers søvn før gårsdagens arbeidsøkt og drøye halvannentimes trening... Gårsdagen var lang og tung, det skal jeg innrømme, så i går var det veldig tidlig her i huset. Mistenker at det kanskje blir tilfellet i dag også. Akkurat nå sitter jeg på hjemmekontor mens montører setter opp ny utvendig persienne på kjøkkenvinduet vårt, så blir det vel inn på jobb så fort de er ferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. juli 2013 #691 Del Skrevet 3. juli 2013 Litt av en helg - forstår godt at du er sliten og at søvnen må tas igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. juli 2013 #692 Del Skrevet 4. juli 2013 Litt av en helg - forstår godt at du er sliten og at søvnen må tas igjen Ja, det ble litt i overkant.... Men når det er hyggelige ting som skjer så er det jo tross alt overlevelig med litt lite søvn. Hittil har vi vært ganske flinke til å legge oss tidlig denne uka, det hjelper på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. juli 2013 #693 Del Skrevet 4. juli 2013 4 år!! For fire år siden satt jeg blek og prøvde å tvinge ned en brødskive til frokost, her hadde bryllupsnervene kommet over natten!! Helt uten grunn selvfølgelig, det var en fantastisk dag som det er en fryd å tenke tilbake på. Og det overrasker meg fortsatt at det faktisk var noe spesielt! Vi hadde jo vært sammen i nesten 10 år da vi ga hverandre våre "ja", og likevel ble det noe helt særegent etterpå! Måtte det bli mange mange flere år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. juli 2013 #694 Del Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer med bryllupsdagen!!! Som tiden flyr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 4. juli 2013 #695 Del Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer så mye med bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. juli 2013 #696 Del Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer med bryllupsdagen!!! Som tiden flyr!!! Tusen takk! Ja, tiden flyr, du har jo nesten rukket å bli tobarnsmor også!! Det er sikkert ekstra rart! Gratulerer så mye med bryllupsdagen Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. juli 2013 #697 Del Skrevet 9. juli 2013 Sometimes I feel so lonesome The fall is here again There's rotting leaves down underfoot And an unforgiving rain Below the hollow skies And blowing on the wind Is the echo of the voices Of the people I have been There's things I should have left alone And boundaries I have crossed I've found a lot of answers But the questions have been lost I've got it wrong so many times I almost turned out right I need someone to guide me Through the cold and lonely night I'm praying oh Lord, please show me the way And lead me down the straight and narrow I'm yearning so to find a little piece of mind Way down to the bone and marrow So far from the straight and narrow When the fall is dark and long I get that urge again There's rotting leaves down underfoot And memories and pain I've given and I've taken Told the truth and I have bluffed In the end, whatever you deserve You'll get more than enough I'm praying oh Lord, please show me the way And lead me down the straight and narrow I'm yearning so to find a little piece of mind Way down to the bone and marrow So far from the straight and narrow On and on, this lonesome road Forever to the end I've got to keep on going Can't ever turn again Oh Lord please won't you guide me I'm lost and gone astray Through the wasteland and the wilderness Forever on my way I'm praying oh Lord, please show me the way And lead me down the straight and narrow I'm yearning so to find a little piece of mind Way down to the bone and marrow So far from the straight and narrow I'm so far from the straight and narrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. juli 2013 #698 Del Skrevet 11. juli 2013 I dag er det tid for å syte litt altså... Dette er en av dagene der jeg nesten på fullt alvor vurderer å bli mann... Menssmerter på tredje døgnet, at det skal være nødvendig...?? (når det er sagt har jeg tydeligvis ikke så store problemer, i og med at det er dette jeg skal syte av... dukker nok snart opp igjen...!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. juli 2013 #699 Del Skrevet 11. juli 2013 Glimt av i sinnet var ikke så langt unna. Snill kollega som kom med is som en gjeng av oss kunne nyte på takterrassen her på jobben var nok til å få meg til å ihvertfall! Så får det bare være at jeg fortsatt har vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. juli 2013 #700 Del Skrevet 12. juli 2013 I går kom brevet!! Fra Riksen altså.... enda litt til... Så nå mener de egentlig at vi skal sette i gang med første runde ved neste mens (som for den observante leser vil være ca fire uker til) Men her i huset har ting ikke endret seg nevneverdig, og det er helt uaktuelt å reise tre uker til USA i september og ved full klaff være 4-5 uker på vei. Det er også helt uaktuelt å starte med hormoner på ferie, som vil være neste syklus, for jeg er et veldokumentert hormontroll og det kan bli svært uhyggelig for alle involverte (og litt vanskelig å skjule for svigers som er med på turen...) Men uansett, det betyr vel (hvis de nå ikke kaster oss ut av køen fordi vi ikke kommer før fjerde syklus fra nå at det blir forsøk på senhøsten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå