Gjest Neferet Skrevet 26. oktober 2012 #421 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fått mail Nytt intervju tirsdag 14.30 God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. oktober 2012 #422 Del Skrevet 26. oktober 2012 Oioioi! Spennende!! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. oktober 2012 #423 Del Skrevet 29. oktober 2012 Oioioi! Spennende!! God helg!! Ja, veldig! Tenker nervene melder seg i løpet av kvelden og morgendagen! I dag er det samtale med et annet rekrutteringsbyrå kl 16, her gjelder det å holde mulighetene åpne... Helga ble kjempefin, håper det samme for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. oktober 2012 #424 Del Skrevet 29. oktober 2012 Æsj, i dag har jeg en dårlig dag.... Sliten, sur og lei, tung i kroppen og vanskelig å ha med å gjøre Det er nok litt for mye på en gang i dette hodet, det må jo være det som er greia...? Ikke det beste utgangspunktet for denne veldig viktige uka kjenner jeg, så håper det sklir over etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. november 2012 #425 Del Skrevet 1. november 2012 Hvordan gikk intervjuet på tirsdag? Kjipt med sånne møkkadager, men det er de som gjør de gode dagene så ekstra gode Det kan bli med for noen og enhver med så mange spennende ting som skjer på en gang!! Håper du har det bedre idag Søte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. november 2012 #426 Del Skrevet 1. november 2012 Hvordan gikk intervjuet på tirsdag? Kjipt med sånne møkkadager, men det er de som gjør de gode dagene så ekstra gode Det kan bli med for noen og enhver med så mange spennende ting som skjer på en gang!! Håper du har det bedre idag Søte deg Hei søte du! Mandag var en skikkelig drittdag, fra ende til annen. Første snøfall og masse forsinkelser til jobben. Så begynte resten av moroa med at jeg mistet månedskortet mitt på vei til jobb, og må betale masse unødvendige penger på transport denne uka. Så var det en skikkelig kjip blåmandag på jobb med gode eksempler på hvorfor jeg er på vei bort fra et par av disse kollegaene mine Så skulle jeg til samtale hos et rekrutteringsbyrå, og mens jeg ventet på bussen mistet jeg iPhonen min så den falt med skjermen ned på brosteinen og knuste… Den virker fortsatt altså, men med skikkelig knust skjerm Samtalen med rekrutteringsbyrået gikk fint, men humøret resten av ettermiddagen/kvelden var skikkelig ræva… Intervjuet på tirsdag gikk ganske bra tror jeg, hadde god tid på vei dit og nervøsiteten rakk å snike seg skikkelig inn under huden. Småkvalm de første minuttene, men det gikk seg til. Og hyggelig var det! Vanskelig å si hvordan det ble vurdert fra deres side, men ble lovet en tilbakemelding i løpet av uka. I dag tidlig så jeg i mailen min at den første rekrutteringsfyren jeg snakket med (som satte meg i kontakt med de jeg var til intervju hos) hadde sendt mail. Han hadde visst fått bekreftet at de kommer til å i meg et tilbud Hvordan det ser ut og når det kommer er uvisst, men jungeltelegrafen sier tydeligvis at jeg har kommet gjennom nåløyet! Samtidig ringte det en dame akkurat nå fra byrået jeg snakket med på mandag og ville avtale et intervju hos en annen bedrift, og hun jeg snakket med på mandag hadde sendt mail om intervju med en tredje tirsdag formiddag. Så hvis lykken står meg bi, kan jeg kanskje ha flere steder å sammenligne før jeg tar et valg?!? Men det ser i hvert fall ut til at jeg har noe i dette markedet å gjøre, og det gjøre meg kjempeglad! Og så føler jeg meg litt liten og redd innimellom, men sånn er det vel utenfor komfortsonen…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. november 2012 #427 Del Skrevet 2. november 2012 Neste fredag er jeg ønsket i møte for å forhandle om kontraktsbetingelser! Nå sitter jeg på Arlanda Express med gratis Wifi og er klar for en helg i Stockholm og Cirque du Soleil i morra... i sinnet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. november 2012 #428 Del Skrevet 2. november 2012 Så godt å lese sånne solskinn-og-bare-medgang innlegg Det er så fortjent!! Kos deg så uendelig mye i Stockholm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. november 2012 #429 Del Skrevet 3. november 2012 Her har det vært berg-og-dalbane. For en utrolig kjip mandag! Men det overskygges vel av alt det positive. Så spennende med jobbtilbud! Og så ser jeg på Facebook at du koser deg på tur. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. november 2012 #430 Del Skrevet 3. november 2012 Gratulerer med tilbud!!! Spennende å se om dere kommer i land med en avtale!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. november 2012 #431 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Så godt å lese sånne solskinn-og-bare-medgang innlegg Det er så fortjent!! Kos deg så uendelig mye i Stockholm Litt bra med medgangsinnlegg etter det ekstra kjipe forrige mandag... Stockholm var veldig bra (og veldig dyrt... ) Her har det vært berg-og-dalbane. For en utrolig kjip mandag! Men det overskygges vel av alt det positive. Så spennende med jobbtilbud! Og så ser jeg på Facebook at du koser deg på tur. Herlig! Berg- og dalbane er vel nesten bare fornavnet... Men det blir nok bra til slutt! Kjenner at det er tungt å motivere seg for en ny uke med like mye action, men det er jo strengt tatt et luksusproblem... Men sliten blir jeg, så jeg håper at denne uka bidrar til å lande noe! Gratulerer med tilbud!!! Spennende å se om dere kommer i land med en avtale!! Tusen takk En spennende uke er i gang! Intervju hos nytt firma i dag kl 16! ------------------------------------------------------------- Stockholm var skikkelig stas! Fredag dro jeg i forveien, da reisefølget mitt ikke kunne ta fri fra jobb. Tuslet litt rundt, spiste på irsk pub og gikk amok i Nike-avdelingen i en nærliggende sportsbutikk. Lørdag ble hovedsakelig brukt til shopping, mye mer enn jeg egentlig hadde tenkt, men fant jo så mye fint! Så det får være belønninga for alt strevet i det siste... Etter shopping rakk vi å slappe av en drøy time på hotellet før det var middag på italiensk restaurant og Cirque du Soleil. Stas stas stas!! Vanskelig å sove på det hotellet vi var på, det var så utrolig varmt der! Så både jeg og venninna mi var urolige og holdt nok hverandre våkne på rundgang... Godt å komme hjem i går ettermiddag og slappe av litt! Selv om det ikke var så mye jeg rakk før mamma kom med katten, vi skal passe ham i en måned mens mamma og samboeren er på USA-tur. Katten tok plass midt i sofaen, så da var det ikke så lett å leve slaraffenlivet på sofaen lenger... Endret 5. november 2012 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. november 2012 #432 Del Skrevet 12. november 2012 Godt og høre at det er flere intervjuer og jobbtilbud på gang Krysser fingrene for at du blir fornøyd med jobben du kommer til og betingelsene Stockholm høres veldig fint ut, bra at du koste deg og slapp deg løs med litt shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. november 2012 #433 Del Skrevet 13. november 2012 Godt og høre at det er flere intervjuer og jobbtilbud på gang Krysser fingrene for at du blir fornøyd med jobben du kommer til og betingelsene Stockholm høres veldig fint ut, bra at du koste deg og slapp deg løs med litt shopping Tusen takk MaiL! Det går i hundre her! Håper alt står bra til hos deg også! --------------------------------------------------------------------------------------------- Det går utrolig fort i svingene om dagen, jeg har klart å legge godt til rette for meg selv på den måten Jobbintervjuprosessen går i hundre, på fredag var jeg i møte og fikk tilbud fra et av firmaene jeg har vært i intervjuer hos. Det må sies å ha gått bra, og jeg ble litt sånn av det jeg ble presentert. Det er visst litt mer penger i det private enn i kommunen! Så da er jo lista på en måte lagt. Jeg har frist for å gi tilbakemelding 22.11. Jeg skal tilbake til firma nr to på det faglige intervjuet i morgen kl 11.30, og så hadde det jo vært spennende hvis de også vil ha meg! Jeg fikk et veldig godt inntrykk av dem på første intervjuet, så de leder litt sånn magefølelsesmessig. Men det gjenstår jo å se, både om de er interesserte, og hva de eventuelt kan tilby av betingelser. Men nå vet jeg jo uansett at jeg er sikret en ny jobb fra nyttår! I tillegg har jeg hatt eksamen i dag, for første gang på mer enn sju år! Har tatt en sertifisering, og må vente i spenning i inntil 10 dager før jeg vet hvordan det har gått. Jeg tror jeg har stått, men i god tradisjon er det jo sånn at jo mer man tenker på det, jo mer blir man overbevist om at ting var feil. Spennende å se til uka! Og så er vi kattepassere, mamma og samboeren er på tur i USA, drøye fire uker. Og katten er hos oss. På godt og vondt kan man jo trygt si. Hittil er statistikken følgende: Kampen om nattero: Oskar 5 – Neferet og kona 3 Han hyler så utrolig mye om natta, og skraper på soveromsdøra. Både jeg og kona er allergiske, så vi kan på ingen måte ha ham på soverommet. Det er derfor ekstra festlig med en katt som er vokst opp med nærkontakt 24 timer i døgnet fra han var liten. I går var jeg derfor lettere morderisk etter lite søvn og allergianfall fordi jeg til slutt må legge meg på kontoret sammen med ham for å få litt nattero. Men det er veldig koselig sånn ellers altså! Det er bare timene han holder oss våkne om natta som ikke er bra. Og i natt prøvde vi å stenge ham inne på kontoret med tilgang på mat, vann, do og seng, og da gikk det strålende! Så det er forhåpentligvis fasiten. Ordner det seg, så er det bare koselig. Hvis ikke blir tida fram til 4 desember lang!! Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. november 2012 #434 Del Skrevet 14. november 2012 Spennende med jobbjakten Det som er bra med det private er at de har litt mer å rutte med i forhold til lønninger, og skulle det bli skikkelig kamp om deg kan du faktisk klare å presse betingelsene ennå mer Lykke til videre med katten, virker som om dere (forhåpentligvis) har knekt koden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. november 2012 #435 Del Skrevet 14. november 2012 Katten var stille på kontoret i natt også Mail om eksamensresultat kom i dag, jeg besto Veldig bra intervju i dag, og fikk bekreftet at tilbud kommer :hoppendeglad: Dette virker for godt til å være sant, nesten så jeg blir nervøs for at noe skikkelig ille skjer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. november 2012 #436 Del Skrevet 20. november 2012 Hurra, valget er tatt! Og jeg har både fått sagt nei til den jeg ikke valgte og ja til den jeg valgte! Så nå blir det nye utfordringer fra januar av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2012 #437 Del Skrevet 20. november 2012 Gratulerer!! :strix: Hvilken ble det? Den beste og mest fristende, antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. november 2012 #438 Del Skrevet 20. november 2012 Gratulerer med ny jobb!!! Håper du kommer til å trives!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. november 2012 #439 Del Skrevet 20. november 2012 Hurra Gratulerer så utrolig mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. november 2012 #440 Del Skrevet 20. november 2012 Gratulerer så mye med ny jobb, Neferet!! Trener du fortsatt på Domus? Savner Elen sine timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå