Gå til innhold

Ut av komfortsonen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Erfaringsmessig pleier disse superinstruktørene å være veldig flinke til å tilrettelegge nivå etter den enkelte deltakeren. Så jeg vil tro du uansett vil få mye ut av det, både nye ting å trene på her og nå, og ikke minst noe å strekke deg etter framover! :jepp: Går du kurs på Frysja eller i Lillestrøm?

Frysja, bor ikke så langt unna nemlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frysja, bor ikke så langt unna nemlig :)

Så bra! Håper det var en bra pole-økt i går! :jepp:

-----------------------------------------

Jeg har akkurat fått bekreftet privattime hos Samadhi Hawaii for å prøve tissue 24.september!!! :hoppendeglad::bond::nigo:

Skrevet

Så bra! Håper det var en bra pole-økt i går! :jepp:

Fikk til nytt triks i går (se i dagboka mi "Gladpuls"). Jeg har jo bare holdt på noen uker, så det er så gøøøøøy :) :)

Skrevet

Fikk til nytt triks i går (se i dagboka mi "Gladpuls"). Jeg har jo bare holdt på noen uker, så det er så gøøøøøy :) :)

Hurra, gratulerer! :hoppe: Som jeg sa i boka di, det er like stas hver gang! :nigo:

Skrevet

:hoppendeglad: bare 3 dager igjen :hoppendeglad:

hvordan er nervene?????

De er absolutt tilstede for å si det mildt! Tenk at jeg er i LA på søndag! :bond:

Skrevet

Hei snuppa!! :klemmer:

Hvordan er det med nervene?? er de i høyspenning eller går det greit?

Nå er det IKKE lenge til dere drar :strix: :strix:

Kommer til å savne deg, men gleder meg masse til å høre alt om turen når dere kommer hjem igjen :bolledeig:

Når kommer dere egentlig hjem igjen?

regner med at dere tar masse bilder :foto: fra turen, men er det noen mulighet for en som ikke har facebook til å få se bildene....? :sjenert:

Håper dere får en flott helg med de siste forberedelsene!! :klemmer:

Skrevet (endret)

:hoppendeglad: bare to dager igjen!! Tenk at dere snart drar :nigo:

Ønsker dere en fantastisk tur, og håper på :foto: oppdateringer underveis.

Stoor :klem:

Endret av MaiL
  • Liker 1
Skrevet

:bolledeig:

:hoppendeglad:

Hei snuppa!! :klemmer:

Hvordan er det med nervene?? er de i høyspenning eller går det greit?

Nå er det IKKE lenge til dere drar :strix: :strix:

Kommer til å savne deg, men gleder meg masse til å høre alt om turen når dere kommer hjem igjen :bolledeig:

Når kommer dere egentlig hjem igjen?

regner med at dere tar masse bilder :foto: fra turen, men er det noen mulighet for en som ikke har facebook til å få se bildene....? :sjenert:

Håper dere får en flott helg med de siste forberedelsene!! :klemmer:

Hei!

Nervene kommer og går, nå har det vært veldig mye som har skjedd på jobb i dag, så kjenner jeg er ganske sliten i hodet. Blir godt med fredag ettermiddag og kveld nå! :jepp: Men reisefeberen er på plass altså, skal ikke late som noe annet! :lur: Vi kommer hjem 5. oktober, så like før dere reiser! Så blir det spennende med jetlag tenker jeg... :sjenert: Og det finnes nok en mulighet for å få se et bilde eller ti også, det er nok ikke så mye som kommer til å bli lagt ut på FB tror jeg (selv om det blir noen stemningsrapporter der også).

:hug:

:hoppendeglad: bare to dager igjen!! Tenk at dere snart drar :nigo:

Ønsker dere en fantastisk tur, og håper på :foto: oppdateringer underveis.

Stoor :klem:

Ja, tenk at vi gjør det! :bolledeig: Jeg skjønner det nesten ikke selv engang! Men det går nok opp for meg sånn helt plutselig på vei til Gardermoen! :bond:

Tusen takk, og noen bilder blir det nok plass til på FB!

Skrevet

Ha en fantastisk tur :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Kos dere masse, nyt varmen, solen, opplevelsene og ikke minst nyt hverandre :rodmer:

Gleder meg utrolig til å høre om turen når dere kommer hjem, vi "prates" forhåpentligvis når dere er tilbake og før vi drar!

Koooooooooooos deg :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Skrevet

Håper dere koser dere masse masse masse :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Skrevet

What they said! :nigo: Hang loose :fnise: Og spis macadamia-nøtter!

Jeg tenkte på deg da jeg lå ute i sola med macadamia-nøttene mine istad. Det er kanskje ikke Hawaii, men vi har iallefall palmer :ler: Dessuten kommer jeg snart etter :lur:

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei og velkommen hjem :klemmer:

håper dere har hatt en fantastisk tur! ha en flott helg og så gleder jeg meg til å høre om turen!

Gjest Neferet
Skrevet

Hei og velkommen hjem :klemmer:

håper dere har hatt en fantastisk tur! ha en flott helg og så gleder jeg meg til å høre om turen!

Tusen takk Azalea! :hug: Oppdatering kommer etterhvert, har vært et eventyr dette! :nigo:

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg lurer på om jeg akkurat har stiftet bekjentskap med jetlag... Kroppen tror klokka er fire på natta, jeg er helt ødelagt... :Gjesp: Vi kom hjem i går ettermiddag, men det er nå trøbbelet har begynt!!

Blir spennende å gå på jobb mandag tror jeg :ironi:

Skrevet

Velkommen hjem! Gleder meg til referat! :hoppe:

Lykke til med døgnsnuing! ;)

Skrevet

Jeg gleder meg også til referat! Så jo på bildene du har lagt ut at dere har hatt det helt herlig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...