Gå til innhold

Ut av komfortsonen!

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Tusen takk MaiL! :hug:

Vel hjemme, og jeg overlevde. Riktignok en skikkelig smertefull opplevelse, jeg vurderte på fullt alvor å avlyse hele prosjektet. Akkurat i dag er det litt sårt at vi ikke bare kan fikse dette selv... :sukk:

Nå skal jeg synes synd på meg selv en liten stund, pleie krampene og sjelen, så blir det nok så meget bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Skjønner godt det føles sårt at ting ikke bare kan ordnes "på egen hånd"...men den dagen resultatet av alle ubehagelige undersøkelser, spørsmål og prosesser er over - så er det nok verdt det skal du se, og vips så vurderer du seriøst å gjenta det hele en gang til ;) Håper resultatet av undersøkelsen idag er oppløftende!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

:kose::klemmer::hug: har tenkt på deg i heeeeeele dag! dumme folk som gjør at du har vondt!!! :rasende: liker ikke dem, selv om resultatet vil føre til noe bra!

sender masse varme :klemmer::kose::hug: til deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:kose: Skjønner godt det føles sårt at ting ikke bare kan ordnes "på egen hånd"...men den dagen resultatet av alle ubehagelige undersøkelser, spørsmål og prosesser er over - så er det nok verdt det skal du se, og vips så vurderer du seriøst å gjenta det hele en gang til ;) Håper resultatet av undersøkelsen idag er oppløftende!!!!

Takk Diddles :klemmer: Jeg er helt enig med deg, at det er nok verdt det til slutt. Det ble bare litt mye i går etter smertefulle undersøkelser jeg sannsynligvis ikke hadde trengt hvis vi kunne fikset det selv :ler: Og resultatet etter det legen sa der og da var nok bra, 100% på ene siden og sannsynligvis helt fint på andre siden, men grunnet litt komplikasjoner ble det ikke like gode bilder der. Men han sa at alt så helt normalt ut, så regner med det er første og eneste gang jeg måtte gjennom en sånn undersøkelse :jepp:

:kose::klemmer::hug: har tenkt på deg i heeeeeele dag! dumme folk som gjør at du har vondt!!! :rasende: liker ikke dem, selv om resultatet vil føre til noe bra!

sender masse varme :klemmer::kose::hug: til deg!!!!

Tusen takk for :klemmer: Azalea! :kose: Det var heldigvis ikke vondt så lenge i går, og nå er jeg helt fin igjen, tror jeg allerede har begynt å fortrenge hele greia :fnise: Så, det var riktig at jeg mistenkte det var grunn til å grue seg, men heldigvis ganske fort overstått!

Håper du hadde en fin dag i byen, jeg tenkte på deg da jeg fartet rundt med bane og trikk på vei til sykehuset, men vi var nok på litt forskjellige steder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og lese at vondtene har forsvunnet allerede :jepp: Og siden alt ser bra ut så slipper du jo å gjennomgå det hele enda en gang, om det skulle bli flere ganger.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Azalea

hei snupp :klemmer:

tenkte på deg også når jeg trasket i sentrum :ler: tenk om vi hadde gått på hverandre, det hadde vært koselig!! kanskje greit å gjøre det når vi har bedre tid :fnise:

hvordan går det med deg nå? bedre, verre??

har sendt deg PM å :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør nok enda mere vondt når ungen skal ut :P

Hoho. Neida. Godt med alt som er overstått! Og det var jo bra at alt så ut til å være på G oppi der! :nigo: (det hadde du antagelig ikke visst om dere måtte ha gjort det på gamlemåten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Godt og lese at vondtene har forsvunnet allerede :jepp: Og siden alt ser bra ut så slipper du jo å gjennomgå det hele enda en gang, om det skulle bli flere ganger.

:hug:

Jeg tror vi forholder oss til denne gangen sånn egentlig... Alt annet blir litt overveldende :ler:

hei snupp :klemmer:

tenkte på deg også når jeg trasket i sentrum :ler: tenk om vi hadde gått på hverandre, det hadde vært koselig!! kanskje greit å gjøre det når vi har bedre tid :fnise:

hvordan går det med deg nå? bedre, verre??

har sendt deg PM å :lur:

Ja, det er nok greit å eventuelt ta det en gang med litt bedre tid. Men morsomt hadde det jo vært uansett! :jepp:

Med meg går det helt fint nå, veldig trøtt, men det er mer grunnet at det ble sent i går kveld enn noe annet egentlig. :Gjesp: Da passer det ekstra godt med overtid på jobb i dag... :ironi:

Det gjør nok enda mere vondt når ungen skal ut :P

Hoho. Neida. Godt med alt som er overstått! Og det var jo bra at alt så ut til å være på G oppi der! :nigo: (det hadde du antagelig ikke visst om dere måtte ha gjort det på gamlemåten!)

:ler: Du har nok helt rett i det Androide... Men visstnok er det verdt det det også :fnise:

Og ja, godt med alt som er overstått, i og med det ble papirkrøll har jeg jo gruet meg siden desember, så nå slipper jeg det videre. :Nikke: Da er det bare å begynne å grue seg til neste skumle ting istedenfor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Det er best å ta sorgene på forskudd, så slipper en å gå glipp av noen!

Ha en finfin torsdag med trøtt overtidsjobbing! :fnise::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:opplyser: Det er best å ta sorgene på forskudd, så slipper en å gå glipp av noen!

Ha en finfin torsdag med trøtt overtidsjobbing! :fnise::kose:

:ler: Point taken, jeg skal prøve å ikke ta alle sorgene på forskudd :rolleyes: Men den setningen du formulerte der kunne innimellom vært mitt livsmotto... :fnise:

Takk takk! :klemmer: Jeg skal prøve å komme gjennom dagen. Sitter her og fryser mens alle andre mener det er varmt, så lurer på om trøtten er skylda for det... Mest sannsynlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

lykke til med overtidsjobbing :klemmer: ikke slite deg ut så du er utslitt til helga da!! :)

ja, hadde vært kjempekos å treffes :jepp: en gang med litt bedre ting, så det ikke bare er "hei" "hade" sånn når vi går forbi hverandre!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

lykke til med overtidsjobbing :klemmer: ikke slite deg ut så du er utslitt til helga da!! :)

ja, hadde vært kjempekos å treffes :jepp: en gang med litt bedre ting, så det ikke bare er "hei" "hade" sånn når vi går forbi hverandre!! :fnise:

Du skal se vi får det til en gang! :jepp: Men kjenner jeg meg selv rett sitter det langt inne, stakkars Androide har ventet på invitasjon til kaffe nå i årevis... :flau:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Overtida gikk relativt greit i går faktisk, og nå er det plutselig fredag! :hoppendeglad: Skikkelig fredagsstemning på jobb, det er stas :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
:vinke: Sitter i Birkelunden etter middag på Fridays og en tur innom for å klemme og gi bursdagsgave til verdens herligste tatovør (ikke uten å bli alvorlig blekksjuk selvfølgelig :sjenert: ) og venter på kona som klipper seg. Nydelig temperatur til tross for at både tropestorm og flom er varslet, og ikke like klamt som det var. Egentlig trøtt som en dupp og sliten etter ukas strabaser, men mest av alt fornøyd med å bare være akkurat nå. Ønsker alle som måtte finne på å titte innom en super helg! :nigo: Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se vi får det til en gang! :jepp: Men kjenner jeg meg selv rett sitter det langt inne, stakkars Androide har ventet på invitasjon til kaffe nå i årevis... :flau:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Du, det går helt greit altså, sånne ting skal man jo gjøre fordi man har lyst, og ikke fordi man føler at man må ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Du, det går helt greit altså, sånne ting skal man jo gjøre fordi man har lyst, og ikke fordi man føler at man må ;)

TulleAndroide, det er jo klart jeg har lyst og vil!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Bare innom å titter litt for å lese om helgen din. Håper dere ikke blåste helt bort i stormen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:vinke: Bare innom å titter litt for å lese om helgen din. Håper dere ikke blåste helt bort i stormen :hug:

:sjenert: Og her sto det ikke akkurat mye om helga... :ler: Men den var fin altså, vi reiste til svigers fredag kveld etter at kjære hadde klippet seg, og ble der til søndag kveld. Fikk gjort ganske mye praktiske ting, i tillegg til at vi rakk å slappe av litt også. :veslejenta: Søndag feiret vi kjæres bursdag på forskudd (den første av tre (!) feiringer) med kake og presanger.

I dag er min kjæres bursdag, så vi skal ut og spise etter jobb, jeg har allerede overøst henne med :gave: sammen med frokosten. Mamma kommer innom en tur i kveld, og så skal den største feiringa være på fredag med venner på besøk og monsterkake.

IMG_9720.jpg

Selv som 32-åring er det ikke nødvendig å bli voksen, så da kjære så at en kompis la ut bilde av monsterkaka som bursdagshilsen til en av sine venner, så var bestillingen klar... :ler: Jeg må si jeg er spent på hvordan den blir, det blir mitt prosjekt i morgen kveld. Tenker å lage en sjokoladekake, dele den i tre lag, ha vaniljekrem og bringebær som første fyll, sjokolademousse og bringebær som andre fyll (her er det om å gjøre å få litt høyde på den!! :ler: ), og lage sjokoladekrem farget svart som glasur for enkelthets skyld. Det hadde vært kult med en knallfarge også, men kjære er mye mer glad i sjokoladebaserte ting enn andre type glasurer, så da prøver vi det. I og med vi ikke har all verdens tid, så blir det ingen cakepops-øyne (har aldri prøvd å lage det før). Vi så et annet bilde der marshmallows var brukt, så det er planen :jepp: Nå kjente jeg prestasjonsangsten komme!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Uææ, for et prosjekt! :daane: Lykke til!! :duskedame:

I know....! :daane: Det er vel stor sannsynlighet for at den kanskje smaker bedre enn den ser ut...?? Jeg håper ihvertfall smaken blir god! :sjenert: Må nok dokumenteres heftig underveis :ler:

Og takk for lykkeønskninger, jeg kommer nok til å trenge dem! :skratte:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...