Gjest Lillesiren Skrevet 8. september 2012 #1801 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) New hairdo, nye klær og (litt) nytt nick=) Løs t-skjorte med neontrykk på og lakksko er egentlig helt utenfor min boks, men gøy med noe nytt da:) I tillegg er håret blitt(ufrivillig) mye kortere siden sist. *borte* Endret 9. september 2012 av Lillesiren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 8. september 2012 #1802 Del Skrevet 8. september 2012 Kul T-sjorte og jeg likte vrien med de skoa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 8. september 2012 #1803 Del Skrevet 8. september 2012 Finfin tråd! Henger meg på, jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 8. september 2012 #1804 Del Skrevet 8. september 2012 Digger antrekket ditt Lillesiren, perfekt kombinasjon av tøft og søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 8. september 2012 #1805 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Har en litt daff dag, så da ble det jeans, burgunderrød topp, army-jakke og grå converse i skinn:) edit; fjernet bilde Endret 8. september 2012 av Lykkerusen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. september 2012 #1806 Del Skrevet 8. september 2012 fy søren lillesiren! jeg trodde ikke jeg likte sånn sko, men der fikk du meg jaggu til å ønske meg noe liknene! jeg liker at du ser litt rocka ut med skinnjakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 8. september 2012 #1807 Del Skrevet 8. september 2012 Kul T-sjorte og jeg likte vrien med de skoa Takktakk=)! Digger antrekket ditt Lillesiren, perfekt kombinasjon av tøft og søtt! Takk for det:D! Ja liker egentlig antrekket godt selv, til tross for at det er litt utenfor min egen komfortsone;) fy søren lillesiren! jeg trodde ikke jeg likte sånn sko, men der fikk du meg jaggu til å ønske meg noe liknene! jeg liker at du ser litt rocka ut med skinnjakka Hehe, så kjekt å høre:)! De fås på H&M for 299,-, i tillegg finnes de i en vinrød variant også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 8. september 2012 #1808 Del Skrevet 8. september 2012 Har en litt daff dag, så da ble det jeans, burgunderrød topp, army-jakke og grå converse i skinn:) (fjerner nok bilde etterpå) Liker det! Avslappa, men fortsatt stilig. Jeg tok rett og slett på meg det første hånda mi fant i skapet i dag. Er så kjipt og uinspirerende vær ute, for kaldt for mye av garderoben, men for varmt for skikkelige høstklær og. Jaja. Og hatt ble det jo :D Det er hull i begge albuene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 9. september 2012 #1809 Del Skrevet 9. september 2012 oh, nice neglelakk Hedvig!! Så fiine lange negler i tillegg(mine ser ut som en fem-årings ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 9. september 2012 #1810 Del Skrevet 9. september 2012 Haha, takk De er ikke så lange akkurat, så tror det må være mest bildet. Takler ikke å ha lange negler, men elsker neglelakk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 9. september 2012 #1811 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) *borte* Gårsdagens antrekk; jentekveld (noe kort kjole, men hadde støvletter og en blaser over i tillegg=) *borte* Dagens; blå bukse, hvit enkel topp og tupeskjerf Endret 10. september 2012 av Lykkerusen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 9. september 2012 #1812 Del Skrevet 9. september 2012 Gårsdagens antrekk; jentekveld (noe kort kjole, men hadde støvletter og en blaser over i tillegg=) Dagens; blå bukse, hvit enkel topp og tupeskjerf Så flott du er, Lykkerusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 9. september 2012 #1813 Del Skrevet 9. september 2012 Så flott du er, Lykkerusen! aaaw, tusen takk!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milfdigger Skrevet 9. september 2012 #1814 Del Skrevet 9. september 2012 fin kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #1815 Del Skrevet 9. september 2012 jeg liker stilen din hedvig, samt at du er så flink til å holde liv i tråden! lykkerusen- litt av en figur du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 9. september 2012 #1816 Del Skrevet 9. september 2012 jeg liker stilen din hedvig, samt at du er så flink til å holde liv i tråden! lykkerusen- litt av en figur du har Flott smiley bak der:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. september 2012 #1817 Del Skrevet 9. september 2012 OOO, Meget hot i den kjolen der Lykkerusen! Fine Hedvig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #1818 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Flott smiley bak der:P den bare påpeker at jeg måtte sperre opp øynene... i positiv forstand vel og merke! Endret 9. september 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 9. september 2012 #1819 Del Skrevet 9. september 2012 Nå skal vi vel forsåvidt ikke komentere kroppene til folk på denne tråden, det finnes det vel en annen tråd for Men når det er sagt så ja du har en flott kropp Lykkerusen Og skjørtet er ikke for kort, veldig sexy på en classy måte, skulle ønske flere kvinner kledde seg i rødt det er noe med det, lady in red , det er først når rumpeballene så vidt blir dekket at vi kan snakke om for kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 9. september 2012 #1820 Del Skrevet 9. september 2012 Nå skal vi vel forsåvidt ikke komentere kroppene til folk på denne tråden, det finnes det vel en annen tråd for Men når det er sagt så ja du har en flott kropp Lykkerusen Og skjørtet er ikke for kort, veldig sexy på en classy måte, skulle ønske flere kvinner kledde seg i rødt det er noe med det, lady in red , det er først når rumpeballene så vidt blir dekket at vi kan snakke om for kort oi, takk for det=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå