kisskissbangbang Skrevet 4. september 2012 #1761 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) . Endret 5. november 2015 av kisskissbangbang 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 4. september 2012 #1762 Del Skrevet 4. september 2012 kisskissbangbang! Det må jeg si... flott stil på en veldig flott kvinne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2012 #1763 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) kisskissbangbang! Det må jeg si... flott stil på en veldig flott kvinne! Tusen takk! Triveli'! Endret 4. september 2012 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. september 2012 #1764 Del Skrevet 4. september 2012 Vet at jeg føler meg relativt vel i det sjøl om jeg har en dårlig hår-/sminke-/kroppsdag ellers, eller som i morges da alle de inntraff samtidig. Og, gjerne prøv å overse de idiotiske grimasene mine, prøvde å skjule tidenes styggeste snusleppe. EDIT: OG, haha, tidenes rothus! Må bare få si at det blei sånn først i morges fordi jeg dro alt av klær og sminke og rot ut av alle skuffer og skap for å prøve å finne noe som fungerte, jeg pleier ikke å ha det så rotete rundt meg. du trenger ikke å komme med alle disse unnskyldningene kisskissbangbang! det er ingen som hadde lagt merke til verken rot eller rariterer om du ikke hadde påpekt det- det er trossalt du som opptar oppmerksomheten på bilde! du er utrolig skjønn! og desuten så er jeg veldig fan av klesstilen din! Til deg også Tonje- jeg synes du klarer veldig godt selv å kle på deg, så om jeg skal komme å peke på noe, så blir det som at du skal lære ronaldo å trikse med en fotball! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2012 #1765 Del Skrevet 4. september 2012 du trenger ikke å komme med alle disse unnskyldningene kisskissbangbang! det er ingen som hadde lagt merke til verken rot eller rariterer om du ikke hadde påpekt det- det er trossalt du som opptar oppmerksomheten på bilde! du er utrolig skjønn! og desuten så er jeg veldig fan av klesstilen din! Til deg også Tonje- jeg synes du klarer veldig godt selv å kle på deg, så om jeg skal komme å peke på noe, så blir det som at du skal lære ronaldo å trikse med en fotball! Haha. Takk, søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. september 2012 #1766 Del Skrevet 4. september 2012 Hvor har du kjøpt den tshorten? Pene damen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2012 #1767 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Takk. Den er fra Amazon. http://www.amazon.co...=A2JCY3G3SLJFVL <--- der! Ser at linken ikke funket heelt som jeg ville. Skriv Joker i søkefeltet, så kommer den opp som én av flere. Endret 4. september 2012 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 4. september 2012 #1768 Del Skrevet 4. september 2012 Wow, Kisskissbangbang, du er jo nydelig! Kan jeg spørre hvor dressjakken er fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2012 #1769 Del Skrevet 4. september 2012 Wow, Kisskissbangbang, du er jo nydelig! Kan jeg spørre hvor dressjakken er fra? Æh, dere er så snille! Jakka er fra HM trend. Har den i to størrelser, en som passer og en som er litt mer oversized, og i to farger, svart og beige. Når jeg finner noe jeg liker så liker jeg det skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 4. september 2012 #1770 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg og vil! Dette er ett av go-to-antrekkene mine; t-skjorte, sorte jeans, blazer og converse. Vet at jeg føler meg relativt vel i det sjøl om jeg har en dårlig hår-/sminke-/kroppsdag ellers, eller som i morges da alle de inntraff samtidig. Og, gjerne prøv å overse de idiotiske grimasene mine, prøvde å skjule tidenes styggeste snusleppe. EDIT: OG, haha, tidenes rothus! Må bare få si at det blei sånn først i morges fordi jeg dro alt av klær og sminke og rot ut av alle skuffer og skap for å prøve å finne noe som fungerte, jeg pleier ikke å ha det så rotete rundt meg. I'd do you 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2012 #1771 Del Skrevet 4. september 2012 I'd do you (Nonchalant er ut!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 4. september 2012 #1772 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg og vil! Dette er ett av go-to-antrekkene mine; t-skjorte, sorte jeans, blazer og converse. Vet at jeg føler meg relativt vel i det sjøl om jeg har en dårlig hår-/sminke-/kroppsdag ellers, eller som i morges da alle de inntraff samtidig. Du får meg til å smile 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2012 #1773 Del Skrevet 4. september 2012 Du får meg til å smile Fin mann med fint smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 4. september 2012 #1774 Del Skrevet 4. september 2012 Velkommen til kg, bangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 4. september 2012 #1775 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg og vil! Nå ble jeg litt forelska Eller, jeg skulle egentlig si noe sånt som O_o sier, men jeg prøver å bli litt mer skikkelig om dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2012 #1776 Del Skrevet 4. september 2012 Nå ble jeg litt forelska Eller, jeg skulle egentlig si noe sånt som O_o sier, men jeg prøver å bli litt mer skikkelig om dagen. Fifæn, og jeg som har hatt norah-crush i en evighet, kvelden er komplett! (Anstendighet er for øvrig også ut, har jeg hørt.). Velkommen til kg, bangbang For en ... fire år tid sia? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 4. september 2012 #1777 Del Skrevet 4. september 2012 Fifæn, og jeg som har hatt norah-crush i en evighet, kvelden er komplett! (Anstendighet er for øvrig også ut, har jeg hørt.). For en ... fire år tid sia? Takk! Døh, jeg hadde tatt deg med hjem på rappen. Hadde strenet hen til deg på byen, sagt: "Megafin tskjorte (og bukse/jakke)på ei megafin dame DU Æ ME MÆ HJÆM NÅ!" Og så hadde vi sett Kill Bill mens vi hørte på Nancy Sinatra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2012 #1778 Del Skrevet 4. september 2012 Ah, det der er "damn, nå fikk jeg lyst på gangbang"-sangen min! Men ja, hjelpes,nok utenomsnakk! ... ka ti? Æ e heilt me, æ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 5. september 2012 #1779 Del Skrevet 5. september 2012 Ah, det der er "damn, nå fikk jeg lyst på gangbang"-sangen min! Men ja, hjelpes,nok utenomsnakk! ... ka ti? Æ e heilt me, æ! My kind of woman Høhøhø.....så det er liggings-sangen din, altså. *vi noterer flittig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 5. september 2012 #1780 Del Skrevet 5. september 2012 Get a room 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå