Gjest lillesiren Skrevet 2. august 2012 #1501 Del Skrevet 2. august 2012 Hm.ser kanskje bittelitt lavere ut på siste bilde, men tror årsaken først og fremst er at du er så utrolig slank, ser ut som du har lange, slanke ben på det første bildet=) Vi har forøvrig nesten identisk outfit idag, disse nike-buksene er fantastisk behagelige:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 2. august 2012 #1502 Del Skrevet 2. august 2012 takk hunter når jeg ser bildet selv, så synes jeg ikke det er noe anderledes enn jeg ser ut irl. Man ser jo dørhåndtaket rett bak meg der, og det er jo en normal dør med et normalt festet dørhåndtak.. sannheten er ihvertfall 162 cm og 45 kg ( har blitt målt til 163 og 164 også, men velger å tro at jeg er 162) Hehe. Jeg har blitt målt til 172, 173 og 174. Jeg velger selvsagt å si at jeg er 174 Du ser veldig bra ut og bør iallefall ikke tenke på å bli tynnere. Ikke at jeg sier at du prøver å bli det, men bare sånn just in case. Du er perfekt som du er akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 2. august 2012 #1503 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) kråkefjas- speilet står bare ca 10 cm ut fra veggen på gulvet, og så lener det seg inntil veggen øverst. ble litt usikker på om jeg er proposjonert eller ei jeg nå, men takker ihvertfall for meningene dere har skrevet her Det er mer enn nok, det. Du blir strukket. Samme effekten når sola står skrått på himmelen og lager lang skygge. Legger du ut et bilde tatt uten speil så vil du nok se mere "normal" ut. Endret 3. august 2012 av kråkefjas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 3. august 2012 #1504 Del Skrevet 3. august 2012 ble litt usikker på om jeg er proposjonert eller ei jeg nå Hysj, ikke lov med slike tulle tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. august 2012 #1505 Del Skrevet 3. august 2012 Hm.ser kanskje bittelitt lavere ut på siste bilde, men tror årsaken først og fremst er at du er så utrolig slank, ser ut som du har lange, slanke ben på det første bildet=) Vi har forøvrig nesten identisk outfit idag, disse nike-buksene er fantastisk behagelige:D jaaaa- jeg elsker de nike-buksene! de er utrolig sexy på menn må jeg si! Hehe. Jeg har blitt målt til 172, 173 og 174. Jeg velger selvsagt å si at jeg er 174 Du ser veldig bra ut og bør iallefall ikke tenke på å bli tynnere. Ikke at jeg sier at du prøver å bli det, men bare sånn just in case. Du er perfekt som du er akkurat nå. jeg er 164! hehee... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 3. august 2012 #1506 Del Skrevet 3. august 2012 i går var det så fint vær at jeg endelig fikk brukt en av mine topp 10 favorittkjoler :strix:4 (det er nok ikke så lett å se, men det er blå små prikker over hele det hvite stoffet) (uuuæææhhh- jeg aner ikke hvordan man lager det mindre! så unnskyld meg unnskyld for at det blir så altfor altfor stort!) looking good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. august 2012 #1507 Del Skrevet 3. august 2012 takk takk- men jeg er absolutt ikke særlig høy nei lillesiren! Det er flere som har trodd det her Jeg er bare 162! synes du jeg ser like høy ut her? dette er dagens outfit! på forige bilde hadde jeg litt småhøye sko, så det kan nemlig ha hatt noe med saken å gjøre! Det der er faenmeg perfeksjon. Svart singlett og joggebukse på en nydelig kropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 3. august 2012 #1508 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Prøver meg på et antrekksbilde jeg også:-) kanskje ikke det mest spennende antrekket, menmen, får heller være mer kreativ neste gang:- Edit: Usj, så ble de visst liggende feil vei..(får prøve å evt. fikse senere) Endret 3. august 2012 av lillesiren 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 3. august 2012 Forfatter #1509 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Enkelt, men så absolutt delikat, lillesiren. Passformen er meget god, noe som sørger for mye når det kommer til antrekk. Man behøver ikke å planlegge antrekket nøye i detalj og opptre som en stolt påfugl for å se bra ut. Det er du et bevis på. Endret 3. august 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 3. august 2012 #1510 Del Skrevet 3. august 2012 Prøver meg på et antrekksbilde jeg også:-) Jeg har lett livet av meg for å finne akkurat ei sånn jakke, hvor fant du den? (IKKE si "en liten butikk i nord-london" eller noe sånt nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 3. august 2012 #1511 Del Skrevet 3. august 2012 Prøver meg på et antrekksbilde jeg også:-) kanskje ikke det mest spennende antrekket, menmen, får heller være mer kreativ neste gang:- Edit: Usj, så ble de visst liggende feil vei..(får prøve å evt. fikse senere) Så pen du er! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 3. august 2012 #1512 Del Skrevet 3. august 2012 Prøver meg på et antrekksbilde jeg også:-) kanskje ikke det mest spennende antrekket, menmen, får heller være mer kreativ neste gang Edit: Usj, så ble de visst liggende feil vei..(får prøve å evt. fikse senere) Herre, så nydelig du er. Både utseendemessig og stilmessig. Og så langt ser det veldig bra ut med personligheten også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 3. august 2012 #1513 Del Skrevet 3. august 2012 Enkelt, men så absolutt delikat, lillesiren. Passformen er meget god, noe som sørger for mye når det kommer til antrekk. Man behøver ikke å planlegge antrekket nøye i detalj og opptre som en stolt påfugl for å se bra ut. Det er du et bevis på. Tusen takk for så fine ord:)! Det settes stor pris på ! Jeg har lett livet av meg for å finne akkurat ei sånn jakke, hvor fant du den? (IKKE si "en liten butikk i nord-london" eller noe sånt nå) Hehe, nei så eksotisk er den ikke, men vet ikke om du kommer til å like svaret likevel, da jeg faktisk fant den på gode gamle Fretex:D Er veldig fornøyd med denne jakken selv, er nesten som mitt signaturplagg,heh. Så pen du er! :-) Takk for det:) Herre, så nydelig du er. Både utseendemessig og stilmessig. Og så langt ser det veldig bra ut med personligheten også... Så fint sagt Bandit, varmer hjerterota dette her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 3. august 2012 #1514 Del Skrevet 3. august 2012 Hehe, nei så eksotisk er den ikke, men vet ikke om du kommer til å like svaret likevel, da jeg faktisk fant den på gode gamle Fretex:D Er veldig fornøyd med denne jakken selv, er nesten som mitt signaturplagg,heh. Det er det frekkeste..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 3. august 2012 #1515 Del Skrevet 3. august 2012 Det er det frekkeste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 3. august 2012 #1516 Del Skrevet 3. august 2012 Hvorfor er du så søt? Og hva skal du i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 3. august 2012 #1517 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Hehe, ikveld skulle jeg egentlig til Bergen, men fordi jeg er en utsetter av natur, rakk jeg ikke siste fly. "Jaja, det går alltids et fly"(nei, det gjør tydeligvis ikke det) . Så da er jeg stuck på en bitteliten plass ingen har hørt fram til i morgen tidlig;) Endret 3. august 2012 av lillesiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. august 2012 #1518 Del Skrevet 3. august 2012 du ser kjempebra ut lillesiren!! og bdet mener jeg var dypt innvendig jeg er også på utkikk etter en liknene jakka- bare i (vin)rød! det er en sjelden skatt å fiinne skal jeg si deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 3. august 2012 #1519 Del Skrevet 3. august 2012 du ser kjempebra ut lillesiren!! og bdet mener jeg var dypt innvendig jeg er også på utkikk etter en liknene jakka- bare i (vin)rød! det er en sjelden skatt å fiinne skal jeg si deg! Takk, i like måte Noz:) noe ala sånt du er på jakt etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. august 2012 #1520 Del Skrevet 3. august 2012 Takk, i like måte Noz:) noe ala sånt du er på jakt etter? hehee, så søt du er lillesiren- ja, sånne omtrentlig nesten noe alla den jakka ja bare gjerne litt mer innoversvingt ! egentlig vil jeg ha en helt lik som du har, bare i (vin) rød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå