Gjest lillesiren Skrevet 2. august 2012 #1481 Del Skrevet 2. august 2012 Det er så stor forskjell på maskuline og feminine kropper, så jeg greier ikke å bruke min egen kropp som jentemodell. Den eneste jeg veit om, som gjorde det, var Davinchi, og han var liksom en smule bedre enn meg Hvorfor ikke en herrefigur i olje da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. august 2012 #1482 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Mamma kom hjem med roser og Beatles-skjorte til meg i dag Det falt i smak :D postet bilde Endret 5. august 2012 av HedvigR 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. august 2012 #1483 Del Skrevet 2. august 2012 det var bursdagsgaven sin det Hedvig! Det er jo ikke noe annet å si enn at du tar deg like godt ut som alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. august 2012 #1484 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) i går var det så fint vær at jeg endelig fikk brukt en av mine topp 10 favorittkjoler :strix:4 (det er nok ikke så lett å se, men det er blå små prikker over hele det hvite stoffet) (uuuæææhhh- jeg aner ikke hvordan man lager det mindre! så unnskyld meg unnskyld for at det blir så altfor altfor stort!) *snipp* Endret 4. august 2012 av NozMonster 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. august 2012 #1485 Del Skrevet 2. august 2012 Åå Noz, den kjolen var nydelig! Akkurat slike kjoler jeg elsker! Litt greskinspirert på en måte? Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 2. august 2012 #1486 Del Skrevet 2. august 2012 Kjempefin kjole noz, virkelig:-) du ser forresten veldig høy ut , hvis det kan stemme:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 2. august 2012 #1487 Del Skrevet 2. august 2012 Liker både t-skjorten og kjolen! Jeg har også en Beatles t-skjorte, men den er dessverre bittelitt for liten. Kan bruke den, men den kunne liksom sittet litt bedre. Buu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. august 2012 #1488 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) takk takk- men jeg er absolutt ikke særlig høy nei lillesiren! Det er flere som har trodd det her Jeg er bare 162! synes du jeg ser like høy ut her? dette er dagens outfit! på forige bilde hadde jeg litt småhøye sko, så det kan nemlig ha hatt noe med saken å gjøre! *snipp* Endret 4. august 2012 av NozMonster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 2. august 2012 #1489 Del Skrevet 2. august 2012 Jobbantrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. august 2012 #1490 Del Skrevet 2. august 2012 Noz du har fine proposjoner (hvordan skrives det?) som gjør at du ser lenger ut Kul topp hedvig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 2. august 2012 #1491 Del Skrevet 2. august 2012 Noz, du ser alltid skyhøy og uproposjonert ut. Jeg trodde lenge du var 2m og 40kg. Det er det speilet ditt som ikke gir helt heldig vinkel på bilder. Det blir bedre hvis du retter det helt opp. Jeg har også en Beatles t-skjorte, men den er dessverre bittelitt for liten. Kan bruke den, men den kunne liksom sittet litt bedre. Buu! Du får slanke deg da, tjukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. august 2012 #1492 Del Skrevet 2. august 2012 Noz, du ser alltid skyhøy og uproposjonert ut. Jeg trodde lenge du var 2m og 40kg. Det er det speilet ditt som ikke gir helt heldig vinkel på bilder. Det blir bedre hvis du retter det helt opp. Du får slanke deg da, tjukka Og du får vaske munnen din. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 2. august 2012 #1493 Del Skrevet 2. august 2012 Noz; jeg kan ikke forstå at du er 3 cm lavere enn meg. Du har iallefall en veldig fin figur! Du er så kjapp med å fjerne bildene dine, så dette er det første jeg har rukket å se av deg. Spennende å se hvordan folk ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. august 2012 #1494 Del Skrevet 2. august 2012 kråkefjas- speilet står bare ca 10 cm ut fra veggen på gulvet, og så lener det seg inntil veggen øverst. ble litt usikker på om jeg er proposjonert eller ei jeg nå, men takker ihvertfall for meningene dere har skrevet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. august 2012 #1495 Del Skrevet 2. august 2012 kråkefjas- speilet står bare ca 10 cm ut fra veggen på gulvet, og så lener det seg inntil veggen øverst. ble litt usikker på om jeg er proposjonert eller ei jeg nå, men takker ihvertfall for meningene dere har skrevet her Jeg prøvde å si at du så bra ut hehe. Og at fu som ikke så høy person er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 2. august 2012 #1496 Del Skrevet 2. august 2012 HedvigR og Noz! Fine jentene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. august 2012 #1497 Del Skrevet 2. august 2012 Tusen takk for komplimenter Denne skal bli mye brukt tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. august 2012 #1498 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Jeg prøvde å si at du så bra ut hehe. Og at fu som ikke så høy person er heldig HedvigR og Noz! Fine jentene sine! dere er for snille alle sammen Endret 2. august 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 2. august 2012 #1499 Del Skrevet 2. august 2012 Noz, du ser utrolig bra ut! Og dersom speilet ditt er noe fusk med så ønsker jeg et likedan speil! Tenk å kunne bli høy og slank! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. august 2012 #1500 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) takk hunter når jeg ser bildet selv, så synes jeg ikke det er noe anderledes enn jeg ser ut irl. Man ser jo dørhåndtaket rett bak meg der, og det er jo en normal dør med et normalt festet dørhåndtak.. sannheten er ihvertfall 162 cm og 45 kg ( har blitt målt til 163 og 164 også, men velger å tro at jeg er 162) Endret 2. august 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå