Gjest NerdMedSverd Skrevet 27. juli 2012 #1461 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) asdf Endret 28. juli 2012 av NerdMedSverd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 27. juli 2012 #1462 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg merker jeg får en liten "crush" hver gang NerdMedSverd legger ut bilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. juli 2012 #1463 Del Skrevet 27. juli 2012 Hvor blir det av bikinibildene? Er det en egen tråd? nå vet ikke jeg om det er bikinien eller kroppen du vil se, men tipper at det er kroppen, så da er det vel en fordel å ta turen innom kroppstråden kanskjeeem... Jeg merker jeg får en liten "crush" hver gang NerdMedSverd legger ut bilde ser den! Du har bra stil NerdMedSverd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 28. juli 2012 #1464 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg merker jeg får en liten "crush" hver gang NerdMedSverd legger ut bilde Du har bra stil NerdMedSverd! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 28. juli 2012 #1465 Del Skrevet 28. juli 2012 Takk takk Gikk jeg glipp av NerdMedSverd??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. juli 2012 #1466 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg skjønner jeg må gjennopplive denne tråden, med dagens outfit! Detta blei såpass snasent at jeg ALDRI skal ta dem av igjen!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. juli 2012 #1467 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg skjønner jeg må gjennopplive denne tråden, med dagens outfit! Detta blei såpass snasent at jeg ALDRI skal ta dem av igjen!!! Fyfader for noen muskler! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 31. juli 2012 #1468 Del Skrevet 31. juli 2012 Dæven Yme, det kledde du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 31. juli 2012 #1469 Del Skrevet 31. juli 2012 Det er det jeg visste! Yme er Batman! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. juli 2012 #1470 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Fyfader for noen muskler! :o Jeg er glad i å jogge Dæven Yme, det kledde du. Hehe, sant! Burde hatt meg en heldekkende drakt i det stoffet der. Tenk så misunnelig alle hadde blitt, om jeg hadde på meg noe sånt når jeg feks skal i butikken. Det er det jeg visste! Yme er Batman! Skulle ønske! Han har så mange tøffe gadgets... Flyvende bil, og stilig kappe. Man kan jo drømme... Endret 31. juli 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 31. juli 2012 #1471 Del Skrevet 31. juli 2012 Ja damene hadde siklet etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. juli 2012 #1472 Del Skrevet 31. juli 2012 Alt kler en smukke Yme Mortem har helt rett- du har fått en del mer muskler du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 31. juli 2012 #1473 Del Skrevet 31. juli 2012 Fyfader for noen muskler! :o Signerer den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 31. juli 2012 #1474 Del Skrevet 31. juli 2012 Yme er det tightsen du snakket om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. juli 2012 #1475 Del Skrevet 31. juli 2012 Ja damene hadde siklet etter deg Haha, gjett om! Jeg hadde sikkert greid å kåte opp gråstein med den der :-P Alt kler en smukke Yme Mortem har helt rett- du har fått en del mer muskler du! Mer enn hva da? Jeg tror jeg ser ganske lik ut som sist vi møttes Signerer den!!! Det er bare silikon da Yme er det tightsen du snakket om? Jeg tror det. Kjøpte dem fordi jeg skal lage et maleri av en damefigur av olje, eller noe sånt noe, så da må jeg kle på modellen klær som ser sånn ut. Det er litt vanskelig å finne modell da, siden jeg syns damer i sånne klær er håtte, og damene stort sett ikke syns det er poppulært at jeg kler dem opp sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 31. juli 2012 #1476 Del Skrevet 31. juli 2012 Haha, gjett om! Jeg hadde sikkert greid å kåte opp gråstein med den der :-P Mer enn hva da? Jeg tror jeg ser ganske lik ut som sist vi møttes Det er bare silikon da Jeg tror det. Kjøpte dem fordi jeg skal lage et maleri av en damefigur av olje, eller noe sånt noe, så da må jeg kle på modellen klær som ser sånn ut. Det er litt vanskelig å finne modell da, siden jeg syns damer i sånne klær er håtte, og damene stort sett ikke syns det er poppulært at jeg kler dem opp sånn da Ja hvordan går det med oljedameprosjektet forresten? Funnet noen potensielle kandidater:)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 31. juli 2012 #1477 Del Skrevet 31. juli 2012 Jenter med skinntights er hotte ja. Hvorfor måtte det komme på moten for noen år siden. Er skikkelig slitsomt å være ute nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. august 2012 #1478 Del Skrevet 1. august 2012 Ja hvordan går det med oljedameprosjektet forresten? Funnet noen potensielle kandidater:)? Folk syns stort sett at det er helt greit å stille opp, helt til jeg forteller dem at jeg syns det er sexy med sånne klær Jeg forstår jo det, og grunnen til at jeg sier ifra, er jo sånn at de kan ombestemme seg om de syns det er ubehagelig. Jeg veit jo selv at jeg ikke kommer til å dele bildene, eller bruke dem til noe annet enn fotoreferanse , men like fult hadde jeg følt at jeg utnytta situasjonen om jeg ikke ga dem muligheten til å ombestemme seg, med tanke på at jeg faktisk hadde syntes at bildene var håtte å se på. Bildet jeg la ut her, tok jeg for å se om jeg kanskje kunne bruke min egen kropp som modell, men av en eller annen merkelig grunn, er ikke kroppen min feminin nok til sånt. Merkelig, sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 2. august 2012 #1479 Del Skrevet 2. august 2012 Folk syns stort sett at det er helt greit å stille opp, helt til jeg forteller dem at jeg syns det er sexy med sånne klær Jeg forstår jo det, og grunnen til at jeg sier ifra, er jo sånn at de kan ombestemme seg om de syns det er ubehagelig. Jeg veit jo selv at jeg ikke kommer til å dele bildene, eller bruke dem til noe annet enn fotoreferanse , men like fult hadde jeg følt at jeg utnytta situasjonen om jeg ikke ga dem muligheten til å ombestemme seg, med tanke på at jeg faktisk hadde syntes at bildene var håtte å se på. Bildet jeg la ut her, tok jeg for å se om jeg kanskje kunne bruke min egen kropp som modell, men av en eller annen merkelig grunn, er ikke kroppen min feminin nok til sånt. Merkelig, sant?? Feminin er den definitivt ikke, men flott er den, så hvorfor ikke:)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 2. august 2012 #1480 Del Skrevet 2. august 2012 Det er så stor forskjell på maskuline og feminine kropper, så jeg greier ikke å bruke min egen kropp som jentemodell. Den eneste jeg veit om, som gjorde det, var Davinchi, og han var liksom en smule bedre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå