Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk yes2yes :) den siste skal være løs, den sitter egentlig veldig bra, men det er flere lag stoff på kjolen, det "inderste" laget er helt inntil kroppen, mens dette lette gjennomsiktige stoffet sitter løsere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Har litt problemer med å bestemme meg for kveldens kjole! Skal ut med jentene :) hvilken så best ut?

en siste med lyst belte er den jeg heller mot nå, men muligens med et svart belte i stedet!

Nr 2. De andre var svært lite sommerlig, samtidig som nr 2 kledde kroppen din best. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Siden det er så stille her, får jeg poste enda et antrekk da. Her er meg med fett hår, den eneste joggebuksen og capsen jeg eier, på vei til solariumet for å få litt farge. Dere burde igrunn føle dere beæret iom at ikke engang mine beste venninner har sett meg i joggebukse og med cap.

Råstilig! Pluss, pluss, pluss :) Jeg elsker en slik stil du har her, og du kledde den kjempegodt. Liker at man mikser med forskjellige stiler slik at det bare blir helt fantastisk stilig. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble nr 3! Takk for innspill :) Det regner og var guffet vær i går, så sommerlig passet ikke så bra. 10 grader og regn liksom :P tenker jeg tar det igjen på sommerfest om to helger, da blir det nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en ny hatt her om dagen, så naturlig nok måtte jeg bygge et antrekk rundt den.

tumblr_m7f4bm6bnv1qb77q1o1_500.jpg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stueloff, er det deg? I såfall, et av de beste kg antrekkene jeg har sett :D

Kan vi få se flere sko bilder og?

Endret av Karpuzi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stueloff, er det deg? I såfall, et av de beste kg antrekkene jeg har sett :D

---

Veldig enig, fantastisk antrekk og bilde! :tommelsmil:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig stilig bilde, Stueloff! Du ser virkelig ut som en filmstjerne fra gamledager :)

Dette var det jeg slang på meg før jeg stakk på stranden i dag. Ble egentlig litt varmt med vesten, deilig vær har det vært - og er fortsatt. Hurra!

Bildetatt260712kl20182.jpg

Toppen er hullete bak. Ekstra lufting!

Bildetatt260712kl20183.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...