Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Skulle ønske jeg kunne bruke hvite kjoler...

Jeg kunne heller ikke før. Dette er vel første sommeren på lenge at jeg tør! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Finnes det noen grunn til å ikke bruke hvite kjoler (utenom at man skal i bryllup ? :klo:

Endret av strykebrett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Finnes det noen grunn til å ikke bruke hvite kjoler (utenom at man skal i bryllup ? :klo:

Noen føler seg feit i hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er neglelakken en stor del av antrekket synes jeg:

Nails

Den neglelakken tror jeg jeg også har, men har liksom følt at den kun passer til julefeiring. Men sannelig kan jeg jo dra den fram nå på sommeren også!

Fin kjole :) Og fine sko! Skulle ønske jeg klarte å traske rundt i slike sko. For det første gjør det jo sykt vondt, for det andre så føles det som om jeg skal på ball hver gang jeg har på hæler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Den neglelakken tror jeg jeg også har, men har liksom følt at den kun passer til julefeiring. Men sannelig kan jeg jo dra den fram nå på sommeren også!

Fin kjole :) Og fine sko! Skulle ønske jeg klarte å traske rundt i slike sko. For det første gjør det jo sykt vondt, for det andre så føles det som om jeg skal på ball hver gang jeg har på hæler...

Jeg synes iallefall neglelakken er knallfin å bruke nå, men den passer helt sikkert i jula også ja :) Den er fra Isadora forresten.

De skoene jeg bruker er faktisk ikke så vonde. Et tips er å kjøpe slike gel-såler du får kjøpt i de fleste skobutikker. De hjelper veldig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er visst tvillinger idag(ja, sånn klesmessig ihvertfall) :)

Men, jeg føler nok du har rettere alder enn meg til å gå i sånn shorts, føler det er en sånn KGregel(og kanskje universell) om maksimum 27 år.

Så siden jeg nok ikke kommer til å gå særlig med den legger jeg det heller ut på KG et par timer :gjeiper:

Hva?? 27? Pøh - regler er til for å brytes! Har flere sånne jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Hva?? 27? Pøh - regler er til for å brytes! Har flere sånne jeg og!

Bevis kreves :jepp:

Til nå har jeg dristet meg ut i den nærmeste parken med de to shortsene jeg noensinne har eid :gjeiper:

Må jo legge til at det ikke hjelper å være en slags menneskelig&kvinnelig reinkarnasjon av Casper The Ghost selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bevis kommer etter pinse! Har tatt dagens outfit, men er ikke hjemme. Bare på mobil og iPad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JosefK78

Vi er visst tvillinger idag(ja, sånn klesmessig ihvertfall) :)

Åh-å likt outfit, jeg lukter catfight :)

Endret av JosefK78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norah- 27 er alt for unt til å slutte med korte shorts. Jeg nekter å slutte med det nå! :)

Og, det er pent å være blek! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Åh-å likt outfit, jeg lukter catfight :)

Ikke la fantasien din løpe helt løpsk, nå ;)

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...