Gjest NozMonster Skrevet 10. mai 2012 #821 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) jaujau....siden jeg har fått en pluss på det innlegget, så tar jeg sjangsen på at det går greit! jeg vet egentlig lite om hva som "er lov" i konfirmasjon og hva som "ikke er lov", for.eks om man kan ha lang kjole eller om man kan ha rød kjole.. selvom det ikke er like strengt som før i tida, så er jeg fortsatt litt gammeldags av meg på det området ikke se på skoa, de er bare stygge. skal kjøpe nye som passer til den kjolen jeg ender opp med uansett. valgte også å ikke ta på meg noe som helst tilbehør, for at det bare skal fokuseres på kjolen her (denne kjolen ser betydlig styggere ut på overkroppen på bilde, enn den gjør i virkligheten!) hva synes du? ingen av dem kanskje? kjøpe ny kjole også? ikke quote med bildelinken da.. Endret 14. mai 2012 av NozMonster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. mai 2012 #822 Del Skrevet 10. mai 2012 Den første satt best på deg Noz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. mai 2012 #823 Del Skrevet 10. mai 2012 Den første satt best på deg Noz oki, takk for svar men kan den brukes i konfirmasjon- det er det store spørsmålet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 10. mai 2012 #824 Del Skrevet 10. mai 2012 Den første er nok best på konfirmasjon, Noz. Den røde var utrolig sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. mai 2012 #825 Del Skrevet 10. mai 2012 takk bandit- da leder den første 2-0-0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 10. mai 2012 #826 Del Skrevet 10. mai 2012 Uten tvil den første, Noz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 10. mai 2012 #827 Del Skrevet 10. mai 2012 #2 var bare helt utrolig nydelig på deg, NozMonster. Fin farge til konfirmasjon, og den stod flott til hudfargen din også. Om den ikke sitter som den skal så kan du kanskje sy den inn litt, eller bruke en hvit, tynn cardigan over? #3 var skikkelig lekker, og satt veldig pent på. Med svart tilbehør blir det litt mer "ut på byen"-kjole enn konfirmasjonskjole, men det er ikke så ekstremt at jeg ville reagert på det, altså. Du kan jo evt. bruke en lys jakke til, eller bytte ut sko og belte med noe lysere, om du vil være mest mulig "korrekt". #1 likte jeg rett og slett ikke. Du har en flott figur, men akkurat her synes jeg det mørke "båndet" blir for hardt. På en med litt mer "rett opp og ned"-fasong, eller noen kilo for mye, vil den gi inntrykk av smalere midje. På deg synes jeg det gjør at du ser for smal ut, særlig når den i tillegg går litt ut ved skuldrene og hoftene. Synes også stilen blir litt "kjerring", i mangel av et bedre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 10. mai 2012 #828 Del Skrevet 10. mai 2012 Du må rydde i vinduskarmen din noz... Hva har du tatovert på leggen? Stemmer på den første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. mai 2012 #829 Del Skrevet 10. mai 2012 Synes alle 3 var kjempefine! Men den første stemmer jeg på og. (hvor har du kjøpt den? Lenge siden? Vil ha og!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. mai 2012 #830 Del Skrevet 10. mai 2012 Uten tvil den første, Noz! 3-0-0 ! takk for svar #2 var bare helt utrolig nydelig på deg, NozMonster. Fin farge til konfirmasjon, og den stod flott til hudfargen din også. Om den ikke sitter som den skal så kan du kanskje sy den inn litt, eller bruke en hvit, tynn cardigan over? #3 var skikkelig lekker, og satt veldig pent på. Med svart tilbehør blir det litt mer "ut på byen"-kjole enn konfirmasjonskjole, men det er ikke så ekstremt at jeg ville reagert på det, altså. Du kan jo evt. bruke en lys jakke til, eller bytte ut sko og belte med noe lysere, om du vil være mest mulig "korrekt". #1 likte jeg rett og slett ikke. Du har en flott figur, men akkurat her synes jeg det mørke "båndet" blir for hardt. På en med litt mer "rett opp og ned"-fasong, eller noen kilo for mye, vil den gi inntrykk av smalere midje. På deg synes jeg det gjør at du ser for smal ut, særlig når den i tillegg går litt ut ved skuldrene og hoftene. Synes også stilen blir litt "kjerring", i mangel av et bedre ord. dette var konstruktivt og fint ja! ja, jeg har en smal midje- kjole nr 1 er den eneste som sitter stramt, mens de andre er litt for store, så derfor ser heller ikke midjen særlig smal ut. men du ser det nok bedre enn jeg gjør selv(at midjen kanskje er for smal med kjole nr 1). Den kjolen som du liker best, liker jeg også veldig godt.- pluss at jeg kjøpte den for 3 år siden og har aldri brukt den, så jeg har så lyst til å endelig kunne bruke den.. kanskje sy den inn litt er tingen ja..hmm.. får se om det dukker opp noen andre svar her- imellomtiden får jeg ta meg en tur ut tusen takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 10. mai 2012 #831 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg stemmer også for #1.. #2 så ut som den kanskje var litt stor rundt brystene/midjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 10. mai 2012 #832 Del Skrevet 10. mai 2012 likte personlig best #2 Noz! Du så mest kvinnelig,'myk' og feminin ut i den... Bare det inntrykket jeg fikk sånn umiddelbart,hva som egner seg til hva skal jeg ikke legge meg borti,kunn mitt perspektiv som en mann jeg kommer med her... :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. mai 2012 #833 Del Skrevet 10. mai 2012 Du må rydde i vinduskarmen din noz... Hva har du tatovert på leggen? Stemmer på den første... takk for svar bud! nå leder den ganske bra synes jeg! det andre du skrev blir for off topic å svare på ( fin unnskyldning til å lavære å rydde og si hva som er på leggen min) Synes alle 3 var kjempefine! Men den første stemmer jeg på og. (hvor har du kjøpt den? Lenge siden? Vil ha og!) den første kjolen kjøpte jeg på...vent a.. hmm.. Vero Moda faktisk! men ja, det er lenge siden! jeg kjøpte den til å ha på meg på 17. mai for .... 8-9 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vodka Skrevet 10. mai 2012 #834 Del Skrevet 10. mai 2012 Den røde var finest Noz :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 10. mai 2012 #835 Del Skrevet 10. mai 2012 Fant det definitivt mest tiltrekkende i den røde, men mulig den første egner seg best til en konf. who can say Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 10. mai 2012 #836 Del Skrevet 10. mai 2012 Noz: jeg innbilte meg at du var mye større..hehe.. Synes den første satt utrolig pent, og passer seg best:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. mai 2012 #837 Del Skrevet 10. mai 2012 Stemmer for naken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 10. mai 2012 #838 Del Skrevet 10. mai 2012 Til konfirmasjon stemmer jeg definitivt på nr 1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. mai 2012 #839 Del Skrevet 10. mai 2012 Større Binta Ba? som i "tykkere"? det er rart hvordan man forestiller seg brukerne her... jeg tror familien min helst vil slippe å se meg naken Katten! tusen takk for svar alle sammen! nå har jeg jo funnet flere kjoler som kan være et alternativ, så dette blir jo bare enda vanskeligere og vanskeligere..men jeg tror nesten jeg går for kjole # 1 som flest her synes:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 10. mai 2012 #840 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Kan okkupere denne tråden også vi, Noz Endret 10. mai 2012 av Bud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå