AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #3241 Del Skrevet 6. juli 2017 1 time siden, Mayumie skrev: Og her er faktisk dagens Kaffe og rabarbarajuicepause på løkka med mannen Koselig bilde. Anonymkode: ea5c3...5d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayumie Skrevet 6. juli 2017 #3242 Del Skrevet 6. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Koselig bilde. Anonymkode: ea5c3...5d8 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 7. juli 2017 #3243 Del Skrevet 7. juli 2017 På 04.07.2017 den 14.46, FantasDick skrev: Takk! Liker den røde buksa di! --- Sorry beinstillinga! Gawd..... du kler deg virkelig flott altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. juli 2017 #3244 Del Skrevet 7. juli 2017 3 timer siden, Hottrio skrev: Gawd..... du kler deg virkelig flott altså! Åh, tusen takk! --- Varmt og deilig i dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. juli 2017 #3245 Del Skrevet 8. juli 2017 Regn og kjølig i dag igjen.. Får skikkelig høst-feeling! Må vaske speilet, tror jeg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. juli 2017 #3246 Del Skrevet 10. juli 2017 Det var strålende sol, men begynte å hølje ned akkurat da jeg skulle ut - på med genseren! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fixyah Skrevet 8. august 2017 #3247 Del Skrevet 8. august 2017 På 7/6/2017 den 18.29, Mayumie skrev: Og her er faktisk dagens Kaffe og rabarbarajuicepause på løkka med mannen Deg kjenner jeg igjen ;-) Ingen antrekks bilder med lakk kjolen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3248 Del Skrevet 9. august 2017 Hva er poenget med å legge ut bilder av andre og ukjente som dere åpenbart søker opp på google.com eller på google.pl for å late som at dere er disse personene? Er dere en hag med unger hele gjengen, eller? Anonymkode: b73eb...556 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. august 2017 #3249 Del Skrevet 9. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å legge ut bilder av andre og ukjente som dere åpenbart søker opp på google.com eller på google.pl for å late som at dere er disse personene? Er dere en hag med unger hele gjengen, eller? Anonymkode: b73eb...556 Hvem gjør det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 9. august 2017 #3250 Del Skrevet 9. august 2017 @FantasDick Du har så fin stil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3251 Del Skrevet 9. august 2017 18 timer siden, FantasDick skrev: Du kler deg kjempe fint! Skulle ønske jeg turte å gå mer i skjørt! Men hva gjør du når det er kjølig? Har du tips til hvordan å ikke fryse ihjel? Tykke tights/dobbel strømper? Og hvordan jakke pleier du å bruke til disse skjørtantrekkene? Den hvite genseren på siste bildet ditt var bare rååååfin, hvor har du kjøpt den? Anonymkode: dd6cd...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #3252 Del Skrevet 9. august 2017 På 17.5.2016 den 21.23, KaDust skrev: Kanskje jeg skal starte å være med i denne tråden. Kan jo uansett legge ut 17 mai antrekket mitt her også! :O :O Hvor har du kjøpt kjolen og boleroen? Er du evn intr i å selge antrekket til meg? :D Anonymkode: dd6cd...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 10. august 2017 #3253 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Skittent speil altså:) Avslappet stil med gamle jeans og en behagelig genser fra Lindex. Endret 4. oktober 2017 av Poppeloppane 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. august 2017 #3254 Del Skrevet 10. august 2017 22 timer siden, Mortem skrev: @FantasDick Du har så fin stil! Ååå, tusen takk! Blir så glad av sånt! 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kler deg kjempe fint! Skulle ønske jeg turte å gå mer i skjørt! Men hva gjør du når det er kjølig? Har du tips til hvordan å ikke fryse ihjel? Tykke tights/dobbel strømper? Og hvordan jakke pleier du å bruke til disse skjørtantrekkene? Den hvite genseren på siste bildet ditt var bare rååååfin, hvor har du kjøpt den? Anonymkode: dd6cd...ca0 Tusen takk, snille deg! Jeg tåler mye på beina, tror jeg, for jeg fryser nesten aldri - selv ikke på vinteren. Holder stort sett med tynnstrømpebukse, men bruker også en del tykke strømpebukser, gjerne med litt mønster i strikk. Elsker sorte strømpebukser i 100+ denier! Jakker varierer, men stort sett kort skinnjakke, en varmere "skipperjakke" til nedpå hoftene eller kåper. Den genseren er fra H&M - kjempefin, og så har den litt glitter i seg. 4 timer siden, Poppeloppane skrev: Skittent speil altså:) Avslappet stil med gamle jeans og en behagelig genser fra Lindex. Kul genser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sajk Skrevet 14. august 2017 #3255 Del Skrevet 14. august 2017 På 2017-07-10 den 13.21, FantasDick skrev: Det var strålende sol, men begynte å hølje ned akkurat da jeg skulle ut - på med genseren! Så fint! Hvor har du kjöpt det skjörtet?😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3256 Del Skrevet 14. august 2017 På 10.8.2017 den 18.21, FantasDick skrev: Ååå, tusen takk! Blir så glad av sånt! Tusen takk, snille deg! Jeg tåler mye på beina, tror jeg, for jeg fryser nesten aldri - selv ikke på vinteren. Holder stort sett med tynnstrømpebukse, men bruker også en del tykke strømpebukser, gjerne med litt mønster i strikk. Elsker sorte strømpebukser i 100+ denier! Jakker varierer, men stort sett kort skinnjakke, en varmere "skipperjakke" til nedpå hoftene eller kåper. Takk! :D Gjett hvem som sitter å googler "skipperjakke" og "100+denier" nå :D Trenger å oppgradere stilen min, og falt pladask for din. Jeg eier ikke klessans i det hele tatt så du er en kjempe inspirasjon! <3 Anonymkode: dd6cd...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3257 Del Skrevet 15. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! :D Gjett hvem som sitter å googler "skipperjakke" og "100+denier" nå :D Trenger å oppgradere stilen min, og falt pladask for din. Jeg eier ikke klessans i det hele tatt så du er en kjempe inspirasjon! <3 Anonymkode: dd6cd...ca0 Trenger man virkelig å google "100 denier" strømpebukser? Anonymkode: bebf0...407 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3258 Del Skrevet 15. august 2017 På 3.7.2017 den 13.53, FantasDick skrev: Tusen takk, kjære dere - det er så koselig! --- I dag, var plutselig kaldt og regn ute så fant fram ankelboots og polo! Du er så fin, men så bruker du så fæle skjørt! Dette skjørtet, med splitt opp, er ikke bra. Du kunne vært classy, men med dette skjørtet med en billig splitt opp der, blir du bare billig selv også. Og det er du jo ikke! Bruk heller skjørt uten splitt i fronten. Anonymkode: f821f...3eb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 15. august 2017 #3259 Del Skrevet 15. august 2017 22 timer siden, sajk skrev: Så fint! Hvor har du kjöpt det skjörtet?😃 Takk, det er fra Asos! 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! :D Gjett hvem som sitter å googler "skipperjakke" og "100+denier" nå :D Trenger å oppgradere stilen min, og falt pladask for din. Jeg eier ikke klessans i det hele tatt så du er en kjempe inspirasjon! <3 Anonymkode: dd6cd...ca0 Hihi, fint å kunne være til hjelp! 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger man virkelig å google "100 denier" strømpebukser? Anonymkode: bebf0...407 Surpomp, kanskje brukeren ikke vet hva denier er? 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er så fin, men så bruker du så fæle skjørt! Dette skjørtet, med splitt opp, er ikke bra. Du kunne vært classy, men med dette skjørtet med en billig splitt opp der, blir du bare billig selv også. Og det er du jo ikke! Bruk heller skjørt uten splitt i fronten. Anonymkode: f821f...3eb Takk, men jeg liker skjørtene mine - inkludert det med splitt. Og jeg bruker jo massevis uten splitt hverken her eller der. --- Dagens superenkle, hadde hvite sneakers til. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3260 Del Skrevet 15. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger man virkelig å google "100 denier" strømpebukser? Anonymkode: bebf0...407 Trenger man virkelig å være så ubehagelig? Anonymkode: f2763...e75 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå