Yme Skrevet 15. juni 2013 #2621 Del Skrevet 15. juni 2013 Høyre klikk lagre! PS stillingen ser ut som du skal til og tisse på oppvaskmaskinen. Japp, så derfor skrev jeg at jeg pissa i maskina ;-) Yme! Hva skal jeg si? Jeg digger deg, litt. Bare litt :-( Bare si ifra om du vil låne den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cytosin Skrevet 15. juni 2013 #2622 Del Skrevet 15. juni 2013 Bare litt :-( Bare si ifra om du vil låne den! "Kjolen" var kjeempefin, men blir i det korteste laget for meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. juni 2013 #2623 Del Skrevet 15. juni 2013 "Kjolen" var kjeempefin, men blir i det korteste laget for meg;) Sleng ut en dagens, hvor du viser noe som kler deg bedre da. Tviler på at du finner noe som er like flott som sommerkjolen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 21. juni 2013 #2624 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Dagens antrekk er egentlig bikini siden det er så sinnsykt varmt, men så fikk jeg Halloweenkostyme i posten(Jada, litt tidlig å tenke på Halloween ) så jeg har tuslet litt rundt i det og. Måtte jo prøve *borte* Endret 23. juni 2013 av Guilty 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 21. juni 2013 #2625 Del Skrevet 21. juni 2013 Dagens antrekk er egentlig bikini siden det er så sinnsykt varmt, men så fikk jeg Halloweenkostyme i posten(Jada, litt tidlig å tenke på Halloween ) så jeg har tuslet litt rundt i det og. Måtte jo prøve Er ikke meningen at halloween kostymer skal være litt skumle? Det er ihvertfall det som er meningen i USA. Men så er ikke halloween egentlig amerikansk heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 21. juni 2013 #2626 Del Skrevet 21. juni 2013 Dagens antrekk er egentlig bikini siden det er så sinnsykt varmt, men så fikk jeg Halloweenkostyme i posten(Jada, litt tidlig å tenke på Halloween ) så jeg har tuslet litt rundt i det og. Måtte jo prøve Tror du må forvente masse oppmerksomhet med det der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 21. juni 2013 #2627 Del Skrevet 21. juni 2013 Er ikke meningen at halloween kostymer skal være litt skumle? Det er ihvertfall det som er meningen i USA. Men så er ikke halloween egentlig amerikansk heller. Nå vet du jo ikke hvordan jeg skal gjøre det med sminke og hår da Men av det jeg har sett er det både skumle og ikke skumle kostymer om hverandre Tror du må forvente masse oppmerksomhet med det der Haha. Hadde jeg ikke tålt det hadde jeg nok heller kledd meg ut som nonne isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 21. juni 2013 #2628 Del Skrevet 21. juni 2013 Dagens antrekk er egentlig bikini siden det er så sinnsykt varmt, men så fikk jeg Halloweenkostyme i posten(Jada, litt tidlig å tenke på Halloween ) så jeg har tuslet litt rundt i det og. Måtte jo prøve http://www.youtube.com/watch?v=9qtTPTxvoPA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 21. juni 2013 #2629 Del Skrevet 21. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=9qtTPTxvoPA Åh, den har jeg ikke sett på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 22. juni 2013 #2630 Del Skrevet 22. juni 2013 Så sånn ut en stund i dag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drue Skrevet 23. juni 2013 #2631 Del Skrevet 23. juni 2013 Så sånn ut en stund i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 23. juni 2013 #2632 Del Skrevet 23. juni 2013 Så sånn ut en stund i dag. DSC_0041.jpg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 23. juni 2013 #2633 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Dagens antrekk er egentlig bikini siden det er så sinnsykt varmt, men så fikk jeg Halloweenkostyme i posten(Jada, litt tidlig å tenke på Halloween ) så jeg har tuslet litt rundt i det og. Måtte jo prøve Wow Så sånn ut en stund i dag. DSC_0041.jpg Sykt gangster! Endret 23. juni 2013 av Summers 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 23. juni 2013 #2634 Del Skrevet 23. juni 2013 Dagens outfit er en nydelig, hvit sommerkjole/singlet som jeg svetta ut på trening i går, som jeg modellerer mens jeg rydder/pisser i oppvaskmaskina, siden man ofte må pisse litt på mårrakvisten. Da fuuuuck...???!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. juni 2013 #2635 Del Skrevet 23. juni 2013 Da fuuuuck...???!!! Hva er det du reagerer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 23. juni 2013 #2636 Del Skrevet 23. juni 2013 Hva er det du reagerer på? At du tisser i oppvaskmaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. juni 2013 #2637 Del Skrevet 23. juni 2013 At du tisser i oppvaskmaskinen. Jeg forstår ikke hva som er galt i det. Det blir jo skylt ut når jeg setter på maskina, og det er jo såpe inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 23. juni 2013 #2638 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg forstår ikke hva som er galt i det. Det blir jo skylt ut når jeg setter på maskina, og det er jo såpe inni der. HAHAHAHA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TJ Oshie Skrevet 23. juni 2013 #2639 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Liker lumberjack stilen godt, for harry i 2013? Er vel det man kaller for "motedød". Endret 24. juni 2013 av TJ Oshie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 23. juni 2013 #2640 Del Skrevet 23. juni 2013 Liker lumberjack stilen godt, for harry i 2013? Er vel det man kaller for "motedød". Jeg fikset det for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå