Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor er shortsen fra og er det buffalo sko? :0

Shortsen tror jeg at jeg kjøpte på HM enten i fjor eller året før. Det er ikke Buffalo, har lett etter det lenge uten resultatet, fant disse på eBay, og de var mye billigere og like fine som Buffalo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue.

Her er favorittkjolen for øyeblikket! Brukte den i dag, og jeg er så fornøyd. Ser ut som jeg har megadigre hofter, noe som er sant. Men ikke så store..

Fin kjole!! Hvor er den fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, masse fint på siden her. Tonje, enkelt, men stilrent og fint som alltid, nydelige farger på Nyxx, og Stueloff, du har en så herlig og egen stil som jeg rett og slett digger!

Har på meg en veldig enkel, men fargesterk sommerkjole i dag, en av mine favoritter siden den er så enkel å slenge på seg, før man forter seg ut.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne :)

Tusen takk, Daybreak!

Oi, masse fint på siden her. Tonje, enkelt, men stilrent og fint som alltid, nydelige farger på Nyxx, og Stueloff, du har en så herlig og egen stil som jeg rett og slett digger!

Har på meg en veldig enkel, men fargesterk sommerkjole i dag, en av mine favoritter siden den er så enkel å slenge på seg, før man forter seg ut.

Tusen takk, HedvigR! Jeg må si at jeg elsker kjolen din, så enkel med samtidig så mye. Sånne kjoler er herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens outfit er en nydelig, hvit sommerkjole/singlet som jeg svetta ut på trening i går, som jeg modellerer mens jeg rydder/pisser i oppvaskmaskina, siden man ofte må pisse litt på mårrakvisten.

pessioppvaska_zps38271fa8.jpg

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy Yme. Ikke alle som kler helhvitt vettu, det må du spille på.

Dagens sommerantrekk fra meg:

Løper rundt barbeint og orker ikke noe tilbehør når jeg bare ligger og slenger i hagen!

Endret av HedvigR
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nicola

Dagens outfit er en nydelig, hvit sommerkjole/singlet som jeg svetta ut på trening i går, som jeg modellerer mens jeg rydder/pisser i oppvaskmaskina, siden man ofte må pisse litt på mårrakvisten.

pessioppvaska_zps38271fa8.jpg

Jeg synes du er litt sexy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy Yme. Ikke alle som kler helhvitt vettu, det må du spille på.

Takk! Hvite klær går bra til den likbleike huden min :-D

Jeg synes du er litt sexy ;)

Litt??? :-( La du ikke merke til at den faktisk er ganske gjennomsiktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cytosin

Yme! Hva skal jeg si? Jeg digger deg, litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Høyre klikk lagre!

PS stillingen ser ut som du skal til og tisse på oppvaskmaskinen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...