Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenge siden jeg har postet her! Dette er da dagen i dagens, både klær, hår og sminke :)

post-55081-0-23808500-1370238688_thumb.j

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har postet her! Dette er da dagen i dagens, både klær, hår og sminke :)

post-55081-0-23808500-1370238688_thumb.j

Love it!

Two-tone lepper har lett for å bli seende ut som man har spist knallfarget lollipop, men jeg tror jeg liker det. Hvor er skoene fra?

Endret av Chloe-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love it!

Two-tone lepper har lett for å bli seende ut som man har spist knallfarget lollipop, men jeg tror jeg liker det. Hvor er skoene fra?

Takk! ^^ skoene kjøpte jeg på HM i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en kjole i posten i dag fra Modcloth, og den passa heldigvis! Jippi :D Veldig fornøyd.

IMG_3624_zpsd1392baf.jpg

Edit: Mamma kom hjem og tok et mye bedre bilde, så jeg slipper speilkvalitet :fnise: Så bytta det ut!

Endret av HedvigR
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hedvig! Kan jeg spørre deg ut litt om prisen på den kjolen? Jeg sikler etter SÅ mange kjoler på modcloth, men jeg har aldri turt å bestille derfra pga. toll og moms og sending og diverse... Kan jeg spørre hvor mye kjolen kostet i utgangspunktet og hvor mye med det ble med alt det ekstra?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig!

Kjolen kostet 349 kr og det ble 260 kr i avgifter. Jeg husker dessverre ikke hva frakten lå på, men det var ikke særlig mye hvis man valgte den billigste :)

De har så mye fint der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ja det var en fin kjole Hedvig! Den skjønner jeg godt om du er strålende fornøyd med!

Og du da Stueloffen....Jeg så ikke bildet ditt her før i dag, men jeg må virkelig si at jeg liker deg

og stilen din like godt fremdeles :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig!

Kjolen kostet 349 kr og det ble 260 kr i avgifter. Jeg husker dessverre ikke hva frakten lå på, men det var ikke særlig mye hvis man valgte den billigste :)

De har så mye fint der!

Takk! Det var jo faktisk ikke så ille! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kunne jo vært mye verre! Er ikke noe jeg unner meg hver måned akkurat, men så er jeg ikke akkurat noen storshopper heller. En 2-3 ganger i året går så absolutt.

Og takk folkens. Har vært ute en liten tur for å "vise meg frem", men det begynte selvfølgelig å pøsregne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Fikk en kjole i posten i dag fra Modcloth, og den passa heldigvis! Jippi :D Veldig fornøyd.

Beklager litt teit mobilbilde, men har ikke selvutløser ;)

Åå, nydelig kjole!! Veldig fint snitt, satt som et skudd på deg:) Elsker i tillegg prikkene :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, nydelig kjole!! Veldig fint snitt, satt som et skudd på deg:) Elsker i tillegg prikkene :rodmer:

Tusen takk :D Skikkelig komfortabel var den og!

Dagens kontorantrekk for gamle damer:

Kjempelekkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Tusen takk :D Skikkelig komfortabel var den og!

Kjempelekkert!

Pluss til kjolen din ! Den var helt super til deg :)

:takke:

Siden ikke alle følger tråden på Klær og sko så bør kankje 'innholdsdeklarasjonen' tas;

Vivienne Westwood topp

Ambiente skjørt (kjøpt i 2004)

Rimelige kontorstrømper fra Silky - farve barely black

Enzo-Poli sko

Beltet er et strikkbelte fra en eller annen kjedebutikk. Jeg husker ikke helt hvilken.

Litt gøy at gamle damers antrekk er lekker for dem som ikke er like gamle. Det tyder på at det er riktig til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så flotte former at det gamle utsagnet "Alt kler den smukke" passer seg ganske godt her, Lille-pus :)

Og for noen legger! Jeg vil også ha sånne legger! :grine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en fin kjole Hedvig! Den skjønner jeg godt om du er strålende fornøyd med!

Og du da Stueloffen....Jeg så ikke bildet ditt her før i dag, men jeg må virkelig si at jeg liker deg

og stilen din like godt fremdeles :tommelopp:

Takk, fine du! :smilbla:

Lille pus: så stilrik du er! :)

Skal prøve å poste her litt oftere (det har jeg sagt et par ganger nå, men dere er likevel advart :tongue: ) Her er dagens:

post-55081-0-62536600-1370504013_thumb.j

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, fine du! :smilbla:

Lille pus: så stilrik du er! :)

Skal prøve å poste her litt oftere (det har jeg sagt et par ganger nå, men dere er likevel advart :tongue: ) Her er dagens:

post-55081-0-62536600-1370504013_thumb.j

Hvor er shortsen fra og er det buffalo sko? :0

Endret av nuggets
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...