Memoria Skrevet 23. mai 2013 #2561 Del Skrevet 23. mai 2013 I dag. Så sommerlig og nyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 23. mai 2013 #2562 Del Skrevet 23. mai 2013 Så sommerlig og nyyydelig! Takk skal du ha! Ikke like varmt som jeg hadde håpet på - gåsehud på armene ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 25. mai 2013 #2563 Del Skrevet 25. mai 2013 Kanskje du bør vurdere å kjøpe deg ankelsokker Gunny....? Ankelsokker er jo et dameplagg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. mai 2013 #2564 Del Skrevet 25. mai 2013 Ankelsokker er jo et dameplagg ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. mai 2013 #2565 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Ankelsokker er jo et dameplagg eeh, neeei! Det ser like dust ut på menn å gå med sokker i skoa, dratt oppover leggen, når man går med shorts som det gjør på damer Endret 25. mai 2013 av NozMonster 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 25. mai 2013 #2566 Del Skrevet 25. mai 2013 Ankelsokker er jo et dameplagg Haha nei. Enig med Noz her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 26. mai 2013 #2567 Del Skrevet 26. mai 2013 eeh, neeei! Det ser like dust ut på menn å gå med sokker i skoa, dratt oppover leggen, når man går med shorts som det gjør på damer Haha nei. Enig med Noz her. Er da bare å stappe de nedi skoa i verste fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snakkis Skrevet 26. mai 2013 #2568 Del Skrevet 26. mai 2013 Blitt en egen tråd om alle bildene her så måtte ta meg en tur innom å titte. Ser da ikke så farlig ut dette her. Sikkert bare en som er missunelige på antrekkene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 27. mai 2013 #2569 Del Skrevet 27. mai 2013 Behagelig hverdagsantrekk. Genseren og jakken er ny, genseren ble kjøpt på Cubus for 49 kr og jakken på Vero Moda for 100 kr. Salg <3 Buksen er fra Tommy Hilfiger og modellen heter Nina Skinny tror jeg — den er litt sliten og hullete, men utrolig behagelig og myk Veldig stilrent og elegant, FantasDick! Jeg liker det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. mai 2013 #2570 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Veldig fint antrekk Tonje! Liker godt sånne småslitne bukser! Men personlig synes jeg at de skoene blir veldig kræsj til.. Vanligvis så er jeg storfan av å mikse stiler, men skoene ble bare feil her synes jeg da. Men uansett så har jeg sett in real life at du kan å kle deg! Endret 27. mai 2013 av NozMonster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 27. mai 2013 #2571 Del Skrevet 27. mai 2013 Takk! Jeg er helt enig med deg i at skoene ser litt snodige ut på bildet. Skjønner ikke helt hvorfor eller hvordan, men i virkeligheten så det ikke kræsj ut slik som det gjør på bildet. Synes jeg da, noen er sikkert uenige med meg òg. Men jeg synes det gjorde seg med hæler, slik at antrekket ikke ble alt for «slapt». Hva tenker du, heller f.eks. converse til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. mai 2013 #2572 Del Skrevet 27. mai 2013 Takk! Jeg er helt enig med deg i at skoene ser litt snodige ut på bildet. Skjønner ikke helt hvorfor eller hvordan, men i virkeligheten så det ikke kræsj ut slik som det gjør på bildet. Synes jeg da, noen er sikkert uenige med meg òg. Men jeg synes det gjorde seg med hæler, slik at antrekket ikke ble alt for «slapt». Hva tenker du, heller f.eks. converse til? Det er utrolig rart (og fascinerende) hvor anderledes ting kan virke på bilder! Har oppdaga det selv før også.. Med tanke på din stil (og egentlig generelt til antrekket) så synes jeg at converse passer til ja. Jeg tror også at ankelstøvletter passer til, men da med kanskje litt tynnere hel? Sånne lette tøysko som alle bruker for tiden funker og til, men det er kanskje ikke helt deg? Pumps tror jeg også hadde vært stilig til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 27. mai 2013 #2573 Del Skrevet 27. mai 2013 Det er utrolig rart (og fascinerende) hvor anderledes ting kan virke på bilder! Har oppdaga det selv før også.. Med tanke på din stil (og egentlig generelt til antrekket) så synes jeg at converse passer til ja. Jeg tror også at ankelstøvletter passer til, men da med kanskje litt tynnere hel? Sånne lette tøysko som alle bruker for tiden funker og til, men det er kanskje ikke helt deg? Pumps tror jeg også hadde vært stilig til Takk for tips :D Jeg er glad i Converse, men jeg er litt stilkameleon, så i det siste har jeg brukt hæler så og si hver dag. Veksler mellom disse på bildet (Vagabond Dee) og et par korallfargede wedges (Vagabond Florence). Jeg som i hele fjor nesten aldri brukte hæler, haha. Er dessverre ikke så glad i tynnere hæler, både fordi jeg liker det litt røffere utseendet, og fordi jeg er redd for å tråkke over. Selv med hæler liker jeg å ha et visst komfortnivå Tøysko, tenker du på Toms da eller? Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe slike sko nei. Men jeg har nylig kjøpt et par seilersko som jeg har forelsket meg helt i. Utrolig søte, og behagelige å gå med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 27. mai 2013 #2574 Del Skrevet 27. mai 2013 tøft Jeg tenkte ikke på Toms, men sånn ballerina-aktige tøysko som jeg typisk nok ikke finner noen bra bilder av nå En ting er sikkert ihvertfall, og det er at du har mange funkbare valg til det antrekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #2575 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Meh... Endret 28. mai 2013 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 31. mai 2013 #2576 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Kjole fra Coast Dresses, dressjakke H&M, kjede H&M, Pin fra Chanel/etsy Sko fra Lille Grensen sko av merket Peter Kaiser (finnes også i to utgaver til med høyere heler) Endret 31. mai 2013 av Wonders 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 31. mai 2013 #2577 Del Skrevet 31. mai 2013 Wow!! Kjempe fint Wonders!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 31. mai 2013 #2578 Del Skrevet 31. mai 2013 Pent antrekk, Wonders! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 2. juni 2013 #2579 Del Skrevet 2. juni 2013 Fra konfirmasjon i helgen Jeg kjøpte kjolen på salg hos Dorothy Perkins for 150 kr for en liten stund siden. Ryggen på den er nydelig, veldig dyp og med knytesløyfe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 2. juni 2013 #2580 Del Skrevet 2. juni 2013 Den kledde du virkelig, ser KJEMPE fin ut i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå