Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Perelandra skrev:

Takk for det! Det er mitt kjennetegn som gjør at folk alltid har lettere for å huske hvem jeg er enn motsatt.

Jeg har lagt merke til det før også selvsagt, men synes det kom spesielt godt frem på bildet. Liker at du kler deg i farger som står så godt til håret og huden din :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husket faktisk å ta et bilde da jeg stod og ventet i prøverommet i dag, så her er dagens antrekk! 

27906918_10159937442475052_567742398_o.jpg

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, calavi skrev:

Husket faktisk å ta et bilde da jeg stod og ventet i prøverommet i dag, så her er dagens antrekk! 

27906918_10159937442475052_567742398_o.jpg

Nydelig! Kan jeg spørre hvor klærne er fra? 

Anonymkode: 09626...e4b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 21.50, WubWub skrev:

moi.png

Du kler deg bra du. Er så få menn som faktisk kan kle seg. Selv foretrekker jeg en blanding mellom classy og visual,men hvor enn man ser er det bare "t skjorte og jeans"-stil på menn eller sånn "30 år men kler meg som jeg er 14", med saggebukse og skatesko.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2018 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Nydelig! Kan jeg spørre hvor klærne er fra? 

Anonymkode: 09626...e4b

Tusen takk :) Du må selvfølgelig spørre, men jeg vet ikke om jeg kan gi deg et godt nok svar... Beltet (sløyfen) er grei, det har jeg kjøpt superbillig på ebay. Genseren mener jeg er fra Zara, og skjørtet husker jeg dessverre ikke da jeg har klippet bort alt av lapper. Kåpen er kjøpt i utlandet og var en gave fra min mor, så her har jeg ikke peiling dessverre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/13/2018 at 11:44 PM, calavi said:

Tusen takk :) Du må selvfølgelig spørre, men jeg vet ikke om jeg kan gi deg et godt nok svar... Beltet (sløyfen) er grei, det har jeg kjøpt superbillig på ebay. Genseren mener jeg er fra Zara, og skjørtet husker jeg dessverre ikke da jeg har klippet bort alt av lapper. Kåpen er kjøpt i utlandet og var en gave fra min mor, så her har jeg ikke peiling dessverre. 

Vet du støvlettene og vesken da?

Anonymkode: 01e48...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine folk og antrekk :) Og WubWub - må bare si at det antrekket du postet tidligere var utrolig stilig. Du ser ut som en skikkelig stilig kar ;) 

Kanskje jeg en gang poster bilde av et antrekk. Foreløpig er min manglende stil preget av barn og en travel hverdag, det blir liksom aldri noe bra. Og FantasDick, du er jo også småbarnsmor, hvordan klarer du å gå så flott, og med trange skjørt, på lekeplass og sånt? Jeg ender alltid bare opp i jeans eller det som er praktisk - det blir bare skittent uansett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Almond skrev:

Takk? 😚

Bare hyggelig :)

Du er akkurat som jeg hadde forestilt meg ; elegant og fantastisk

Godt trent er du også? Autoritær, rak og flott holdning :ninuskapus:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, WubWub skrev:

Bare hyggelig :)

Du er akkurat som jeg hadde forestilt meg ; elegant og fantastisk

Godt trent er du også? Autoritær, rak og flott holdning :ninuskapus:

Det er tilbakemeldinger jeg tar med meg i helgen 😉 rart hvordan man lager seg bilder av hva/hvordan man skriver.

godt trent bommer du bra på- dessverre... aldri trent i hele mitt liv 🤣 ræva menneske der gitt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Almond skrev:

Det er tilbakemeldinger jeg tar med meg i helgen 😉 rart hvordan man lager seg bilder av hva/hvordan man skriver.

godt trent bommer du bra på- dessverre... aldri trent i hele mitt liv 🤣 ræva menneske der gitt

Tok jeg feil altså? Det er ytterst uvanlig - jeg mistenker av den grunn at du er i besittelse av super gener.

Almond i farta ;

superman-donna.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, WubWub skrev:

Tok jeg feil altså? Det er ytterst uvanlig - jeg mistenker av den grunn at du er i besittelse av super gener.

Almond i farta ;

superman-donna.png

Du tok feil 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Almond skrev:

Det kan jeg levende se for meg, faktisk👌🏻

Er det synet positivt eller negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...