Professor Orm Skrevet 6. februar 2018 #3361 Del Skrevet 6. februar 2018 22 timer siden, Perelandra skrev: Takk for det! Det er mitt kjennetegn som gjør at folk alltid har lettere for å huske hvem jeg er enn motsatt. Jeg har lagt merke til det før også selvsagt, men synes det kom spesielt godt frem på bildet. Liker at du kler deg i farger som står så godt til håret og huden din 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 7. februar 2018 #3362 Del Skrevet 7. februar 2018 Husket faktisk å ta et bilde da jeg stod og ventet i prøverommet i dag, så her er dagens antrekk! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 8. februar 2018 #3363 Del Skrevet 8. februar 2018 Gårdsdagens antrekk, pluss et detaljbilde av skjørtet for å forsøke å få fram fargen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #3364 Del Skrevet 8. februar 2018 21 timer siden, calavi skrev: Husket faktisk å ta et bilde da jeg stod og ventet i prøverommet i dag, så her er dagens antrekk! Nydelig! Kan jeg spørre hvor klærne er fra? Anonymkode: 09626...e4b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 8. februar 2018 #3365 Del Skrevet 8. februar 2018 På 19.1.2018 den 21.50, WubWub skrev: Du kler deg bra du. Er så få menn som faktisk kan kle seg. Selv foretrekker jeg en blanding mellom classy og visual,men hvor enn man ser er det bare "t skjorte og jeans"-stil på menn eller sånn "30 år men kler meg som jeg er 14", med saggebukse og skatesko. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 13. februar 2018 #3366 Del Skrevet 13. februar 2018 På 8.2.2018 den 18.45, AnonymBruker skrev: Nydelig! Kan jeg spørre hvor klærne er fra? Anonymkode: 09626...e4b Tusen takk Du må selvfølgelig spørre, men jeg vet ikke om jeg kan gi deg et godt nok svar... Beltet (sløyfen) er grei, det har jeg kjøpt superbillig på ebay. Genseren mener jeg er fra Zara, og skjørtet husker jeg dessverre ikke da jeg har klippet bort alt av lapper. Kåpen er kjøpt i utlandet og var en gave fra min mor, så her har jeg ikke peiling dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #3367 Del Skrevet 16. februar 2018 On 2/13/2018 at 11:44 PM, calavi said: Tusen takk Du må selvfølgelig spørre, men jeg vet ikke om jeg kan gi deg et godt nok svar... Beltet (sløyfen) er grei, det har jeg kjøpt superbillig på ebay. Genseren mener jeg er fra Zara, og skjørtet husker jeg dessverre ikke da jeg har klippet bort alt av lapper. Kåpen er kjøpt i utlandet og var en gave fra min mor, så her har jeg ikke peiling dessverre. Vet du støvlettene og vesken da? Anonymkode: 01e48...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 16. februar 2018 #3368 Del Skrevet 16. februar 2018 En av hverdags stiler jeg har... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 16. februar 2018 #3369 Del Skrevet 16. februar 2018 4 timer siden, Almond skrev: En av hverdags stiler jeg har... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. februar 2018 #3370 Del Skrevet 16. februar 2018 Så mange fine folk og antrekk Og WubWub - må bare si at det antrekket du postet tidligere var utrolig stilig. Du ser ut som en skikkelig stilig kar Kanskje jeg en gang poster bilde av et antrekk. Foreløpig er min manglende stil preget av barn og en travel hverdag, det blir liksom aldri noe bra. Og FantasDick, du er jo også småbarnsmor, hvordan klarer du å gå så flott, og med trange skjørt, på lekeplass og sånt? Jeg ender alltid bare opp i jeans eller det som er praktisk - det blir bare skittent uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 16. februar 2018 #3371 Del Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, WubWub skrev: Takk? 😚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 16. februar 2018 #3372 Del Skrevet 16. februar 2018 11 minutter siden, Almond skrev: Takk? 😚 Bare hyggelig Du er akkurat som jeg hadde forestilt meg ; elegant og fantastisk! Godt trent er du også? Autoritær, rak og flott holdning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 16. februar 2018 #3373 Del Skrevet 16. februar 2018 39 minutter siden, WubWub skrev: Bare hyggelig Du er akkurat som jeg hadde forestilt meg ; elegant og fantastisk! Godt trent er du også? Autoritær, rak og flott holdning Det er tilbakemeldinger jeg tar med meg i helgen 😉 rart hvordan man lager seg bilder av hva/hvordan man skriver. godt trent bommer du bra på- dessverre... aldri trent i hele mitt liv 🤣 ræva menneske der gitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 16. februar 2018 #3374 Del Skrevet 16. februar 2018 42 minutter siden, Almond skrev: Det er tilbakemeldinger jeg tar med meg i helgen 😉 rart hvordan man lager seg bilder av hva/hvordan man skriver. godt trent bommer du bra på- dessverre... aldri trent i hele mitt liv 🤣 ræva menneske der gitt Tok jeg feil altså? Det er ytterst uvanlig - jeg mistenker av den grunn at du er i besittelse av super gener. Almond i farta ; 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 16. februar 2018 #3375 Del Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, WubWub skrev: Tok jeg feil altså? Det er ytterst uvanlig - jeg mistenker av den grunn at du er i besittelse av super gener. Almond i farta ; Du tok feil 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 16. februar 2018 #3376 Del Skrevet 16. februar 2018 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 16. februar 2018 #3377 Del Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, WubWub skrev: Mr.Grey 😉🙋🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 16. februar 2018 #3378 Del Skrevet 16. februar 2018 4 minutter siden, Almond skrev: Mr.Grey 😉🙋🏼♀️ Jeg og Grey deler ihvertfall samme diagnose 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 16. februar 2018 #3379 Del Skrevet 16. februar 2018 Det kan jeg levende se for meg, faktisk👌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 16. februar 2018 #3380 Del Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, Almond skrev: Det kan jeg levende se for meg, faktisk👌🏻 Er det synet positivt eller negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå