Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Personlig stil > mote

Det er viktig å huske på at en personlig stil også kan følge motebildet, men om man slavisk leser bøker og blader om mote og la det fortelle en hva som passer sammen og hva som ikke gjør det i stedet for å gjøre seg opp en egen mening så synes jeg ikke lenger at vedkommende har en personlig stil, da finnes det jo ikke finnes et snev av personlighet i antrekkene. Noe jeg av og til får inntrykk av at Pene sko gjør.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Det er viktig å huske på at en personlig stil også kan følge motebildet, men om man slavisk leser bøker og blader om mote og la det fortelle en hva som passer sammen og hva som ikke gjør det i stedet for å gjøre seg opp en egen mening så synes jeg ikke lenger at vedkommende har en personlig stil, da finnes det jo ikke finnes et snev av personlighet i antrekkene. Noe jeg av og til får inntrykk av at Pene sko gjør.

Exactly.

nå så mulignes ikke du det gjeldende bilde av LV-veska, men

jeg er nyskjerrig på hva dine synspunker er når det gjelder

gutter med LV-veske?

Jeg ser ytterst sjeldent etter hvilket merke klær/bager/whatnot kommer fra. Ser på snitt, farge og hvordan det fungerer med resten.

Selve bagen fant jeg mindre pen/til et meget smalt bruksområde.

Nå skal det være sagt at mine meninger er basert på min egen stil, som er tidvis spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kom harry inn i bildet egentlig?

Dette er harry:

tarapi11-390x520.jpg

Om store merker osv. ville jeg heller brukt ordet tacky.

Endret av Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Stueloff om 10 år

hahaaaaa neeei- sludder og pølsevev! :laugh:

Det er riktignok en nifs likhet mellom disse to sine bryst-tatoveringer,

men Stueloff er jo knallsøt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Er det sånn her vi kommer til å se deg på neste treff PeneSko? :laugh:

Siden du er så opptatt av å følge trender mener jeg.

http://minmote.no/index.php/video/?id=60161&category=168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sånn her vi kommer til å se deg på neste treff PeneSko? :laugh:

Siden du er så opptatt av å følge trender mener jeg.

http://minmote.no/in...61&category=168

Hahaha! Nei, dessverre. Det synet får du ikke gleden av å nyte.

Trender? Jeg følger vel egentlig ikke så mye trender vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig; hadde det blitt like mye diskusjon ut av en bag som ikke kostet mye?

Jeg skjønner man har forskjellige smak -og jeg er jo ikke fan av å bruke mye penger på generelt forbruk, men alvorlig talt;

Det blir jo litt åpenbart hva som egentlig skaper diskusjon her. Nå er det manges stil her jeg aldri ville stilt opp i selv, men jeg blir jo ikke irritabel av den grunn ;)

Dette er en klestråd, og da må man nesten regne med variasjon i hva folk bruker, prioriterer og liker av klær.

Om noen liker å lese seg opp på etikette, tradisjoner, historie og hva annet så forstår jeg ikke at det skal provosere så enormt. Ikke alle vil være originale, noen vil være klassiske mens andre vil se ut som undergrunnspunkere. Big f*** deal.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får prøve å få litt liv i denne tråden jeg da...

Her kommer dagens fra meg. Ignorer at jeg lagde en ramme for å skjule rot, dårlig bildekvalitet og at det ligner på at jeg ikke har øyne (det er nemlig mandag og jeg er trøtt).

Endret av Fashionistaen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Dette er ikke akkurat dagens outfit, for jeg har nettopp tatt det på meg, men denne kjolen kom i posten i dag! Veldig, veldig fornøyd, den passa bra og er behagelig :D Jeg ser litt ut som en dverg på bildet, unnskyld det ;)

bilde

Endret av HedvigR
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke akkurat dagens outfit, for jeg har nettopp tatt det på meg, men denne kjolen kom i posten i dag! Veldig, veldig fornøyd, den passa bra og er behagelig :D Jeg ser litt ut som en dverg på bildet, unnskyld det ;)

Kvar er den kjøpt? Kjempefiin!!

Endret av Kløftfrid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Varmt og godt inne :D gleder meg til å bruke kjolen mye om sommeren ja, men kan nok bruke den nå og, med noen tykke strømpebukser til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Jeg må bare få sagt det: Du er bare så vakker Hedvig!

og for å ikke spore helt av tråden: Fin kjole også=)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

Den er fra modcloth.com , de har kjempemye fint der! Kjempefornøyd med den :)

Kjolen var veldig fin!

Og jeg tror jeg elsker deg, for den nettbutikken visste jeg ikke om:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...