Stueloff Skrevet 11. januar 2013 #2441 Del Skrevet 11. januar 2013 Personlig stil > mote Det er viktig å huske på at en personlig stil også kan følge motebildet, men om man slavisk leser bøker og blader om mote og la det fortelle en hva som passer sammen og hva som ikke gjør det i stedet for å gjøre seg opp en egen mening så synes jeg ikke lenger at vedkommende har en personlig stil, da finnes det jo ikke finnes et snev av personlighet i antrekkene. Noe jeg av og til får inntrykk av at Pene sko gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 11. januar 2013 #2442 Del Skrevet 11. januar 2013 Det er viktig å huske på at en personlig stil også kan følge motebildet, men om man slavisk leser bøker og blader om mote og la det fortelle en hva som passer sammen og hva som ikke gjør det i stedet for å gjøre seg opp en egen mening så synes jeg ikke lenger at vedkommende har en personlig stil, da finnes det jo ikke finnes et snev av personlighet i antrekkene. Noe jeg av og til får inntrykk av at Pene sko gjør. Exactly. nå så mulignes ikke du det gjeldende bilde av LV-veska, men jeg er nyskjerrig på hva dine synspunker er når det gjelder gutter med LV-veske? Jeg ser ytterst sjeldent etter hvilket merke klær/bager/whatnot kommer fra. Ser på snitt, farge og hvordan det fungerer med resten. Selve bagen fant jeg mindre pen/til et meget smalt bruksområde. Nå skal det være sagt at mine meninger er basert på min egen stil, som er tidvis spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drue Skrevet 11. januar 2013 #2443 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Hvor kom harry inn i bildet egentlig? Dette er harry: Om store merker osv. ville jeg heller brukt ordet tacky. Endret 11. januar 2013 av Drue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 11. januar 2013 #2444 Del Skrevet 11. januar 2013 Stueloff om 10 år 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. januar 2013 #2445 Del Skrevet 11. januar 2013 Stueloff om 10 år hahaaaaa neeei- sludder og pølsevev! Det er riktignok en nifs likhet mellom disse to sine bryst-tatoveringer, men Stueloff er jo knallsøt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. januar 2013 #2446 Del Skrevet 11. januar 2013 Det er viktig å huske på at en personlig stil også kan følge motebildet, men om man slavisk leser bøker og blader om mote og la det fortelle en hva som passer sammen og hva som ikke gjør det i stedet for å gjøre seg opp en egen mening så synes jeg ikke lenger at vedkommende har en personlig stil, da finnes det jo ikke finnes et snev av personlighet i antrekkene. Noe jeg av og til får inntrykk av at Pene sko gjør. Er det sånn her vi kommer til å se deg på neste treff PeneSko? Siden du er så opptatt av å følge trender mener jeg. http://minmote.no/index.php/video/?id=60161&category=168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #2447 Del Skrevet 11. januar 2013 Er det sånn her vi kommer til å se deg på neste treff PeneSko? Siden du er så opptatt av å følge trender mener jeg. http://minmote.no/in...61&category=168 Hahaha! Nei, dessverre. Det synet får du ikke gleden av å nyte. Trender? Jeg følger vel egentlig ikke så mye trender vil jeg påstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 12. januar 2013 #2448 Del Skrevet 12. januar 2013 Helt ærlig; hadde det blitt like mye diskusjon ut av en bag som ikke kostet mye? Jeg skjønner man har forskjellige smak -og jeg er jo ikke fan av å bruke mye penger på generelt forbruk, men alvorlig talt; Det blir jo litt åpenbart hva som egentlig skaper diskusjon her. Nå er det manges stil her jeg aldri ville stilt opp i selv, men jeg blir jo ikke irritabel av den grunn Dette er en klestråd, og da må man nesten regne med variasjon i hva folk bruker, prioriterer og liker av klær. Om noen liker å lese seg opp på etikette, tradisjoner, historie og hva annet så forstår jeg ikke at det skal provosere så enormt. Ikke alle vil være originale, noen vil være klassiske mens andre vil se ut som undergrunnspunkere. Big f*** deal. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 12. januar 2013 #2449 Del Skrevet 12. januar 2013 Stueloff om 10 år Og om 50: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 12. januar 2013 #2450 Del Skrevet 12. januar 2013 Og om 50: Skal si jeg lo høyt av kråkefjas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 12. januar 2013 #2451 Del Skrevet 12. januar 2013 Her var det mye bagsnakk og få outfits! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 14. januar 2013 #2452 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Jeg får prøve å få litt liv i denne tråden jeg da... Her kommer dagens fra meg. Ignorer at jeg lagde en ramme for å skjule rot, dårlig bildekvalitet og at det ligner på at jeg ikke har øyne (det er nemlig mandag og jeg er trøtt). Endret 24. mars 2013 av Fashionistaen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 26. januar 2013 #2453 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Dette er ikke akkurat dagens outfit, for jeg har nettopp tatt det på meg, men denne kjolen kom i posten i dag! Veldig, veldig fornøyd, den passa bra og er behagelig :D Jeg ser litt ut som en dverg på bildet, unnskyld det bilde Endret 9. mars 2013 av HedvigR 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 26. januar 2013 #2454 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Dette er ikke akkurat dagens outfit, for jeg har nettopp tatt det på meg, men denne kjolen kom i posten i dag! Veldig, veldig fornøyd, den passa bra og er behagelig :D Jeg ser litt ut som en dverg på bildet, unnskyld det Kvar er den kjøpt? Kjempefiin!! Endret 26. januar 2013 av Kløftfrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 26. januar 2013 #2455 Del Skrevet 26. januar 2013 Den er fra modcloth.com , de har kjempemye fint der! Kjempefornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 26. januar 2013 #2456 Del Skrevet 26. januar 2013 Den passa du kjempe bra til, men tror den blir litt kald nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 26. januar 2013 #2457 Del Skrevet 26. januar 2013 Barbeint? Kaldt?! Kjempesøt kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 26. januar 2013 #2458 Del Skrevet 26. januar 2013 Varmt og godt inne :D gleder meg til å bruke kjolen mye om sommeren ja, men kan nok bruke den nå og, med noen tykke strømpebukser til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 26. januar 2013 #2459 Del Skrevet 26. januar 2013 Dette er ikke akkurat dagens outfit, for jeg har nettopp tatt det på meg, men denne kjolen kom i posten i dag! Veldig, veldig fornøyd, den passa bra og er behagelig :D Jeg ser litt ut som en dverg på bildet, unnskyld det Jeg må bare få sagt det: Du er bare så vakker Hedvig! og for å ikke spore helt av tråden: Fin kjole også=)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Jeans Skrevet 26. januar 2013 #2460 Del Skrevet 26. januar 2013 Den er fra modcloth.com , de har kjempemye fint der! Kjempefornøyd med den Kjolen var veldig fin! Og jeg tror jeg elsker deg, for den nettbutikken visste jeg ikke om:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå