Yme Skrevet 7. januar 2013 #2421 Del Skrevet 7. januar 2013 Så, hva er alternativet til den brune bag'en med dyre logoer på? Hva er mer maskulint? Her er bagen min. Da har jeg plass til alt jeg trenger om jeg skal trene, reise til utlandet, overnatte hos noen osv, også var den helt gratis. Kan man bruke den som et del av et antrekk? Det aner jeg ikke, og det spiller liten rolle, så lenge jeg får med meg klær, pc, sko og toalettsaker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. januar 2013 #2422 Del Skrevet 7. januar 2013 Her er bagen min. Da har jeg plass til alt jeg trenger om jeg skal trene, reise til utlandet, overnatte hos noen osv, også var den helt gratis. Kan man bruke den som et del av et antrekk? Det aner jeg ikke, og det spiller liten rolle, så lenge jeg får med meg klær, pc, sko og toalettsaker. Den er helt klart et "mush have" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. januar 2013 #2423 Del Skrevet 7. januar 2013 Veldig fint og gjennomtenkt outfit! (Hilsen Bobler) Hei, Bobler! Den er helt klart et "mush have" Jeg er en moteguru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 7. januar 2013 #2424 Del Skrevet 7. januar 2013 Tror de må bytte ut "rå" i ordboka og plotte inn "Stueloff". Hvertfall legge inn et bilde der! Stueloff er et veldig fint ord og bør definitivt finnes et eller annet sted i ordboka! Takk Hadde ikke tenkt til å kommentere denne LV-saken, da det hadde resultert i et både langt og uinteressant innlegg om likestilling, kjønnsroller, førtidens vs. dagens motebilde og "gi faen i andres meninger"-budskaper, men jeg velger å heller korte det ned: Jeg likte veska! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 7. januar 2013 #2425 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg er en moteguru! Det blir mye morsommere om du leser det der også ser på avataren din. Jeg ler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. januar 2013 #2426 Del Skrevet 7. januar 2013 Det blir mye morsommere om du leser det der også ser på avataren din. Jeg ler! Ser ikke avataren min ut som en moteguru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 7. januar 2013 #2427 Del Skrevet 7. januar 2013 Ser ikke avataren min ut som en moteguru? Ikke det jeg mener. Du har bare et så gjennomført blikk og tilt på hode at alt du skriver virker som tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. januar 2013 #2428 Del Skrevet 7. januar 2013 Ikke det jeg mener. Du har bare et så gjennomført blikk og tilt på hode at alt du skriver virker som tull! Alt jeg skriver er tull, så det passer veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 7. januar 2013 #2429 Del Skrevet 7. januar 2013 Alt jeg skriver er tull, så det passer veldig fint HAHA DU GJØR DET IGJEN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 7. januar 2013 #2430 Del Skrevet 7. januar 2013 Slik ser altså jeg ut i dag da... Vesken er riktignok ikke fra LV, men fra MK.. HEHE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 7. januar 2013 #2431 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Haha, nå er det ganske mange mellomting mellom LV bag og kiwipose da. Personlig synes jeg LV er på grensen til harry, med all den logoflashen. Det finnes mange pene mannebagger som ikke er LV vet du. Det blir feil å si at LV er flashy, for enkelte av veskene de har er virkelig alt annet enn flashy. Epi-lær modellene er jo f.eks. veldig diskrete, gitt at man ikke velger en av modellene "alle" kjenner igjen designet på. Uansett så vil jo på en måte alle litt dyrere produkter man kjøper, så samt en ikke får de spesialdesignet til seg selv, være "lett" gjenkjennelig for endel folk der ute og dermed til en viss grad flashy :/ Endret 7. januar 2013 av Fashionistaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 7. januar 2013 #2432 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Det blir feil å si at LV er flashy, for enkelte av veskene de har er virkelig alt annet enn flashy. Epi-lær modellene er jo f.eks. veldig diskrete, gitt at man ikke velger en av modellene "alle" kjenner igjen designet på. Uansett så vil jo på en måte alle litt dyrere produkter man kjøper, så samt en ikke får de spesialdesignet til seg selv, være "lett" gjenkjennelig for endel folk der ute og dermed til en viss grad flashy :/ Er til en viss grad enig med deg i det, men tenker da mest på de brune hvor logoen er ganske synlig og overalt på vesken (og, gud forby de fargerike *grøss*). Det er logoflashen jeg synes er litt harry. Har ingenting i mot designervesker, men når logoen skal brukes synlig over hele vesken blir det litt "se på meg, jeg har kjøpt meg dyr veske". Endret 7. januar 2013 av Sophia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 7. januar 2013 #2433 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Er til en viss grad enig med deg i det, men tenker da mest på de brune hvor logoen er ganske synlig og overalt på vesken (og, gud forby de fargerike *grøss*). Det er logoflashen jeg synes er litt harry. Har ingenting i mot designervesker, men når logoen skal brukes synlig over hele vesken blir det litt "se på meg, jeg har kjøpt meg dyr veske". Mulig dette er fordi det er mandag og jeg er litt over gjennomsnittet sliten, men jeg skjønner ikke helt hva du mener egentlig.. Selvfølgelig er jeg enig i at ALLE monogram-printene er harry og mer flashy enn "vanlige" designervesker, bortsett fra Monogram Vernis som jeg synes er griselekker Du sa jo at du syntes at Pene sko sin bag er harry, og den er jo ikke i monogram-materiale. Er det damier ebene-printet du reagerer på her (siden det tross alt står skrevet Louis Vuitton med minimalistisk skrift inni endel av rutene) og er det isåfall både det og monogram-printet du referer til med det "brune mønsteret"? Eller er det det at modellen i seg selv er såpass kjent? Til tema: Fint antrekk, Alva Jeg liker veldig godt skoene jeg ser i bakgrunnen også Endret 7. januar 2013 av Fashionistaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 7. januar 2013 #2434 Del Skrevet 7. januar 2013 Mulig dette er fordi det er mandag og jeg er litt over gjennomsnittet sliten, men jeg skjønner ikke helt hva du mener egentlig.. Selvfølgelig er jeg enig i at ALLE monogram-printene er harry og mer flashy enn "vanlige" designervesker, bortsett fra Monogram Vernis som jeg synes er griselekker Du sa jo at du syntes at Pene sko sin bag er harry, og den er jo ikke i monogram-materiale. Er det damier ebene-printet du reagerer på her (siden det tross alt står skrevet Louis Vuitton med minimalistisk skrift inni endel av rutene) og er det isåfall både det og monogram-printet du referer til med det "brune mønsteret"? Eller er det det at modellen i seg selv er såpass kjent? Til tema: Fint antrekk, Alva Jeg liker veldig godt skoene jeg ser i bakgrunnen også Hehe nei, er visst jeg som er sliten i dag Jeg tenkte hele tiden på den klassiske monogram bagen, altså den brune med alle logoene, ikke den Pene sko har. Misforstod/blingsa på bildet. Den Pene sko har, ser jeg nå, synes jeg ikke er harry. Så, beklager Pene sko 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 7. januar 2013 #2435 Del Skrevet 7. januar 2013 Hehe nei, er visst jeg som er sliten i dag Jeg tenkte hele tiden på den klassiske monogram bagen, altså den brune med alle logoene, ikke den Pene sko har. Misforstod/blingsa på bildet. Den Pene sko har, ser jeg nå, synes jeg ikke er harry. Så, beklager Pene sko Hehe, det er fullt lov, Sophia :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 7. januar 2013 #2436 Del Skrevet 7. januar 2013 Til tema: Fint antrekk, Alva Jeg liker veldig godt skoene jeg ser i bakgrunnen også Takk De er det siste jeg ser før jeg sovner, og det første jeg ser når jeg våkner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje1986 Skrevet 7. januar 2013 #2437 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvilke vesker er det egentlig ikke fjortissene har tatt over? Der jeg bor, som forøvrig er i utlandet, har jeg bla. sett folk på den alderen sprade rundt med Hermes (ok, det er kanskje kakse merket over alle, men det er jo ganske eksklusivt for det), Loewe, Issey Miyake Bao Bao-serien osv.osv. Sant som du sier at det er mange unge jenter som har dyre vesker men i Norge var LV det første som virkelig ble populært hos de unge. Også blandt glamour jentene er det utrolig populært, så syns LV har blitt litt harry dessverre. For de har mye fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sails Skrevet 8. januar 2013 #2438 Del Skrevet 8. januar 2013 Spør du meg skal det veldig mye til for å klare å bruke en LV-veske med Damier Ebene print uten at det er harry. LV har den effekten at folk flest tenker "Oi, det var en dyr veske" fremfor "Oi, for en fin veske", og da er det desverre harry uansett hvor klassisk og pen vesken egentlig er. Hjelper ikke å fremstå som gamle penger når alle andre tenker nyrik. Når det gjelder diskusjonen om hvorvidt den er feminin eller ikke så synes jeg den er ganske nøytral. Mulig fordi jeg har sett flere menn enn kvinner med en sånn bag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 11. januar 2013 #2439 Del Skrevet 11. januar 2013 Personlig stil > mote 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. januar 2013 #2440 Del Skrevet 11. januar 2013 Personlig stil > mote nå så mulignes ikke du det gjeldende bilde av LV-veska, men jeg er nyskjerrig på hva dine synspunker er når det gjelder gutter med LV-veske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå