Pene sko... Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #2401 Del Skrevet 6. januar 2013 Og alle var enige om at de var uenige... Ja, da sier vi det slik. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje1986 Skrevet 6. januar 2013 #2402 Del Skrevet 6. januar 2013 Så en er ikke interessert i mote om en bruker LV? Bagen er en klassiker, og er absolutt original... Mener jeg da. Jo men problemet er at alle har de nå. Jenter og gutter fra 14års alderen sprader rundt i byn med disse. Det har mistet mye av statusen og eksklusiviteten den en gang hadde. Men ja i utgangspunktet er det pene vesker. (Ikke de hvite med farger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. januar 2013 #2403 Del Skrevet 6. januar 2013 Men igjen, det er en reisebag som er brukt av herrer siden 1924. Der av ser jeg ikke problemet egentlig, og jeg føler meg ikke feminin heller. Jeg er bare stilbevisst og kan litt mer enn gjennomsnittet. Hahaha! Hehehe, det er jo selvfølgelig ikke noe problem. Man går jo som man vil, uansett hva andre måtte mene... Ironisk nok, er dette min outfit of the day 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 6. januar 2013 #2404 Del Skrevet 6. januar 2013 Lær deg mote... Er mote for menn? Nei. Case closed. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 6. januar 2013 #2405 Del Skrevet 6. januar 2013 Å slave etter mote er bare enda en ting som gjør dagene mer slitsom enn de trenger å være. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje1986 Skrevet 6. januar 2013 #2406 Del Skrevet 6. januar 2013 Er mote for menn? Nei. Case closed. Steinalderen er over for lenge siden gamle mann 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maribell Skrevet 7. januar 2013 #2407 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Jo men problemet er at alle har de nå. Jenter og gutter fra 14års alderen sprader rundt i byn med disse. Det har mistet mye av statusen og eksklusiviteten den en gang hadde. Hvilke vesker er det egentlig ikke fjortissene har tatt over? Der jeg bor, som forøvrig er i utlandet, har jeg bla. sett folk på den alderen sprade rundt med Hermes (ok, det er kanskje kakse merket over alle, men det er jo ganske eksklusivt for det), Loewe, Issey Miyake Bao Bao-serien osv.osv. De to siste merkene vil jeg iaf si er merker som jeg trodde at de fleste ikke hadde kjennskap til, men jeg tok tydeligvis feil. Føler at man nesten må få en skreddersydd veske, for å være sikker på at man ikke ser den samme vesken på armen til alle disse ungdommene. Om jeg tenker at noe er eksklusivt har mere med hvordan man bærer det, enn hva det er, spesielt nå for tiden som folk generelt har fått mye bedre råd. F.eks. kan klokken/ vesken eller what so ever være så dyr og unik den vil for min del, men det vil allikevel se latterlig ut om man kombinerer det med UCLA-bukser og rosa converse. Jeg synes forresten Keepall-bagen er veldig fin jeg, så lenge man holder seg unna monogram-versjonen og damier Azur, og den er så absolutt ikke for feminin. Størrelsen gjør at den kan brukes av begge kjønn, og tbh synes jeg den ser bedre ut på menn enn det den gjør på damer, nettopp fordi den er så stor. Gitt at mannen ikke holder den i armkroken, det ser ikke annet enn veldig feil ut. Endret 7. januar 2013 av Maribell 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 7. januar 2013 #2408 Del Skrevet 7. januar 2013 Ble brått nysgjerrig på hvor menn som ikke har en LV-bag oppbevarer tingene sine? En Kiwipose er kanskje mer maskulint, men det er ikke alltid bomse-looken passer inn. Og det er heller ikke spesielt praktisk. Så, hva er alternativet til den brune bag'en med dyre logoer på? Hva er mer maskulint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 7. januar 2013 #2409 Del Skrevet 7. januar 2013 Ble brått nysgjerrig på hvor menn som ikke har en LV-bag oppbevarer tingene sine? En Kiwipose er kanskje mer maskulint, men det er ikke alltid bomse-looken passer inn. Og det er heller ikke spesielt praktisk. Så, hva er alternativet til den brune bag'en med dyre logoer på? Hva er mer maskulint? Menn går ikke rundt med masse ting 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 7. januar 2013 #2410 Del Skrevet 7. januar 2013 Menn går ikke rundt med masse ting Ikke når dere skal være borte en helg heller? For det er det jeg mener. De gangene man må ha med seg toalettsaker og rene klær osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderpig Skrevet 7. januar 2013 #2411 Del Skrevet 7. januar 2013 Hehehe, det er jo selvfølgelig ikke noe problem. Man går jo som man vil, uansett hva andre måtte mene... Ironisk nok, er dette min outfit of the day Veldig fint og gjennomtenkt outfit! (Hilsen Bobler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 7. januar 2013 #2412 Del Skrevet 7. januar 2013 Ikke når dere skal være borte en helg heller? For det er det jeg mener. De gangene man må ha med seg toalettsaker og rene klær osv... Tror de fleste bruker en gymbag eller sekk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 7. januar 2013 #2413 Del Skrevet 7. januar 2013 Ble brått nysgjerrig på hvor menn som ikke har en LV-bag oppbevarer tingene sine? En Kiwipose er kanskje mer maskulint, men det er ikke alltid bomse-looken passer inn. Og det er heller ikke spesielt praktisk. Så, hva er alternativet til den brune bag'en med dyre logoer på? Hva er mer maskulint? Er du seriøs? Er jo et hav av messengerbags der ute som ser bra ut til menn. De færreste bruker LV eller plastpose til å oppbevare ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 7. januar 2013 #2414 Del Skrevet 7. januar 2013 Er du seriøs? Er jo et hav av messengerbags der ute som ser bra ut til menn. De færreste bruker LV eller plastpose til å oppbevare ting. Dritserr, hvor ofte tror du jeg er ute og handler bag'er til menn? Har aldri tenkt over det heller. Visste ikke at det var mulig å lage så mye oppstyr rundt hvordan en mannebag kan få lov til å se ut, uten at den egentlig er for jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 7. januar 2013 #2415 Del Skrevet 7. januar 2013 Det visste heller ikke jeg, Pene sko skal få lov til å bruke hvordan bag han vil sier nå jeg. Om han går rundt og drasser på mye tullball hele tiden så er det bedre enn å bruke en gymbag sånn som han går kledd til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 7. januar 2013 #2416 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Ble brått nysgjerrig på hvor menn som ikke har en LV-bag oppbevarer tingene sine? En Kiwipose er kanskje mer maskulint, men det er ikke alltid bomse-looken passer inn. Og det er heller ikke spesielt praktisk. Så, hva er alternativet til den brune bag'en med dyre logoer på? Hva er mer maskulint? Haha, nå er det ganske mange mellomting mellom LV bag og kiwipose da. Personlig synes jeg LV er på grensen til harry, med all den logoflashen. Det finnes mange pene mannebagger som ikke er LV vet du. Evt kan man bruke sekk, trillekoffert, bag osv når man er ute å reiser. Endret 7. januar 2013 av Sophia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 7. januar 2013 #2417 Del Skrevet 7. januar 2013 Alt jeg hadde som var rent og brukbart var tightser og korte topper, så da ble det å låne "liksomkjærestens" bukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 7. januar 2013 #2418 Del Skrevet 7. januar 2013 Tror de må bytte ut "rå" i ordboka og plotte inn "Stueloff". Hvertfall legge inn et bilde der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 7. januar 2013 #2419 Del Skrevet 7. januar 2013 Evt kan man bruke sekk, trillekoffert, bag osv når man er ute å reiser. Som f.eks en med LV logo på? Heia mennesker som går i akkurat det de føler for, uten å høre på folk som finner det for godt å plages av hva andre velger å kle seg i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 7. januar 2013 #2420 Del Skrevet 7. januar 2013 Som f.eks en med LV logo på? Heia mennesker som går i akkurat det de føler for, uten å høre på folk som finner det for godt å plages av hva andre velger å kle seg i. Selvsagt. Jeg har ikke nevnt noe om Pene sko sin bag før nå, men jeg måtte bare kommentere det utrolig rare spørsmålet ditt. Samme for meg om Pene sko bruker en bag jeg personlig synes er harry. Men dette er jo også en tråd hvor man skal diskutere antrekk, om jeg ikke tar helt feil. (Viser til overskriften: post bilder og diskuter hverandres antrekk) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå