Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatt - jey eller ney?

Jey, selvfølgelig. Alt kler den smukke, er det noe som heter :nigo:

Jeg er ikke en fææææn av hått, sånn egentlig, men det der så bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proteinet

Awww, takk, nå ble jeg glad - ettersom antrekket mitt ble slaktet sist gang ;) Hatt er ikke noe jeg bruker på daglig basis, men perfekt når en skal ut på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt mulig å slappe av med deg ser jeg :rodmer:

Btw; blir det mulig å stemme på Hoftepartiet ditt ved stortingsvalget 2013? Jeg er klar ;)

Gorgon og andre(dere vet hvem dere er, gjelder i alle liknende tråder) som kommenterer bare på utseende; leser dere at det er en OUTFIT TRÅD?

Jaja, jeg har sklidd litt av lasset sjøl og blitt litt forelska i enkelte, men kan dere iallefall ikke finne på noe fiktivt om antrekk - bare sånn for å holde dere til tema?

Det er jo ikke mulig å ha en eneste tråd her uten at det blir totalt overkjørt av :wow: , :lur: og ....den derre pulesmileyen jeg ikke finner.

Det er så utrolig kjedelig å bla gjennom masse sider med "du er så peeeeen, nei DU er så pen, næhei du" - og - man gidder ikke poste bilder selv når det faktisk kun blir kommentert på utseende, og ikke tema.

Så pliiiiiis; kan dere iallefall prøve å si noe relevant om antrekket i tillegg til komplimentene ihvertfall?

Prettyplease? Og hvis dere ikke gidder det - si klart ifra, så kan de av oss som vil se temarelaterte poster bare la være å lese videre :)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Gorgon og andre(dere vet hvem dere er, gjelder i alle liknende tråder) som kommenterer bare på utseende; leser dere at det er en OUTFIT TRÅD?

Unnskyld! :flau:

Da jeg er den som nevnes med navn er det åpenbart at undertegnede forsøpler tråder som dette med alskens undertrykkende griseprat og dårlig skjulte hentydninger til både det ene og det andre ekle.... :kvalm: I tillegg krydres faenskapet med ekle smileys og jeg har tilsynelatende glemt alt som heter :regler: , moral og etterrettelighet. At det går an! :sjokkbla:

I min maskuline villfarelse innbilte jeg meg at kvinner kler seg for å fremheve kropp og attributter mens de samme kvinnene hevder at klær skaper mannen, aka stramme dresser eller liknende......

Jeg snubler slukøret ut av tråden, svelger noen kameler, spiser hatten min og håper dere tilgir meg for eventuelle støtende overgreps-ekle kommentarer.........

Som et plaster på såret og (Rain)drops på den tornefulle sti, :natti:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våffer kan en ikke poste bilde fra mobil da?

Jeg gikk waaay past komfortsonen min i går og ikledde meg paljettkjole, syntes det var spenstig av meg. :ler: Ikke helt sikker på at det noensinne gjentas, men litt gøy å prøve noe nytt av og til.

Men så var det posting fra tlf, da, så da fåt det bli med opplysninga fra meg i kveld. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww, takk, nå ble jeg glad - ettersom antrekket mitt ble slaktet sist gang ;) Hatt er ikke noe jeg bruker på daglig basis, men perfekt når en skal ut på byen.

Få se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet ligger ute i denne tråden. Den kjolen som så ut som bestemorsgardiner ;)

Måtte du minne meg på den fæle greia det :cry: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemme Yme :(

Du veit når små gutter lugger små jenter? De gjør det fordi de liker dem, men veit ikke hvordan de skal si det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld! :flau:

Da jeg er den som nevnes med navn er det åpenbart at undertegnede forsøpler tråder som dette med alskens undertrykkende griseprat og dårlig skjulte hentydninger til både det ene og det andre ekle.... :kvalm: I tillegg krydres faenskapet med ekle smileys og jeg har tilsynelatende glemt alt som heter :regler: , moral og etterrettelighet. At det går an! :sjokkbla:

I min maskuline villfarelse innbilte jeg meg at kvinner kler seg for å fremheve kropp og attributter mens de samme kvinnene hevder at klær skaper mannen, aka stramme dresser eller liknende......

Jeg snubler slukøret ut av tråden, svelger noen kameler, spiser hatten min og håper dere tilgir meg for eventuelle støtende overgreps-ekle kommentarer.........

Som et plaster på såret og (Rain)drops på den tornefulle sti, :natti:

Ikke vær dust, du VET jeg ikke biter på det derre "moral" sidesporet dere alltid drar frem. Det handler om å holde seg til tema og relevans, det er vel ikke så vanskelig?

La meg demonstrere:

"Den kjolen var var du ufattelig sexy i! Det snittet satt veldig fint over puppene dine, og den grønnfargen fikk øynene til å virkelig stå frem. Fin er du!"

eller

"Den jeansen satt skikkelig bra over rumpen din, liker når menn kler seg i sånne farger".

Ser du hvordan det går an å gi utseenderettede komplimenter samtidig som man gir en relevant tilbakemelding på OUTFIT?

Dere klarer det nok ;) Hvis ikke har vi jo allerede flere kroppstråder, flashetråder og "hvem er den peneste jenta på KG" tråder - der kan vi alle legge ivei om høner/pupper/rumper/kløft/kuk til krampa tar oss.

La nå bare denne ene være etter trådens tema, akkurat som de andre er - med mindre dere vil at vi skal begynne å diskutere barneoppdragelse og bryllup i flashetråden, da(ja, det er en trussel) :nigo:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedproblemet med denne tråden er jo hvordan 80% av postene er intern koseprat, som igjen har ført til det Norah snakker om og ødelagt hele poenget med tråden. Men igjen, dette er Kvinneguiden. Hva skal man forvente.

Endret av Sails
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens:

*Snip*

Burde kanskje brukt noen mørke støvler i stedet. : /

EDIT: Ja, jeg ser veldig sint ut på bildet, men jeg er egentlig en liten solstråle. ;)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NerdMedSverd2

Alt er fett, spesielt jakken din. Eneste jeg ikke liker er bagen, den er for feminin til gutter.

Endret av NerdMedSverd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er fett, spesielt jakken din. Eneste jeg ikke liker er bagen, den er for feminin til gutter.

Thank you!

Nja, den baggen er for menn, og er i litteraturen ansett som et "must have" i den klassiske herregarderoben. Bruker den når jeg skal ha med meg mye på lesesalen. At den muligens ikke passer helt til akkurat det antrekket har jeg vurdert. Litt enig med deg der.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...