Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Hvilken del vil du ha?

Fra magen og opp om vi skal dele på tvers. Om vi deler på langs spiller det ingen rolle. Jeg kan for så vidt nøye meg med hodet, for jeg hadde uansett bare tenkt til å leke meg med håret. Ordne litt frisyrer og øve på fletter og slikt. Kommer jo an på hvilke deler du trenger, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest proteinet

ja men noen må jo videreføre bestmors gardiner :fnise:

Var ikke så fin, men du er jo ei kjempefin jente så du kler den også, men ville kledd bedre enn lik kjole men med annet eller ingen mønster og annen farge. Men nå er jeg langt ifra noe moteguru :vetikke:

Klart! Her i huset gjenbrukes gamle "skatter"!

Mhm. Noe litt mer sofistikert og raffinert. :)

Jeg syns den ser ut som en gardin, men du kledde fargene veldig bra.

Liker ærligheten din.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra magen og opp om vi skal dele på tvers. Om vi deler på langs spiller det ingen rolle. Jeg kan for så vidt nøye meg med hodet, for jeg hadde uansett bare tenkt til å leke meg med håret. Ordne litt frisyrer og øve på fletter og slikt. Kommer jo an på hvilke deler du trenger, da.

Deal! Det er jo underkroppen som er mest interessant :sjarmor:

Fordi jeg skal øve meg på å lage tattoveringer, noe som er best å gjøre på innsiden av lår, siden man sjeldent viser den delen av kroppen

Liker ærligheten din.

Pøh! Jeg bare jugde. Syns egentlig den var veldig fin, men jeg ville imponere deg ved å være badboy.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets julekjole =) Ble kjøpt inn til siste juleballet på vgs for fire år siden, og siden da har jeg ikke fått den på. Etter å ha gått ned noen kilo i høst kom den endelig på igjen ^^,

Endret av kristines1990
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årets julekjole =) Ble kjøpt inn til siste juleballet på vgs for fire år siden, og siden da har jeg ikke fått den på. Etter å ha gått ned noen kilo i høst kom den endelig på igjen ^^,
Svart og grått er ganske rått. Kanskje noe for meg, som ellers tenderer å ende opp i helsvart (gammel vane). Sorri, men denne ideen er herved rappet! ;)

Mitt avslappa juleantrekk. Vi har en litt bena-på-bordet-jul her i år.

Å! Så kult! Juletemafarger! :nisse: Likte spesielt at benklærne gikk i burgunder, fordi julerødt ville vært way over the top. (Note to self: Kjøp noe i grønt til neste år...)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Å! Så kult! Juletemafarger! :nisse: Likte spesielt at benklærne gikk i burgunder, fordi julerødt ville vært way over the top. (Note to self: Kjøp noe i grønt til neste år...)

Elsker at du la merke til det! Jeg følte meg så gjennomført men det var ingen her hjemme som sa et pip om det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om denne kjolen? Jeg er ikke helt fan av fargene og mønstrene (ligner litt på bestemorsgardiner), men samtidig er den behagelig og skiller seg litt ut.

Jeg synes den var knallfin - og fargene passer jo perfekt til håret ditt :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Mitt avslappa juleantrekk. Vi har en litt bena-på-bordet-jul her i år.

Fullt mulig å slappe av med deg ser jeg :rodmer:

Btw; blir det mulig å stemme på Hoftepartiet ditt ved stortingsvalget 2013? Jeg er klar ;)

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra julemiddag hos onkel 1. juledag :) Ny skjorte og nytt skjørt. Hadde blondestrømper til, enkle svarte lave pumps og en ring som minner litt om ringen på bildet under.

post-25012-0-60372100-1356652197_thumb.j

ebay041708no059.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...