Antlers Skrevet 21. desember 2012 #2341 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvilken del vil du ha? Fra magen og opp om vi skal dele på tvers. Om vi deler på langs spiller det ingen rolle. Jeg kan for så vidt nøye meg med hodet, for jeg hadde uansett bare tenkt til å leke meg med håret. Ordne litt frisyrer og øve på fletter og slikt. Kommer jo an på hvilke deler du trenger, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest proteinet Skrevet 21. desember 2012 #2342 Del Skrevet 21. desember 2012 ja men noen må jo videreføre bestmors gardiner Var ikke så fin, men du er jo ei kjempefin jente så du kler den også, men ville kledd bedre enn lik kjole men med annet eller ingen mønster og annen farge. Men nå er jeg langt ifra noe moteguru Klart! Her i huset gjenbrukes gamle "skatter"! Mhm. Noe litt mer sofistikert og raffinert. Jeg syns den ser ut som en gardin, men du kledde fargene veldig bra. Liker ærligheten din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 21. desember 2012 #2343 Del Skrevet 21. desember 2012 Ingen hit for å si det sånn proteinet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. desember 2012 #2344 Del Skrevet 21. desember 2012 Fra magen og opp om vi skal dele på tvers. Om vi deler på langs spiller det ingen rolle. Jeg kan for så vidt nøye meg med hodet, for jeg hadde uansett bare tenkt til å leke meg med håret. Ordne litt frisyrer og øve på fletter og slikt. Kommer jo an på hvilke deler du trenger, da. Deal! Det er jo underkroppen som er mest interessant Fordi jeg skal øve meg på å lage tattoveringer, noe som er best å gjøre på innsiden av lår, siden man sjeldent viser den delen av kroppen Liker ærligheten din. Pøh! Jeg bare jugde. Syns egentlig den var veldig fin, men jeg ville imponere deg ved å være badboy. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 24. desember 2012 #2345 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Årets julekjole =) Ble kjøpt inn til siste juleballet på vgs for fire år siden, og siden da har jeg ikke fått den på. Etter å ha gått ned noen kilo i høst kom den endelig på igjen ^^, Endret 24. desember 2012 av kristines1990 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 25. desember 2012 #2346 Del Skrevet 25. desember 2012 Ingen menn i dress..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 25. desember 2012 #2347 Del Skrevet 25. desember 2012 Mitt avslappa juleantrekk. Vi har en litt bena-på-bordet-jul her i år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 25. desember 2012 #2348 Del Skrevet 25. desember 2012 Mitt avslappa juleantrekk. Vi har en litt bena-på-bordet-jul her i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. desember 2012 #2349 Del Skrevet 25. desember 2012 Årets julekjole =) Ble kjøpt inn til siste juleballet på vgs for fire år siden, og siden da har jeg ikke fått den på. Etter å ha gått ned noen kilo i høst kom den endelig på igjen ^^, Svart og grått er ganske rått. Kanskje noe for meg, som ellers tenderer å ende opp i helsvart (gammel vane). Sorri, men denne ideen er herved rappet! Mitt avslappa juleantrekk. Vi har en litt bena-på-bordet-jul her i år.Å! Så kult! Juletemafarger! Likte spesielt at benklærne gikk i burgunder, fordi julerødt ville vært way over the top. (Note to self: Kjøp noe i grønt til neste år...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 26. desember 2012 #2350 Del Skrevet 26. desember 2012 Å! Så kult! Juletemafarger! Likte spesielt at benklærne gikk i burgunder, fordi julerødt ville vært way over the top. (Note to self: Kjøp noe i grønt til neste år...) Elsker at du la merke til det! Jeg følte meg så gjennomført men det var ingen her hjemme som sa et pip om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. desember 2012 #2351 Del Skrevet 26. desember 2012 Raindrops Stilig topp og enda stiligere bukse, og stiligst raindrops! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. desember 2012 #2352 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Hva syns dere om denne kjolen? Jeg er ikke helt fan av fargene og mønstrene (ligner litt på bestemorsgardiner), men samtidig er den behagelig og skiller seg litt ut. Jeg synes den var knallfin - og fargene passer jo perfekt til håret ditt Endret 26. desember 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest proteinet Skrevet 26. desember 2012 #2353 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg synes den var knallfin - og fargene passer jo perfekt til håret ditt Det er jeg glad for å høre - tusen takk! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 26. desember 2012 #2354 Del Skrevet 26. desember 2012 Dagens 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 26. desember 2012 #2355 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Mitt avslappa juleantrekk. Vi har en litt bena-på-bordet-jul her i år. Fullt mulig å slappe av med deg ser jeg Btw; blir det mulig å stemme på Hoftepartiet ditt ved stortingsvalget 2013? Jeg er klar Endret 26. desember 2012 av Gorgonzola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 26. desember 2012 #2356 Del Skrevet 26. desember 2012 Dagens DU ER SÅ RÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 26. desember 2012 #2357 Del Skrevet 26. desember 2012 Mitt avslappa juleantrekk. Vi har en litt bena-på-bordet-jul her i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 27. desember 2012 #2358 Del Skrevet 27. desember 2012 DU ER SÅ RÅ Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 27. desember 2012 #2359 Del Skrevet 27. desember 2012 Fra julemiddag hos onkel 1. juledag Ny skjorte og nytt skjørt. Hadde blondestrømper til, enkle svarte lave pumps og en ring som minner litt om ringen på bildet under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 29. desember 2012 #2360 Del Skrevet 29. desember 2012 Takk, så fine dere er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå