Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Er det kaldt, så er det kaldt!

Ikke særlig flatterende, men når man bruke nærmere 100 år til å varme opp huset er det ingenting som slår gammel god strikkegenser og mormor's raggsokker!

*bildet ville ikke bli med*post-65788-0-98639700-1355570132_thumb.j

Jeg ble kald bare av å se på det bildet! :P

*tenne opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Den kjolen din ble jeg misunnerlig på Lillesiren!

Den er nemlig veldig my kind of hverdagskjole..

Jeg blir imponert over at du klarer å få en så

feminin og slank kropp i en sånn strikkekjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Den kjolen din ble jeg misunnerlig på Lillesiren!

Den er nemlig veldig my kind of hverdagskjole..

Jeg blir imponert over at du klarer å få en så

feminin og slank kropp i en sånn strikkekjole :)

Takk for det Noz:) Kjolen er ikke så veldig tykk i stoffet egentlig, selv om den er varm:) I tillegg kan det ha noe med vinkelen å gjøre også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TIl dagens feiring av nevø som nettopp har fyllt syv år :)

Liiiiitt glad i de nye støvlene mine! Viktig å kunne kle seg etter sørpete forhold ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIl dagens feiring av nevø som nettopp har fyllt syv år :)

Liiiiitt glad i de nye støvlene mine! Viktig å kunne kle seg etter sørpete forhold ;)

Alva! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proteinet

Hva syns dere om denne kjolen? Jeg er ikke helt fan av fargene og mønstrene (ligner litt på bestemorsgardiner), men samtidig er den behagelig og skiller seg litt ut.

Endret av proteinet
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om denne kjolen? Jeg er ikke helt fan av fargene og mønstrene (ligner litt på bestemorsgardiner), men samtidig er den behagelig og skiller seg litt ut.

Synes ikke kjolen er spesielt fin, men du er jo så vakker at du kan tre på deg en striesekk og fortsatt se fantastisk ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke kjolen er spesielt fin, men du er jo så vakker at du kan tre på deg en striesekk og fortsatt se fantastisk ut :)

Hold de grådige fingrene dine for deg selv, om du ikke vil at vi skal slåss om henne :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proteinet

Kjolen har en litt formløs fasong, men du verden så behagelig den er - det er av grunnene til at jeg fortsatt har den i klesskapet. Vurderte å bruke den på julaften, men har fått høre at fasongen på kjolen ikke passer til min kroppstype og at mønstrene er forferdelige. Syns selv at den er litt sjarmerende. :smilorange:

Hold de grådige fingrene dine for deg selv, om du ikke vil at vi skal slåss om henne :krangle:

Jeg hører deg, Yme! Men, hva syns du om kjolen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med Antlers. Jeg tror du kan gjøre bedre enn som så. Allikevel skjønner jeg at du bruker ordet sjarmerende om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jo ikke slåss når det snart er jul! Vi kan heller dele henne i to, så blir det rettferdig.

Kjolen har en litt formløs fasong, men du verden så behagelig den er - det er av grunnene til at jeg fortsatt har den i klesskapet. Vurderte å bruke den på julaften, men har fått høre at fasongen på kjolen ikke passer til min kroppstype og at mønstrene er forferdelige. Syns selv at den er litt sjarmerende. :smilorange:

Det er nettopp det som gjør at inntrykket blir litt "meh" for min del. Hadde den sittet perfekt til tross for at fargene ikke var helt riktige, eller hatt perfekte farger selv om passformen ikke var helt 100%, hadde det reddet mye. Nå er hverken passform eller farge noe særlig å skryte av. Du kan helt fint gå med kjolen, for det er jo ikke som om den ser direkte grusom ut, den blir bare litt ... kjedelig.

Jeg synes komfort er viktig på julaften, men liker samtidig å ha pene klær som passer til anledningen. Kjolen din ser ganske sommerlig ut, så det kan jo hende folk (bevisst eller ubevisst) reagerer litt på det også. Det viktigste er at du trives i det du har på deg, men personlig ville jeg nok valgt noe litt mer "vinterlig" (mulig jeg nettopp fant opp et nytt ord der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proteinet

Litt enig med Antlers. Jeg tror du kan gjøre bedre enn som så. Allikevel skjønner jeg at du bruker ordet sjarmerende om den.

Det er nettopp det som gjør at inntrykket blir litt "meh" for min del. Hadde den sittet perfekt til tross for at fargene ikke var helt riktige, eller hatt perfekte farger selv om passformen ikke var helt 100%, hadde det reddet mye. Nå er hverken passform eller farge noe særlig å skryte av. Du kan helt fint gå med kjolen, for det er jo ikke som om den ser direkte grusom ut, den blir bare litt ... kjedelig.

Jeg synes komfort er viktig på julaften, men liker samtidig å ha pene klær som passer til anledningen. Kjolen din ser ganske sommerlig ut, så det kan jo hende folk (bevisst eller ubevisst) reagerer litt på det også. Det viktigste er at du trives i det du har på deg, men personlig ville jeg nok valgt noe litt mer "vinterlig" (mulig jeg nettopp fant opp et nytt ord der).

Takk for ærlig og konstruktiv tilbakemelding. Jeg liker slike formløse kjoler, de er behagelige å ha på seg - men så veldig fint er det muligens ikke. Ser nå at kombinasjonen av fasongen, fargene og mønsteret ikke var så vellykket. Jeg har gode minner fra de gangene jeg har brukt kjolen, sikkert derfor jeg liker den så godt Men da dropper jeg å bruke den. Måtte høre at kjolen var "stygg" fra flere hold - stoler ikke på det brødrene mine forteller når det gjelder klær og slike ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men noen må jo videreføre bestmors gardiner :fnise:

Var ikke så fin, men du er jo ei kjempefin jente så du kler den også, men ville kledd bedre enn lik kjole men med annet eller ingen mønster og annen farge. Men nå er jeg langt ifra noe moteguru :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører deg, Yme! Men, hva syns du om kjolen da?

Jeg syns den ser ut som en gardin, men du kledde fargene veldig bra.

Kan jo ikke slåss når det snart er jul! Vi kan heller dele henne i to, så blir det rettferdig.

Hvilken del vil du ha?

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...