Gjest Gjest_Calavi Skrevet 9. desember 2012 #2301 Del Skrevet 9. desember 2012 Takk det samme jenter! @Calavi: Skolepike , ja kanskje, men det første som slo meg var skoleuniformene til Blair Waldorf og co. Og det er ikke negativt i det hele tatt altså Veldig pent skjørt Hedvig, likte fargekombinasjonen på det :D Ja, men det er bra. Jeg følte meg nemlig veldig mye mer vel i kjolen nå, enn jeg har gjort tidligere. Så denne kommer nok til å bli brukt flittig resten av vinteren! Jeg synes absolutt ikke det er noe negativt jeg heller, jeg digger stilen til Blair, skoleuniform eller ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 10. desember 2012 #2302 Del Skrevet 10. desember 2012 Utrolig flotte kvinner med god smak her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 10. desember 2012 #2303 Del Skrevet 10. desember 2012 Den tråden her hadde jeg glemt. Her er min dagens ævvtfitt og greier! Bildet har litt merkelig kvalitet, siden det er tatt med et ganske elendig mobilkamera, mens jeg holdt på å knyte slåbroken min, etter en spennende tur i matbutikken. Så fin du er! Hvor har du kjøpt slåbroken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest proteinet Skrevet 14. desember 2012 #2304 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Meg og Miss Beyonce =) Herligste jenta med den kuleste stilen! Endret 14. desember 2012 av proteinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 14. desember 2012 #2305 Del Skrevet 14. desember 2012 Meg og Miss Beyonce =) Herligste jenta med den kuleste stilen! Regner med du snakker om deg selv nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 14. desember 2012 #2306 Del Skrevet 14. desember 2012 Superkomfy strikkekjole på tilbud i byen idag:) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 14. desember 2012 #2307 Del Skrevet 14. desember 2012 Superkomfy strikkekjole på tilbud i byen idag:) Så fint antrekk! Liker det veldig godt. ^^ Fin kropp har du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 14. desember 2012 #2308 Del Skrevet 14. desember 2012 Så fint antrekk! Liker det veldig godt. ^^ Fin kropp har du også. Takk for det, Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. desember 2012 #2309 Del Skrevet 14. desember 2012 must not comment body, must not comment body! Flott kjole, perfekt for sesongen og været vi har om dagen, ser god og varm og myk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest proteinet Skrevet 14. desember 2012 #2310 Del Skrevet 14. desember 2012 Fin kjole. Den så veldig behagelig ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 14. desember 2012 #2311 Del Skrevet 14. desember 2012 Fin kjole. Den så veldig behagelig ut også. Takktakk, ja det er utrolig myk og behagelig=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 14. desember 2012 #2312 Del Skrevet 14. desember 2012 must not comment body, must not comment body! Flott kjole, perfekt for sesongen og været vi har om dagen, ser god og varm og myk ut Ja, likte den veldig godt selv hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 14. desember 2012 #2313 Del Skrevet 14. desember 2012 Superkomfy strikkekjole på tilbud i byen idag:) Kjempefin strikkekjole. Den kler deg utrolig godt, Lillesiren. Alt kler den smukke, men dette var en av dine bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 14. desember 2012 #2314 Del Skrevet 14. desember 2012 Kjempefin strikkekjole. Den kler deg utrolig godt, Lillesiren. Alt kler den smukke, men dette var en av dine bedre. Tusen takk for det Bandit:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 14. desember 2012 #2315 Del Skrevet 14. desember 2012 Hvor er den kjøpt forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 14. desember 2012 #2316 Del Skrevet 14. desember 2012 Hvor er den kjøpt forresten? H&M:) Nedsatt til nesten halv pris også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. desember 2012 #2317 Del Skrevet 14. desember 2012 Superkomfysexy i strikkekjole på tilbud i byen idag:) Sånn, da ble det riktig. Så flott du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 14. desember 2012 #2318 Del Skrevet 14. desember 2012 Sånn, da ble det riktig. Så flott du er Hehe, takktakk Gorgonzola:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FarrisLime Skrevet 15. desember 2012 #2319 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Er det kaldt, så er det kaldt! Ikke særlig flatterende, men når man bruke nærmere 100 år til å varme opp huset er det ingenting som slår gammel god strikkegenser og mormor's raggsokker! *bildet ville ikke bli med* Endret 15. desember 2012 av FarrisLime 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 15. desember 2012 #2320 Del Skrevet 15. desember 2012 Superkomfy strikkekjole på tilbud i byen idag:) Bra du fant den, den passet deg virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå