KristineS Skrevet 8. desember 2012 #2281 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) I dag ble det strikkakjole med strømpis og lange knestrømper Endret 8. desember 2012 av kristines1990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. desember 2012 #2282 Del Skrevet 8. desember 2012 Slask. Så kul statue du har i vinduet! Ligner på en kjendis men kan ikke sette fingeren på hvem. Den fikk jeg av onkelen min, som fortalte at det faren min hadde spikka den da de var yngre. Ganske tøff! Jeg kan ikke helt se at han ligner en kjendis, men si ifra om du kommer på hvilken Hunken over alle hunker! Du er så handsome og mandig, kjære Det er ingen ting som er flottere enn et vell gjennomtenkt antrekk, veit du. Slåbrok, kombinert med hettegenser, er en uslåelig klassiker, og kan helt fint konkurrere med både dress eller uniform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 8. desember 2012 #2283 Del Skrevet 8. desember 2012 I dag ble det strikkakjole med strømpis og lange knestrømper Likte veldig godt! Hvor har du fått tak i kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #2284 Del Skrevet 8. desember 2012 Yme: *nikker aksepterende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest proteinet Skrevet 8. desember 2012 #2285 Del Skrevet 8. desember 2012 Takk Den er kjøpt på en butikk som heter Naf Naf i Barcelona for et år siden. Den er kjempevarm, så jeg kan bare bruke den når det er mange minus ute, ellers smelter jeg Så det er da noe positivt med denne vintern Den var fin og så veldig behagelig ut, og jeg likte fargen! Håper jeg finner en lignende ullkjole her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest proteinet Skrevet 8. desember 2012 #2286 Del Skrevet 8. desember 2012 Den tråden her hadde jeg glemt. Her er min dagens ævvtfitt og greier! Bildet har litt merkelig kvalitet, siden det er tatt med et ganske elendig mobilkamera, mens jeg holdt på å knyte slåbroken min, etter en spennende tur i matbutikken. Oisann! Jeg likte bildet - veldig trendy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. desember 2012 #2287 Del Skrevet 8. desember 2012 yme- du er den kjekkeste jeg har sett i slåbrok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 8. desember 2012 #2288 Del Skrevet 8. desember 2012 yme- du er den kjekkeste jeg har sett i slåbrok Tar utfordringen, må bare kjøpe meg en slåbråkk først... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. desember 2012 #2289 Del Skrevet 8. desember 2012 Yme: *nikker aksepterende* Aksept er omtrent den eneste grunnen til at jeg i det hele tatt bruker klær, så dette satt jeg pris på. Hadde jeg driti fullstendig i hva alle tenkte om meg, hadde jeg alltid vært naken, både når jeg var inne og ute... Nå er jeg for det meste bare naken når jeg er inne. Oisann! Jeg likte bildet - veldig trendy! Hvis du likte det så godt kan du faktisk få det. Heng det opp et fint sted (feks over senga di, i dusjen, eller andre steder folk mastruberer), så kan du skryte av at du veit om en fyr som har slåbrok. Hvis du tar med rullekake, kan du til og med få komme hit og prøve den yme- du er den kjekkeste jeg har sett i slåbrok Det er jo bare fordi jeg har på meg dette produktet her! Japp, parfyme med menneskehormoner, som gjør at jeg lukter forbanna attraktivt, til og med gjennom internett. (La oss se totalt bort ifra at det viser seg at feromoner ikke har noe å si, når det kommer til hvilken partner man velger, verken for oss eller andre dyr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #2290 Del Skrevet 8. desember 2012 Tar utfordringen, må bare kjøpe meg en slåbråkk først... Challenge accepted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. desember 2012 #2291 Del Skrevet 8. desember 2012 Tar utfordringen, må bare kjøpe meg en slåbråkk først... slåbrok-konkuranse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 9. desember 2012 #2292 Del Skrevet 9. desember 2012 Likte veldig godt! Hvor har du fått tak i kjolen? Kjolen kjøpte ei venninne av meg uprøvd på en bruktbutikk i København, og dessverre var den litt for liten til henne. Da vi liker en del av de samme klærne var jeg så heldig at jeg fikk den ^^, Elsker den. Myk og deilig og fungerer både som "slampkjole" eller litt pyntet med rette tilbehøret. Ser forresten etter å ha sjekka lappen at den kommer fra Topshop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2012 #2293 Del Skrevet 9. desember 2012 Avsporinger fjernet. Tekola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 9. desember 2012 #2294 Del Skrevet 9. desember 2012 Da blir det faen ikke noe slåbrokbilde heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 9. desember 2012 #2295 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Lenge siden sist! Jeg gikk bare 10 meter ute, så det var ikke så kaldt som det så ut som Endret 13. desember 2012 av Fashionistaen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 9. desember 2012 #2296 Del Skrevet 9. desember 2012 Fin du var, Fashionistaen Slenger inn et bilde selv i dag. Ikke ofte jeg går med denne kjolen, føler meg som en liten skolepike. Men varm og god er den! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 9. desember 2012 #2297 Del Skrevet 9. desember 2012 Kjempefine antrekk, både Fashionistaen og Calavi. Men tror ikke jeg hadde klart 10 meter engang ute i de skoene i desember, Fashionistaen Meg i dag Vanskelig å få med hele antrekket, da alt bare ble veldig mørkt i speilet, og hele kroppen ikke kom med når jeg hadde kameraet mot meg. Men har på vanlige tjukke, mørke strømper under. Uten genser og med genser: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 9. desember 2012 #2298 Del Skrevet 9. desember 2012 Takk det samme jenter! @Calavi: Skolepike , ja kanskje, men det første som slo meg var skoleuniformene til Blair Waldorf og co. Og det er ikke negativt i det hele tatt altså Veldig pent skjørt Hedvig, likte fargekombinasjonen på det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. desember 2012 #2299 Del Skrevet 9. desember 2012 Er det genseren, HedvigR? Eller har du sjal med "hemper" på? Hvis det er selve genseren, er den bare helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 9. desember 2012 #2300 Del Skrevet 9. desember 2012 Det er en egen genser ja! Eller, blir det riktig å kalle det genser? Bolerogenser.. kort genser... jaja, poenget kommer jo frem Den er veldig grei synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå