Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Arg, blir så dårlige bilder. Håper jeg får et ordentlig kamera til jul!

Deilig vintergenser, som er mye knæsjere i virkeligheten. Lysende turkis!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte antrekket ditt calavi! :)

Tror jeg skal få somlet meg til å ta et å ta et bilde av ootd snart, må bare blir ferdig med denne fæle uken først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Likte antrekket ditt calavi! :)

Tror jeg skal få somlet meg til å ta et å ta et bilde av ootd snart, må bare blir ferdig med denne fæle uken først...

Jo, takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Her er mitt dagens outfit. Deilig ullkjolen min :) Sokkene til midt på leggen var oppi støvlettene når jeg ikke var hjemme da ;)

Kjempefin kjole Mynona=)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest proteinet

Her er mitt dagens outfit. Deilig ullkjolen min :) Sokkene til midt på leggen var oppi støvlettene når jeg ikke var hjemme da ;)

Den kjolen så god og varm ut! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Perfekt å ha på seg en ullkjole (og ullstrømper) når en sitter på lesesalen og fryser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikki09

Har litt lyst på stokk også men jeg er rar og sær nok fra før av, trenger ikke ta det til det ektreme.

Stokk er kult! :)

Endret av nikki09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt lyst på stokk også men jeg er rar og sær nok fra før av, trenger ikke ta det til det ektreme.

kan hende jeg finner den bestefar brukte i sin tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd2

Stokk er kult! :)

Nei, å bruke stokk før man er ordentlig gammel ser bare helt jævelig ut. Selv ikke Johnny Depp hadde sett kul ut med stokk på gata.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen så god og varm ut! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Perfekt å ha på seg en ullkjole (og ullstrømper) når en sitter på lesesalen og fryser!

Takk :)

Den er kjøpt på en butikk som heter Naf Naf i Barcelona for et år siden. Den er kjempevarm, så jeg kan bare bruke den når det er mange minus ute, ellers smelter jeg ;) Så det er da noe positivt med denne vintern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, å bruke stokk før man er ordentlig gammel ser bare helt jævelig ut. Selv ikke Johnny Depp hadde sett kul ut med stokk på gata.

Jeg må si meg litt enig i det. Også høres det utrolig upraktisk ut å drasse rundt på en stokk kun fordi man synes det ser stilig ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden her hadde jeg glemt. Her er min dagens ævvtfitt og greier!

Bildet har litt merkelig kvalitet, siden det er tatt med et ganske elendig mobilkamera, mens jeg holdt på å knyte slåbroken min, etter en spennende tur i matbutikken.

IMAG0004.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Bildet har litt merkelig kvalitet, siden det er tatt med et ganske elendig mobilkamera, mens jeg holdt på å knyte slåbroken min, etter en spennende tur i matbutikken.

Slask. :rodmer:

Så kul statue du har i vinduet! Ligner på en kjendis men kan ikke sette fingeren på hvem. :klo:

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hunken over alle hunker! Du er så handsome og mandig, kjære :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...