HedvigR Skrevet 3. desember 2012 #2261 Del Skrevet 3. desember 2012 Arg, blir så dårlige bilder. Håper jeg får et ordentlig kamera til jul! Deilig vintergenser, som er mye knæsjere i virkeligheten. Lysende turkis! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 3. desember 2012 #2262 Del Skrevet 3. desember 2012 Likte antrekket ditt calavi! Tror jeg skal få somlet meg til å ta et å ta et bilde av ootd snart, må bare blir ferdig med denne fæle uken først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. desember 2012 #2263 Del Skrevet 3. desember 2012 Likte antrekket ditt calavi! Tror jeg skal få somlet meg til å ta et å ta et bilde av ootd snart, må bare blir ferdig med denne fæle uken først... Jo, takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. desember 2012 #2264 Del Skrevet 4. desember 2012 Kveldens outfit! Du er vakker. Rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 4. desember 2012 #2265 Del Skrevet 4. desember 2012 Her er mitt dagens outfit. Deilig ullkjolen min Sokkene til midt på leggen var oppi støvlettene når jeg ikke var hjemme da Kjempefin kjole Mynona=)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. desember 2012 #2266 Del Skrevet 4. desember 2012 Du er vakker. Rett og slett *Blush* Tusen takk, Gorgon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. desember 2012 #2267 Del Skrevet 7. desember 2012 Zee outfit is das complete 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 7. desember 2012 #2268 Del Skrevet 7. desember 2012 Zee outfit is das complete Herlig gjennomført. Stor pluss fra meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest proteinet Skrevet 7. desember 2012 #2269 Del Skrevet 7. desember 2012 Herlig gjennomført. Stor pluss fra meg! Jeg syns du skal legge ut bilde av antrekket ditt jeg, Bandit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest proteinet Skrevet 7. desember 2012 #2270 Del Skrevet 7. desember 2012 Her er mitt dagens outfit. Deilig ullkjolen min Sokkene til midt på leggen var oppi støvlettene når jeg ikke var hjemme da Den kjolen så god og varm ut! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Perfekt å ha på seg en ullkjole (og ullstrømper) når en sitter på lesesalen og fryser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. desember 2012 #2271 Del Skrevet 7. desember 2012 Har litt lyst på stokk også men jeg er rar og sær nok fra før av, trenger ikke ta det til det ektreme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 7. desember 2012 #2272 Del Skrevet 7. desember 2012 Zee outfit is das complete sehr gut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 7. desember 2012 #2273 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Har litt lyst på stokk også men jeg er rar og sær nok fra før av, trenger ikke ta det til det ektreme. Stokk er kult! Endret 7. desember 2012 av nikki09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 7. desember 2012 #2274 Del Skrevet 7. desember 2012 Har litt lyst på stokk også men jeg er rar og sær nok fra før av, trenger ikke ta det til det ektreme. kan hende jeg finner den bestefar brukte i sin tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 8. desember 2012 #2275 Del Skrevet 8. desember 2012 Stokk er kult! Nei, å bruke stokk før man er ordentlig gammel ser bare helt jævelig ut. Selv ikke Johnny Depp hadde sett kul ut med stokk på gata. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. desember 2012 #2276 Del Skrevet 8. desember 2012 Den kjolen så god og varm ut! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Perfekt å ha på seg en ullkjole (og ullstrømper) når en sitter på lesesalen og fryser! Takk Den er kjøpt på en butikk som heter Naf Naf i Barcelona for et år siden. Den er kjempevarm, så jeg kan bare bruke den når det er mange minus ute, ellers smelter jeg Så det er da noe positivt med denne vintern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 8. desember 2012 #2277 Del Skrevet 8. desember 2012 Nei, å bruke stokk før man er ordentlig gammel ser bare helt jævelig ut. Selv ikke Johnny Depp hadde sett kul ut med stokk på gata. Jeg må si meg litt enig i det. Også høres det utrolig upraktisk ut å drasse rundt på en stokk kun fordi man synes det ser stilig ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. desember 2012 #2278 Del Skrevet 8. desember 2012 Den tråden her hadde jeg glemt. Her er min dagens ævvtfitt og greier! Bildet har litt merkelig kvalitet, siden det er tatt med et ganske elendig mobilkamera, mens jeg holdt på å knyte slåbroken min, etter en spennende tur i matbutikken. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. desember 2012 #2279 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Den tråden her hadde jeg glemt. Her er min dagens ævvtfitt og greier! Bildet har litt merkelig kvalitet, siden det er tatt med et ganske elendig mobilkamera, mens jeg holdt på å knyte slåbroken min, etter en spennende tur i matbutikken. Slask. Så kul statue du har i vinduet! Ligner på en kjendis men kan ikke sette fingeren på hvem. Endret 8. desember 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 8. desember 2012 #2280 Del Skrevet 8. desember 2012 Den tråden her hadde jeg glemt. Her er min dagens ævvtfitt og greier! Bildet har litt merkelig kvalitet, siden det er tatt med et ganske elendig mobilkamera, mens jeg holdt på å knyte slåbroken min, etter en spennende tur i matbutikken. Hunken over alle hunker! Du er så handsome og mandig, kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå