Gjest Skrevet 2. desember 2012 #2241 Del Skrevet 2. desember 2012 Ja, stort sett. Nei, men jeg skal selv prøve å poste et bilde her i morgen jeg. Mye prat, lite bilder... Ps. Om ikke det var fyfy med kommentarer om utseende så skulle jeg sagt du ser ganske så kjekk ut og, pene sko, men det gidder jeg ikke da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #2242 Del Skrevet 2. desember 2012 Ps. Om ikke det var fyfy med kommentarer om utseende så skulle jeg sagt du ser ganske så kjekk ut og, pene sko, men det gidder jeg ikke da... Jeg sier uansett tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 3. desember 2012 #2243 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Julebord-kjole. Endret 6. desember 2012 av Bobler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 3. desember 2012 #2244 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Dagens pyntetiljul-antrekk. Superundertøy og tøfler! :-D Endret 3. desember 2012 av nikki09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 3. desember 2012 #2245 Del Skrevet 3. desember 2012 Første gang noensinne at jeg poster et "outfitbilde" noen plass. Avslappa "lese-til-eksamen-antrekk" "Ut-av-huset-antrekk" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 3. desember 2012 #2246 Del Skrevet 3. desember 2012 Dagens pyntetiljul-antrekk. Superundertøy og tøfler! :-D Superundertøy er kjempegodt å gå i! Men jeg må innrømme at du ser veldig mye bedre ut i det enn det jeg gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. desember 2012 #2247 Del Skrevet 3. desember 2012 Ja, da kommer mitt første antrekk også, som lovet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #2248 Del Skrevet 3. desember 2012 Enkelt og elegant, Calavi. Du får min personlige tommel-opp for det bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 3. desember 2012 #2249 Del Skrevet 3. desember 2012 Kanskje ikke en outfit, men ny er den 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest proteinet Skrevet 3. desember 2012 #2250 Del Skrevet 3. desember 2012 Ja, da kommer mitt første antrekk også, som lovet. I like it. Enig med Pene sko, enkelt og fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. desember 2012 #2251 Del Skrevet 3. desember 2012 I like it. Enig med Pene sko, enkelt og fint! Enkelt og elegant, Calavi. Du får min personlige tommel-opp for det bildet. Tusen takk for det, Proteinet og Pene sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 3. desember 2012 #2252 Del Skrevet 3. desember 2012 RIGHT NAO og ja jeg står som en retard siden jeg bøyer knærne for å komme inn i bildet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. desember 2012 #2253 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Her er mitt dagens outfit. Deilig ullkjolen min Sokkene til midt på leggen var oppi støvlettene når jeg ikke var hjemme da Endret 3. desember 2012 av Mynona 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. desember 2012 #2254 Del Skrevet 3. desember 2012 Den så deilig ut ja Mynona! Jeg synes du skal bli flinkere til å bruke kjole til hverdags... det kler deg! Er den fra Noa? (..den så nemlig litt sånn ut..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. desember 2012 #2255 Del Skrevet 3. desember 2012 Her er mitt dagens outfit. Deilig ullkjolen min Sokkene til midt på leggen var oppi støvlettene når jeg ikke var hjemme da Så nydelig kjole! Belte ødela litt men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. desember 2012 #2256 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Nei, den er fra Naf Naf. Beltet hørte med. Synes det ser lavt ut på bildet, men det er høyere på ordentlig. Jeg liker å ha belte jeg. Bryter opp litt så det ikke blir så kjedelig. Og takk forresten Endret 3. desember 2012 av Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. desember 2012 #2257 Del Skrevet 3. desember 2012 Nei, den er fra Naf Naf. Beltet hørte med. Synes det ser lavt ut på bildet, men det er høyere på ordentlig. Jeg liker å ha belte jeg. Bryter opp litt så det ikke blir så kjedelig. Og takk forresten Hver sin smak. Midjen din er utrolig fin forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 3. desember 2012 #2258 Del Skrevet 3. desember 2012 ullkjole er hot!(og varm ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. desember 2012 #2259 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Første gang noensinne at jeg poster et "outfitbilde" noen plass. Avslappa "lese-til-eksamen-antrekk" "Ut-av-huset-antrekk" Litt utenfor tema, men så fint hår du har! Er det naturlige bølger? Jeg har enda ikke lagt fra meg krølledrømmen jeg hadde da jeg var lita, venter fortsatt på at jeg skal våkne opp en dag med sånt fint hår med masse volum som du har. Og så til tema; skikkelig fin veske! Hvor er den fra (nå vedder jeg på at du svarer "loftet til oldemor" eller noe? ) ? Endret 3. desember 2012 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 3. desember 2012 #2260 Del Skrevet 3. desember 2012 Litt utenfor tema, men så fint hår du har! Er det naturlige bølger? Jeg har enda ikke lagt fra meg krølledrømmen jeg hadde da jeg var lita, venter fortsatt på at jeg skal våkne opp en dag med sånt fint hår med masse volum som du har. Og så til tema; skikkelig fin veske! Hvor er den fra (nå vedder jeg på at du svarer "loftet til oldemor" eller noe? ) ? Takk ^^, Håret er naturlig bølgete ja. Blir sånn når jeg lar det lufttørke etter å ha dusja. Eneste jeg bruker er litt hårolje for at det ikke skal bli bare krus. Hehe. Blir nesten et sånt svar som du forventa: Den fant jeg på loftet hos mamma og pappa tidligere i år. Mamma kjøpte den på 80-tallet en gang og brukte den bare et par ganger før den ble lagt bort. Merket er Marc Chantal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå