Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Ja, stort sett. :)

:)

Nei, men jeg skal selv prøve å poste et bilde her i morgen jeg. Mye prat, lite bilder...

Ps. Om ikke det var fyfy med kommentarer om utseende så skulle jeg sagt du ser ganske så kjekk ut og, pene sko, men det gidder jeg ikke da...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ps. Om ikke det var fyfy med kommentarer om utseende så skulle jeg sagt du ser ganske så kjekk ut og, pene sko, men det gidder jeg ikke da...

Jeg sier uansett tusen takk! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang noensinne at jeg poster et "outfitbilde" noen plass.

Avslappa "lese-til-eksamen-antrekk"

"Ut-av-huset-antrekk"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens pyntetiljul-antrekk. Superundertøy og tøfler! :-D

Superundertøy er kjempegodt å gå i! Men jeg må innrømme at du ser veldig mye bedre ut i det enn det jeg gjør... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Calavi

I like it. Enig med Pene sko, enkelt og fint!

Enkelt og elegant, Calavi. Du får min personlige tommel-opp for det bildet. :tommelopp:

Tusen takk for det, Proteinet og Pene sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt dagens outfit. Deilig ullkjolen min :) Sokkene til midt på leggen var oppi støvlettene når jeg ikke var hjemme da ;)

F5BF6EED-9FBD-48EC-B944-998BAB596166-10867-000015A76A08CBF8_zps8304d38e.jpg

Endret av Mynona
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Den så deilig ut ja Mynona!

Jeg synes du skal bli flinkere til å bruke kjole til hverdags... det kler deg!

Er den fra Noa? (..den så nemlig litt sånn ut..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Her er mitt dagens outfit. Deilig ullkjolen min :) Sokkene til midt på leggen var oppi støvlettene når jeg ikke var hjemme da ;)

Så nydelig kjole! Belte ødela litt men. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den er fra Naf Naf. Beltet hørte med. Synes det ser lavt ut på bildet, men det er høyere på ordentlig. Jeg liker å ha belte jeg. Bryter opp litt så det ikke blir så kjedelig.

Og takk forresten ;)

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest badeand1

Nei, den er fra Naf Naf. Beltet hørte med. Synes det ser lavt ut på bildet, men det er høyere på ordentlig. Jeg liker å ha belte jeg. Bryter opp litt så det ikke blir så kjedelig.

Og takk forresten ;)

Hver sin smak. :jepp: Midjen din er utrolig fin forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang noensinne at jeg poster et "outfitbilde" noen plass.

Avslappa "lese-til-eksamen-antrekk"

"Ut-av-huset-antrekk"

Litt utenfor tema, men så fint hår du har! Er det naturlige bølger? Jeg har enda ikke lagt fra meg krølledrømmen jeg hadde da jeg var lita, venter fortsatt på at jeg skal våkne opp en dag med sånt fint hår med masse volum som du har. :)

Og så til tema; skikkelig fin veske! Hvor er den fra (nå vedder jeg på at du svarer "loftet til oldemor" eller noe? :ler: ) ?

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor tema, men så fint hår du har! Er det naturlige bølger? Jeg har enda ikke lagt fra meg krølledrømmen jeg hadde da jeg var lita, venter fortsatt på at jeg skal våkne opp en dag med sånt fint hår med masse volum som du har. :)

Og så til tema; skikkelig fin veske! Hvor er den fra (nå vedder jeg på at du svarer "loftet til oldemor" eller noe? :ler: ) ?

Takk ^^, Håret er naturlig bølgete ja. Blir sånn når jeg lar det lufttørke etter å ha dusja. Eneste jeg bruker er litt hårolje for at det ikke skal bli bare krus.

Hehe. Blir nesten et sånt svar som du forventa: Den fant jeg på loftet hos mamma og pappa tidligere i år. Mamma kjøpte den på 80-tallet en gang og brukte den bare et par ganger før den ble lagt bort. Merket er Marc Chantal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...