Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Kan vi holde oss til å kommentere antrekk i denne tråden egentlig? Også kan man kommentere hvor sexy/søte/pene/deilige folk er i de bildetrådene som handler om utseende?

Hilsen Tante Sofie :pisk:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest proteinet

wow du er så søt og deilig. Jeg mener det, du får bare ta i mot og be happy :)

Haha, meningen var ikke å være søt og deilig altså, det var en parodi av småjenter som tar bilder av seg selv foran et speil. Men, jeg syns egentlig du skal legge ut outfit-bilde, eller hva sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proteinet

Kan vi holde oss til å kommentere antrekk i denne tråden egentlig? Også kan man kommentere hvor sexy/søte/pene/deilige folk er i de bildetrådene som handler om utseende?

Hilsen Tante Sofie :pisk:

Jeg er enig. Og da syns jeg du skal gå foran med et godt eksempel og legge ut bilde av antrekket ditt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd2

Kan vi holde oss til å kommentere antrekk i denne tråden egentlig?

Enig, enig. Tråden burde egentlig ikke ligge på snikksnakk, men mote og velvære. Moderert fri for snikksnakk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proteinet

Enig, enig. Tråden burde egentlig ikke ligge på snikksnakk, men mote og velvære. Moderert fri for snikksnakk.

Ja, tråden er under snikksnakk, så da er det vel ikke noe problem med småsnakk? Og går du lengre bak i tråden, så vil du oppdage at småsnakk ikke er et nytt fenomen i denne tråden, og istedenfor å klage, syns jeg folk heller skal legge ut bilder av antrekkene sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd2

Ja, tråden er under snikksnakk, så da er det vel ikke noe problem med småsnakk? Og går du lengre bak i tråden, så vil du oppdage at småsnakk ikke er et nytt fenomen i denne tråden, og istedenfor å klage, syns jeg folk heller skal legge ut bilder av antrekkene sine.

Jeg har lest bak i tråden. I starten fungerte det ganske greit, men tok ikke så lang tid før småsnakk startet. Er derfor jeg mener tråden burde flyttes så det ikke er lov til å skrive fjas og det blir moderert bort.

Okei, skal bidra og ikke bare klage. Ikke veldig spennende, men meg akkurat nå:

Endret av NMS
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest proteinet

Jeg har lest bak i tråden. I starten fungerte det ganske greit, men tok ikke så lang tid før småsnakk startet. Er derfor jeg mener tråden burde flyttes så det ikke er lov til å skrive fjas og det blir moderert bort.

Det må da være lov å kommentere antrekkene\brukerne? Ellers syns jeg tråden blir litt dødt da svært få legger ut bilder, så derfor skal jeg nå kommentere antrekket ditt: Stiiilig t-skjorte! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, greit skal holde kjeft da. Ble bare så excited av den fine jenta som kler nesten alt. Syns jeans på jenter er sexy selv om jeg vet at de fleste jenter liker best tights som også er nice..

..men min munn er lukket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd2

Det må da være lov å kommentere antrekkene\brukerne?

Ja, selvfølgelig. Er bare det at plutselig blir det til flere sider om alt mulig annet som ikke har noe med antrekket å gjøre. Takk skal du ha :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om muligheten til å rapportere avsporinger i stedet for å kommentere dem, hvilket fører til videre avsporinger. Diskusjoner rundt moderering og hvorvidt en tråd skal ligge et sted eller et annet kan tas på PM eller Ris & Ros.

Tekola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig. Og da syns jeg du skal gå foran med et godt eksempel og legge ut bilde av antrekket ditt.

Jeg klarer ikke å ta bilde av antrekket mitt selv uten å få med hodet :ler: har jo hånda foran halve overkroppen, så da synes ikke klæra :ler: prøvde å ta på fredag men det ble mislykka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagtid:

*Snip*

Kveldstid:

*Snip*

Ser ikke ut som ermene er lagt opp på bildet, men det er de.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagtid:

Kveldstid:

Ser ikke ut som ermene er lagt opp på bildet, men det er de.

Fin som alltid pene sko... Jeg må bare spørre, etter som jeg kun har sett et par bilder av deg tidligere.. Er du alltid så pent kledd?

Da sikter jeg ikke til kveldsantrekket altså, regner ikke med du går slik hver kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin som alltid pene sko... Jeg må bare spørre, etter som jeg kun har sett et par bilder av deg tidligere.. Er du alltid så pent kledd?

Da sikter jeg ikke til kveldsantrekket altså, regner ikke med du går slik hver kveld...

Ja, stort sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...