Yme Skrevet 18. oktober 2012 #2121 Del Skrevet 18. oktober 2012 Om noen bare nå viser bilde av seg selv i skinnkjole/skjørt så vil denne diskusjonen ikke bli off topic :gjeiper: Hahaha, you perv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. oktober 2012 #2122 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jah, sleng den ut! Jeg veit ikke hvilken tråd som passer best, av disse to, egentlig. Du kan bestemme helt selv njaaa- litt småskeptisk til det du For meg er det ikke annet valg enn å kjøre sorte og nette skoletter/semi høye hæler(ikke 10cm eller platå) samt ei enkel sort clutch veske - alt i matt stoff uten dilldall. Og en enkel sort kåpe/enkel sort jakke. Er den lårkort er strømpebukse/tights et must synes jeg, for å unngå "pamela-hooker stil" - med mindre den er dekkende på overkroppen(asså null utringing) sånn som her(bortsett fra skoene som jeg ikke likte); http://1.bp.blogspot...h+and+James.jpg Sminken må være lett, og håret enkelt oppsatt/løst. Sånn; http://i.dailymail.c...911_468x670.jpg Ooooor,sånn: http://stylefrizz.co...ds-premiere.jpg Om noen bare nå viser bilde av seg selv i skinnkjole/skjørt så vil denne diskusjonen ikke bli off topic :gjeiper: tusen takk norah! jeg synes at det så ut som damene på de 2 første linkene har tredd over seg en svart søplesekk, men det er muligens på grunn av formen og snittet på kjolen Men jeg fikk noen gode ideer nå ihvertfall, så jeg tusen takker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. oktober 2012 #2123 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) nå prøvde jeg skinnkjolen, og ble så gladlig overrasket at den faktisk utroooolig nok passer enda! Er helt umulig å få plass til en BH under da- så kanskje noen (les. Norah) har en god idè til det også.. heheeee her er`n Endret 20. oktober 2012 av NozMonster 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dai Skrevet 19. oktober 2012 #2124 Del Skrevet 19. oktober 2012 her er`n !!!!!!!!!!!!! enda ikke tatt i bruk en blåe sjirafftingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. oktober 2012 #2125 Del Skrevet 19. oktober 2012 !!!!!!!!!!!!! enda ikke tatt i bruk en blåe sjirafftingen? hahahaaaa....neeeeei... ... wopsiii... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 19. oktober 2012 #2126 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nice Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 19. oktober 2012 #2127 Del Skrevet 19. oktober 2012 Vet jeg skal se på kjolen, men ender bare opp med å se på leggene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dai Skrevet 19. oktober 2012 #2128 Del Skrevet 19. oktober 2012 hahahaaaa....neeeeei... ... wopsiii... Var det en kommentar du ikke regnet med når du stiller opp i skinnkjole? Respekt for at du leverte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. oktober 2012 #2129 Del Skrevet 19. oktober 2012 Men damer liker jo at vi har pene dyre klær og sko! Har hørt flere ganger damer sier det første de ser på er sko! Det viktigste er hvordan du bærer klærne. Jeg har vært på byen i Crocs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. oktober 2012 #2130 Del Skrevet 19. oktober 2012 Var det en kommentar du ikke regnet med når du stiller opp i skinnkjole? Respekt for at du leverte! hadde ikke regnet med noe som helst jeg. ble bare litt overraska over at du så at det var sjirafftingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 19. oktober 2012 #2131 Del Skrevet 19. oktober 2012 Noz, du kan sikkert bruke sånn der puppetape. Er ikke det sånt kvinnfolk bruker under kjoler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dai Skrevet 19. oktober 2012 #2132 Del Skrevet 19. oktober 2012 hadde ikke regnet med noe som helst jeg. ble bare litt overraska over at du så at det var sjirafftingen Ja du sa jo "jeg har fått en ny sjiraffting i dag!" men du visste ikke hva du skulle bruke den til. Noen kom med et forslag om å ha snor mellom knaggene til å henge smykker eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 19. oktober 2012 #2133 Del Skrevet 19. oktober 2012 nå prøvde jeg skinnkjolen, og ble så gladlig overrasket at den faktisk utroooolig nok passer enda! Er helt umulig å få plass til en BH under da- så kanskje noen (les. Norah) har en god idè til det også.. heheeee her er`n Den var jo MEGAFIN! (hvor har du kjøpt den jeg vil ha!) Om du går uten BH nå ville jeg faktisk bare droppa bh totalt, egentlig. Jeg synes det blir litt harry om man får kløft i en skinnkjole - eller puppene synes veldig. Blir too much, liksom. Ja, da gjenstår bare sorte enkle pumps eller skoletter og en clutch veske, så er du der. Og sort eller grå eller mørkrød neglelakk. Unngå for alt i verden rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. oktober 2012 #2134 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det viktigste er hvordan du bærer klærne. Jeg har vært på byen i Crocs! Det tror jeg faktisk er ulovlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 19. oktober 2012 #2135 Del Skrevet 19. oktober 2012 nå prøvde jeg skinnkjolen, og ble så gladlig overrasket at den faktisk utroooolig nok passer enda! Er helt umulig å få plass til en BH under da- så kanskje noen (les. Norah) har en god idè til det også.. heheeee her er`n DÆNG, NOZ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. oktober 2012 #2136 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Noz, du kan sikkert bruke sånn der puppetape. Er ikke det sånt kvinnfolk bruker under kjoler? ja, tror nesten jeg må teste ut det! Den var jo MEGAFIN! (hvor har du kjøpt den jeg vil ha!) Om du går uten BH nå ville jeg faktisk bare droppa bh totalt, egentlig. Jeg synes det blir litt harry om man får kløft i en skinnkjole - eller puppene synes veldig. Blir too much, liksom. Ja, da gjenstår bare sorte enkle pumps eller skoletter og en clutch veske, så er du der. Og sort eller grå eller mørkrød neglelakk. Unngå for alt i verden rosa. rosa unngår jeg stort sett skinnkjole eller ei.. den er nok ikke å få tak i lenger- det er mange år siden jeg kjøpte den. men siden jeg aldri har brukt den, og du liker den så godt, så er det meg en glede å donere den til deg! DÆNG, NOZ! denge noz?? Slettet innhold fjernet. Tekola, mod Endret 21. oktober 2012 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 19. oktober 2012 #2137 Del Skrevet 19. oktober 2012 denge noz?? Neeeeeeei... DÆNG! Som i... Woooohoooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. oktober 2012 #2138 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det tror jeg faktisk er ulovlig Man får definitivt nok oppmerksomhet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. oktober 2012 #2139 Del Skrevet 19. oktober 2012 Man får definitivt nok oppmerksomhet :D Kanskje ikke den rette oppmerksomheten Det er ikke all PR som er god PR egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. oktober 2012 #2140 Del Skrevet 19. oktober 2012 Noz, dersom Norah får kjolen din, kan jeg få puppene dine? Synes ikke noe om å gjøre forskjell på folk, og jeg tror jeg ønsker meg puppene dine minst like mye som norah ønsker seg kjolen. Dersom du ikke er keen på å gi bort puppene kan jeg eventuelt ta beina i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå