Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Om noen bare nå viser bilde av seg selv i skinnkjole/skjørt så vil denne diskusjonen ikke bli off topic :gjeiper:

Hahaha, you perv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Jah, sleng den ut! Jeg veit ikke hvilken tråd som passer best, av disse to, egentlig. Du kan bestemme helt selv :nigo:

njaaa- litt småskeptisk til det du :P

For meg er det ikke annet valg enn å kjøre sorte og nette skoletter/semi høye hæler(ikke 10cm eller platå) samt ei enkel sort clutch veske - alt i matt stoff uten dilldall.

Og en enkel sort kåpe/enkel sort jakke.

Er den lårkort er strømpebukse/tights et must synes jeg, for å unngå "pamela-hooker stil" - med mindre den er dekkende på overkroppen(asså null utringing) sånn som her(bortsett fra skoene som jeg ikke likte); http://1.bp.blogspot...h+and+James.jpg

Sminken må være lett, og håret enkelt oppsatt/løst.

Sånn; http://i.dailymail.c...911_468x670.jpg

Ooooor,sånn: http://stylefrizz.co...ds-premiere.jpg

Om noen bare nå viser bilde av seg selv i skinnkjole/skjørt så vil denne diskusjonen ikke bli off topic :gjeiper:

tusen takk norah! jeg synes at det så ut som damene på de 2 første linkene har tredd over seg en svart søplesekk, men det er muligens på grunn av formen og snittet på kjolen :P

Men jeg fikk noen gode ideer nå ihvertfall, så jeg tusen takker igjen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

nå prøvde jeg skinnkjolen, og ble så gladlig overrasket at den faktisk utroooolig nok passer enda! Er helt umulig å få plass til en BH under da- så kanskje noen (les. Norah) har en god idè til det også.. heheeee

her er`n

Endret av NozMonster
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahahaaaa....neeeeei... :sjenert: ... wopsiii...

Var det en kommentar du ikke regnet med når du stiller opp i skinnkjole? :fnise: Respekt for at du leverte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Men damer liker jo at vi har pene dyre klær og sko!

Har hørt flere ganger damer sier det første de ser på er sko!

Det viktigste er hvordan du bærer klærne. Jeg har vært på byen i Crocs! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Var det en kommentar du ikke regnet med når du stiller opp i skinnkjole? :fnise: Respekt for at du leverte!

hadde ikke regnet med noe som helst jeg.

ble bare litt overraska over at du så at det var sjirafftingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke regnet med noe som helst jeg.

ble bare litt overraska over at du så at det var sjirafftingen :P

Ja du sa jo "jeg har fått en ny sjiraffting i dag!" men du visste ikke hva du skulle bruke den til. Noen kom med et forslag om å ha snor mellom knaggene til å henge smykker eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå prøvde jeg skinnkjolen, og ble så gladlig overrasket at den faktisk utroooolig nok passer enda! Er helt umulig å få plass til en BH under da- så kanskje noen (les. Norah) har en god idè til det også.. heheeee

her er`n

Den var jo MEGAFIN! (hvor har du kjøpt den jeg vil ha!)

Om du går uten BH nå ville jeg faktisk bare droppa bh totalt, egentlig. Jeg synes det blir litt harry om man får kløft i en skinnkjole - eller puppene synes veldig. Blir too much, liksom.

Ja, da gjenstår bare sorte enkle pumps eller skoletter og en clutch veske, så er du der.

Og sort eller grå eller mørkrød neglelakk.

Unngå for alt i verden rosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er hvordan du bærer klærne. Jeg har vært på byen i Crocs! :nigo:

Det tror jeg faktisk er ulovlig :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er`n

DÆNG, NOZ! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Noz, du kan sikkert bruke sånn der puppetape. Er ikke det sånt kvinnfolk bruker under kjoler?

ja, tror nesten jeg må teste ut det!

Den var jo MEGAFIN! (hvor har du kjøpt den jeg vil ha!)

Om du går uten BH nå ville jeg faktisk bare droppa bh totalt, egentlig. Jeg synes det blir litt harry om man får kløft i en skinnkjole - eller puppene synes veldig. Blir too much, liksom.

Ja, da gjenstår bare sorte enkle pumps eller skoletter og en clutch veske, så er du der.

Og sort eller grå eller mørkrød neglelakk.

Unngå for alt i verden rosa.

rosa unngår jeg stort sett skinnkjole eller ei..

den er nok ikke å få tak i lenger- det er mange år siden jeg kjøpte den.

men siden jeg aldri har brukt den, og du liker den så godt, så er det meg en glede

å donere den til deg! :jepp:

DÆNG, NOZ! :rodmer:

denge noz?? :omg:

Slettet innhold fjernet.

Tekola, mod

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man får definitivt nok oppmerksomhet :D

Kanskje ikke den rette oppmerksomheten :vetikke: Det er ikke all PR som er god PR egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noz, dersom Norah får kjolen din, kan jeg få puppene dine? Synes ikke noe om å gjøre forskjell på folk, og jeg tror jeg ønsker meg puppene dine minst like mye som norah ønsker seg kjolen.

Dersom du ikke er keen på å gi bort puppene kan jeg eventuelt ta beina i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...