kisskissbangbang Skrevet 18. oktober 2012 #2101 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Mer dagens antrekk, folkens! Jeg er så kjedelig i klesveien for tida, så jeg trenger inspirasjon! Legger ved bilde av lørdagens antrekk, da jeg var på kino med mannen, og ett fra i dag. I dag stod jeg foran klesskapet og forbannet alt som fantes der inne, så da endte jeg opp med å grave bakers bak i skapet etter denne genseren (derfor krøllene! ) som egentlig er for søt (og uformelig) for min smak med den svære sløyfa, men som likevel danka ut all den andre røkla jeg fant inni der, så da ble det sånn. Endret 19. oktober 2012 av kisskissbangbang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. oktober 2012 #2102 Del Skrevet 18. oktober 2012 Mer dagens antrekk, folkens! Jeg er så kjedelig i klesveien for tida, så jeg trenger inspirasjon! Legger ved bilde av lørdagens antrekk, da jeg var på kino med mannen, og ett fra i dag. I dag stod jeg foran klesskapet og forbannet alt som fantes der inne, så da endte jeg opp med å grave bakers bak i skapet etter denne genseren (derfor krøllene! ) som egentlig er for søt (og uformelig) for min smak med den svære sløyfa, men som likevel danka ut all den andre røkla jeg fant inni der, så da ble det sånn. Fine bein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. oktober 2012 #2103 Del Skrevet 18. oktober 2012 Fine bein! Oh, takk! De er et av mine sutredameoppheng, blir ikke helt venn med dem, så det gjorde igrunn godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. oktober 2012 #2104 Del Skrevet 18. oktober 2012 Gensere skal være litt krøllete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. oktober 2012 #2105 Del Skrevet 18. oktober 2012 Oh, takk! De er et av mine sutredameoppheng, blir ikke helt venn med dem, så det gjorde igrunn godt. Hehe, skulle gjerne hatt dem, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #2106 Del Skrevet 18. oktober 2012 Men damer liker jo at vi har pene dyre klær og sko! Har hørt flere ganger damer sier det første de ser på er sko! ja, klærne er viktig.. det synes jeg også... men jeg synes du heller bør finne din egen stil.. Gunfreak er da fremdeles Gunfreak selv om han får seg noen andre sko enn joggesko?! jaa-aa- jeg bare mente at jeg ikke helt kan se for meg gunfreak, med pene sko sin stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #2107 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Mer dagens antrekk, folkens! Jeg er så kjedelig i klesveien for tida, så jeg trenger inspirasjon! Legger ved bilde av lørdagens antrekk, da jeg var på kino med mannen, og ett fra i dag. I dag stod jeg foran klesskapet og forbannet alt som fantes der inne, så da endte jeg opp med å grave bakers bak i skapet etter denne genseren (derfor krøllene! ) som egentlig er for søt (og uformelig) for min smak med den svære sløyfa, men som likevel danka ut all den andre røkla jeg fant inni der, så da ble det sånn. Bejb! Endret 18. oktober 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dai Skrevet 18. oktober 2012 #2108 Del Skrevet 18. oktober 2012 jaa-aa- jeg bare mente at jeg ikke helt kan se for meg gunfreak, med pene sko sin stil. Nei det er jo klart. Har jo blitt nevnt at han kan dra til en skobutikk og få hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 18. oktober 2012 #2109 Del Skrevet 18. oktober 2012 kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dai Skrevet 18. oktober 2012 #2110 Del Skrevet 18. oktober 2012 Mer dagens antrekk, folkens! Jeg er så kjedelig i klesveien for tida, så jeg trenger inspirasjon! Legger ved bilde av lørdagens antrekk, da jeg var på kino med mannen, og ett fra i dag. eeeeeeeh hei! hallo!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 18. oktober 2012 #2111 Del Skrevet 18. oktober 2012 Mer dagens antrekk, folkens! Jeg er så kjedelig i klesveien for tida, så jeg trenger inspirasjon! Legger ved bilde av lørdagens antrekk, da jeg var på kino med mannen, og ett fra i dag. I dag stod jeg foran klesskapet og forbannet alt som fantes der inne, så da endte jeg opp med å grave bakers bak i skapet etter denne genseren (derfor krøllene! ) som egentlig er for søt (og uformelig) for min smak med den svære sløyfa, men som likevel danka ut all den andre røkla jeg fant inni der, så da ble det sånn. Siden jeg synes denne tråden fort kan bli litt sånn kroppstråd og pænhetskomplimentsgreie(er jo mye fine folk her!) så skal jeg si i små bokstaver at steike du er jo enormt sexy, og jeg er forelska - kom hjem til meg nå meeeen, for å være on topic så tror jeg faktisk du passer en litt sånn stram/ikke så mange farger-stil. Og jeg synes du er veldig fin i sort! Derfor vil jeg gjerne at du går ut og kjøper en sort skinnkjole, eller skinnskjørt med fint snitt, tar håret i knute og kanskje matt rød leppestift? Er det bare meg som veldig ser for meg at du hadde passa det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. oktober 2012 #2112 Del Skrevet 18. oktober 2012 Siden jeg synes denne tråden fort kan bli litt sånn kroppstråd og pænhetskomplimentsgreie(er jo mye fine folk her!) så skal jeg si i små bokstaver at steike du er jo enormt sexy, og jeg er forelska - kom hjem til meg nå meeeen, for å være on topic så tror jeg faktisk du passer en litt sånn stram/ikke så mange farger-stil. Og jeg synes du er veldig fin i sort! Derfor vil jeg gjerne at du går ut og kjøper en sort skinnkjole, eller skinnskjørt med fint snitt, tar håret i knute og kanskje matt rød leppestift? Er det bare meg som veldig ser for meg at du hadde passa det? Skinnkjoler er kule, men finnes det varianter av det, som man kan bruke til hverdags, egentlig? Jeg ser for meg at et skjørt er et mer "brukervennlig" plagg, selv om kjole absolutt er kulest. Men ja, når jeg ser bort ifra at jeg syns det er skikkelig hått, tror jeg fortsatt hu hadde kledd en sånn stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. oktober 2012 #2113 Del Skrevet 18. oktober 2012 Her har man desert boots kombinert med et antrekk nokså likt det Gunfreak postet. Jeans, losjakke + desert boots: Det funker fortsatt ikke for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. oktober 2012 #2114 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Bejb! Takk! kisskissbangbang Tar en prat med mannen asap! eeeeeeeh hei! hallo!? Favorittblomsten min, jo! Siden jeg synes denne tråden fort kan bli litt sånn kroppstråd og pænhetskomplimentsgreie(er jo mye fine folk her!) så skal jeg si i små bokstaver at steike du er jo enormt sexy, og jeg er forelska - kom hjem til meg nå meeeen, for å være on topic så tror jeg faktisk du passer en litt sånn stram/ikke så mange farger-stil. Og jeg synes du er veldig fin i sort! Derfor vil jeg gjerne at du går ut og kjøper en sort skinnkjole, eller skinnskjørt med fint snitt, tar håret i knute og kanskje matt rød leppestift? Er det bare meg som veldig ser for meg at du hadde passa det? Haha! Det er omtrent sånn stilen min er til vanlig, Norah. Altså, mye strammere/svartere, og røde lepper (men jeg dropper håret i knute, for da blir jeg så rundt i kjakan!). Lyse jeans og sløyfer hører til sjeldenhetene her i heimen, for å si det sånn, men i dag var det det eneste som fønka! Og til det andre du skrev: (Nei, herregud, tulla! Kommer nå!!) Endret 18. oktober 2012 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 18. oktober 2012 #2115 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Skinnkjoler er kule, men finnes det varianter av det, som man kan bruke til hverdags, egentlig? Jeg ser for meg at et skjørt er et mer "brukervennlig" plagg, selv om kjole absolutt er kulest. Men ja, når jeg ser bort ifra at jeg syns det er skikkelig hått, tror jeg fortsatt hu hadde kledd en sånn stil. Egentlig synes jeg generelt skinn ikke passer til nesten noen(mange menn er uenige med meg her) - MEN - når det er bra snitt, og ikke veldig kort, så kan det se megabra ut. http://allaboutstyle...eth-paltrow.jpg Bare minus de skoene, og at skjørtet må være pencil. Og såsynes jeg den blazeren var litt lang kanskje? Litt vanskelig med skinn, enten funker det gull - eller så er det harry. Jeg tror Kisskiss blir gull! Endret 18. oktober 2012 av norah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 18. oktober 2012 #2116 Del Skrevet 18. oktober 2012 Tar en prat med mannen asap! Gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. oktober 2012 #2117 Del Skrevet 18. oktober 2012 Egentlig synes jeg generelt skinn ikke passer til nesten noen(mange menn er uenige med meg her) - MEN - når det er bra snitt, og ikke veldig kort, så kan det se megabra ut. Menn tror at de er uenige, fordi det ikke alltid er like lett å vite hva som er stilig, og hva som er sexy. En flott jenterumpe i et stramt skinnskjørt er alltid hått, selv om det skjeldent ser stilig ut hehehe http://allaboutstyle...eth-paltrow.jpg Bare minus de skoene, og at skjørtet er pencil. Litt vanskelig med skinn, enten funker det gull - eller så er det harry. Jeg tror Kisskiss blir gull! Jeg er enig i at det er få som kler det, og at det lett kan bli harry, men jeg syns at om skinn skal se bra ut, må det være formsittende... Og det kan ALDRI se bra ut på menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. oktober 2012 #2118 Del Skrevet 18. oktober 2012 Derfor vil jeg gjerne at du går ut og kjøper en sort skinnkjole, eller skinnskjørt med fint snitt, tar håret i knute og kanskje matt rød leppestift? Er det bare meg som veldig ser for meg at du hadde passa det? ... Skinnkjoler er kule, men finnes det varianter av det, som man kan bruke til hverdags, egentlig? Jeg ser for meg at et skjørt er et mer "brukervennlig" plagg, selv om kjole absolutt er kulest. ...jeg har en sånn der skinnkjole, men jeg har aldri brukt den før, fordi jeg synes det er vanskelig å finne ting å ha til, samt riktige anledninger. inspirasjonsbilder/kommentarer hadde vært greit, men det blir vel litt for off-topic her... hunterlady sin outfit-tråd er kanskje mere passende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. oktober 2012 #2119 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) jeg har en sånn der skinnkjole, men jeg har aldri brukt den før, fordi jeg synes det er vanskelig å finne ting å ha til, samt riktige anledninger. inspirasjonsbilder/kommentarer hadde vært greit, men det blir vel litt for off-topic her... hunterlady sin outfit-tråd er kanskje mere passende Jah, sleng den ut! Jeg veit ikke hvilken tråd som passer best, av disse to, egentlig. Du kan bestemme helt selv Endret 18. oktober 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 18. oktober 2012 #2120 Del Skrevet 18. oktober 2012 inspirasjonsbilder/kommentarer hadde vært greit, men det blir vel litt for off-topic her... hunterlady sin outfit-tråd er kanskje mere passende For meg er det ikke annet valg enn å kjøre sorte og nette skoletter/semi høye hæler(ikke 10cm eller platå) samt ei enkel sort clutch veske - alt i matt stoff uten dilldall. Og en enkel sort kåpe/enkel sort jakke. Er den lårkort er strømpebukse/tights et must synes jeg, for å unngå "pamela-hooker stil" - med mindre den er dekkende på overkroppen(asså null utringing) sånn som her(bortsett fra skoene som jeg ikke likte); http://1.bp.blogspot.com/_UVwWXKosKZM/TP1R9gxfkPI/AAAAAAAAAXI/a373pCjSSHI/s400/Leather%2BDress%2BElizabeth%2Band%2BJames.jpg Sminken må være lett, og håret enkelt oppsatt/løst. Sånn; http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/10/14/article-0-06D04D86000005DC-911_468x670.jpg Ooooor,sånn: http://stylefrizz.com/img/angelina-jolie-leather-dress-inglorious-basterds-premiere.jpg Om noen bare nå viser bilde av seg selv i skinnkjole/skjørt så vil denne diskusjonen ikke bli off topic :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå