Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Det har du faktisk helt rett i, slitene halv hvite joggesko passer ikke helt.

Men bli noe litt mer voksent. Men har aldri kjøpt sånne sko så vet ikke helt hva jeg skal kjøpe

Nei jeg er heller ikke så dreven når det kommer til klær, sko og sånt. Bruker de samme type klærne som da jeg var 15.

Skoene jeg bruker nå er

lakaibrea.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Ta på deg outfiten og gå i en bra skobutikk med mye utvalg for menn og få tips og råd fra de som jobber der :jepp:

Hva mener du, at jeg skal gjøre noe smart, logisk og gjøre det lett for meg selv uhørt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med desert boots? Her feks

Desert boots er allsidige. De passer mange klesstiler og ser flotte ut.

Ikke dårlig, Gunfreak. Hatt er kult. Det gir karakter, imo.

Legg opp ermene på frakken og buksebeina. Med dette gjort er det antrekket smashing. Legg til en selvsikker struttende gange, blikkflørt og pene smil, så blir ikke damer et nevneverdig problem. :)

EDIT: Buksene kan du også bare brette pent opp. Det fungerer også om du vil spare penger hos skredderen.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hva med desert boots? Her feks

Den siden hadde mange små kule sko, men en del av de virker litt fancy for daglig bruk, kunne tenke meg små pen sko, noe litt mer fancy enn sneakers og jogge sko men ikke 100% pen sko.

Jeg har div sko som ligner på de desert bootsa, og det vil jegi kke ha

Disse er jo kule http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&colset=1&styleid=252&shoeid=453&brandid=6&catid=42&oldcolid=423&stype=0&colourid=422

Men dyre som en motherfucker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har man desert boots kombinert med et antrekk nokså likt det Gunfreak postet. Jeans, losjakke + desert boots:

brown-suede-desert-boots-boots-dark-brown-trench-coat-hemishere-coat_400.jpg

Den siden hadde mange små kule sko, men en del av de virker litt fancy for daglig bruk, kunne tenke meg små pen sko, noe litt mer fancy enn sneakers og jogge sko men ikke 100% pen sko.

Jeg har div sko som ligner på de desert bootsa, og det vil jegi kke ha

Disse er jo kule http://www.herringsh...=0&colourid=422

Men dyre som en motherfucker.

Kostbare, ja, men dette er håndsydde sko fra England. Sko av høy kvalitet som kan repareres hos en skomaker i stedet for å kastes slik de fleste andre sko må når de får skader.

Sko av tilsvarende kvalitet kjøpt på G12 eller hos Ferner Jacobsen a la C&J og John Lobb koster fra 3,5k og oppover mot nesten 10k. Sånt sett er de rimelige.

Full brogue-wingtip er en god start. Desto mer detaljer, desto mer casual er regelen. Desto mørkere, desto mer formelt. Semsket er også ansett litt mer casual enn glatt skinn, men er vanskelig å holde pene om vinteren og høsten med regn og snøsludd.

Et par full brogue-wingtip i lysebrunt er en god start på "pensko"-fronten. :)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Her har man desert boots kombinert med et antrekk nokså likt det Gunfreak postet. Jeans, losjakke + desert boots:

brown-suede-desert-boots-boots-dark-brown-trench-coat-hemishere-coat_400.jpg

Kostbare, ja, men dette er håndsydde sko fra England. Sko av høy kvalitet som kan repareres hos en skomaker i stedet for å kastes slik de fleste andre sko må når de får skader.

Sko av tilsvarende kvalitet kjøpt på G12 eller hos Ferner Jacobsen a la C&J og John Lobb koster fra 3,5k og oppover mot nesten 10k. Sånt sett er de rimelige.

Full brogue-wingtip er en god start. Desto mer detaljer, desto mer casual er regelen. Desto mørkere, desto mer formelt. Semsket er også ansett litt mer casual enn glatt skinn, men er vanskelig å holde pene om vinteren og høsten med regn og snøsludd.

Et par full brogue-wingtip i lysebrunt er en god start på "pensko"-fronten. :)

Du lever opp til navnet ditt! :blomst:

Hva med disse, noe rimligere og semsket!

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=4913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, liker de skoene, Gunfreak. En studiekamerat av meg har det samme paret. Uten tvil pene og allsidige "pensko". Du må bare passe på at de holdes ved like. Du må impregnere dem, og semskede sko skal dessuten etter fabrikkens regler ikke anvendes de første par dagene i regn/fuktig værlag.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

jeg synes gunfreak bør være gunfreak....

og ikke pene-"gunfreak"-sko :sjenert:

Men damer liker jo at vi har pene dyre klær og sko!

Har hørt flere ganger damer sier det første de ser på er sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men damer liker jo at vi har pene dyre klær og sko!

Har hørt flere ganger damer sier det første de ser på er sko!

Det skal du ta med en stor klype salt. Du skal trives i det du går med er poenget. :)

Om du vil utforske en ny stil eller forbedre din allerede etablerte stil er noe du selv må føle på. Jeg kan godt hjelpe deg uansett om du vil.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...