Gjest Lillesiren Skrevet 11. oktober 2012 #2021 Del Skrevet 11. oktober 2012 Lillesiren, du ser flott ut, også bruker du faktisk klokke og ikke bare mobilen(bedre enn meg) Skal du noe spesielt siden du ser så fin ut, eller gjør du altid det? Takktakk:) Ja, jeg skal på en jubileumsgreie:) Det var noen trange jeans Lillesiren, er de sånne som Olivia Newton John hadde på seg i Grease hvor hun måtte sys inn i den for drakten var så trang? Du ser bra ut, ikke 100% på det beltet rundt livet men skal la det være til de som vet hva de snakker om, jeg ser jo det at fargen på vesken står til beltet Hehe, det er skinntights, stretchy som bare det:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Disguise Skrevet 11. oktober 2012 #2022 Del Skrevet 11. oktober 2012 å nei ikke skinntights mitt kryptonite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. oktober 2012 #2023 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kveldens: Fint! Men beltet ødela hele antrekket syns jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drue Skrevet 11. oktober 2012 #2024 Del Skrevet 11. oktober 2012 Skjerp dere. Beltet er fint! Det fremhever midjen og hoftene 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 11. oktober 2012 #2025 Del Skrevet 11. oktober 2012 Skjerp dere. Beltet er fint! Det fremhever midjen og hoftene What he said! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 11. oktober 2012 #2026 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ville bare presisere at jeg ikke mente beltet så stygt ut, uansett om jeg hadde sett deg gå forbi i de jeansa så hadde nok beltet vært det siste jeg hadde tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 11. oktober 2012 #2027 Del Skrevet 11. oktober 2012 siren er digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 11. oktober 2012 #2028 Del Skrevet 11. oktober 2012 siren er digg Hysj da! Så klart er hun det, men vi må ikke objektifisere kvinner i denne tråden, da slutter de på poste her og vi går glipp av alle de digge damene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #2029 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hehe, det er skinntights, stretchy som bare det:D Likte virkelig tightsen! Kanskje jeg skal vurdere å skaffe noe lignende selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 11. oktober 2012 #2030 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg tror jeg har lik tights som deg Lillesiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. oktober 2012 #2031 Del Skrevet 11. oktober 2012 Skjerp dere. Beltet er fint! Det fremhever midjen og hoftene Skjerp deg.Folk har forskjellige meninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 11. oktober 2012 #2032 Del Skrevet 11. oktober 2012 Stor pluss til Lillesiren! Liker stilen din, og i tillegg hadde du sett fantastisk ut selv om du kun hadde hatt en striesekk på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 11. oktober 2012 #2033 Del Skrevet 11. oktober 2012 En sann hårete perser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 12. oktober 2012 #2034 Del Skrevet 12. oktober 2012 Takk for fine tilbakemeldinger folkens:)! Og tåler kritikk også Tar gjerne imot tips også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. oktober 2012 #2035 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fint! Men beltet ødela hele antrekket syns jeg. Skjerp dere. Beltet er fint! Det fremhever midjen og hoftene enig med dere begge 2 jeg! Jeg tror nemlig at jeg foretrekker antrekket uten beltet, evt med et annet belte... men samtidig så blir jeg så glad i folk som leker seg litt og at de går som nødvendigvis ikke så mange andre gjør. så derfor tommler jeg opp for deg Lillesiren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 12. oktober 2012 #2036 Del Skrevet 12. oktober 2012 enig med dere begge 2 jeg! Jeg tror nemlig at jeg foretrekker antrekket uten beltet, evt med et annet belte... men samtidig så blir jeg så glad i folk som leker seg litt og at de går som nødvendigvis ikke så mange andre gjør. så derfor tommler jeg opp for deg Lillesiren Nozzy, når skal vi får se noen outfit bilder av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 12. oktober 2012 #2037 Del Skrevet 12. oktober 2012 enig med dere begge 2 jeg! Jeg tror nemlig at jeg foretrekker antrekket uten beltet, evt med et annet belte... men samtidig så blir jeg så glad i folk som leker seg litt og at de går som nødvendigvis ikke så mange andre gjør. så derfor tommler jeg opp for deg Lillesiren Takk for det Noz:) Må i samme sleng nevne at du virker litt som ca. verdens koseligste:)( og det er ikke bare basert på disse setningene dine her altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. oktober 2012 #2038 Del Skrevet 12. oktober 2012 Takk for det Noz:) Må i samme sleng nevne at du virker litt som ca. verdens koseligste:)( og det er ikke bare basert på disse setningene dine her altså ) Hun er kjempe koselig i virkeligheten. Får bare lyst å klemme hun som en bamse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. oktober 2012 #2039 Del Skrevet 12. oktober 2012 Nozzy, når skal vi får se noen outfit bilder av deg! jeg får ikke overført noen bilder til datan min, fordi den kabelen bare plutselig svika... men jeg har postet her før da- og kan sikkert slenge ut et halv år gamle bilder, om det skulle være av en eller annen merkelig form for interesse? Takk for det Noz:) Må i samme sleng nevne at du virker litt som ca. verdens koseligste:)( og det er ikke bare basert på disse setningene dine her altså ) Hun er kjempe koselig i virkeligheten. Får bare lyst å klemme hun som en bamse! det er sånne som dere som gjør man glad inn til hjerterota! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 12. oktober 2012 #2040 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) jeg får ikke overført noen bilder til datan min, fordi den kabelen bare plutselig svika... men jeg har postet her før da- og kan sikkert slenge ut et halv år gamle bilder, om det skulle være av en eller annen merkelig form for interesse? Du vet jeg er ny her så jeg har ikke sett dem, I want to see nozzy! Endret 12. oktober 2012 av Gunfreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå