Gjest Arvid78 Skrevet 9. oktober 2012 #2001 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg går da ikke rundt i tøfler og joggis på jobb! Da skulle du sett de lærerene jeg hadde på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 9. oktober 2012 #2002 Del Skrevet 9. oktober 2012 De så helt fantastisk behagelige ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 9. oktober 2012 #2003 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ny bukse 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 9. oktober 2012 #2004 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Jeg var og rotet blant bildene mine på Facebook da jeg fant dette, husker ikke hvorfor jeg tok det men det var vel får å leke litt med photoshop, lage et bilde som så ut som det var 100 år Uansett dette ikke er mitt outfit fra i dag så er jeg fan av litt sånn gammel herremote, så mye på Downton Abbey den første sesongen (falt litt av når det handlet om 1 verdenskrig, ble litt teit da) og også Boardwalk Empire, skulle ønske noen ganger at menn fortsatt skulle kle seg slik Endret 10. oktober 2012 av Arvid78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #2005 Del Skrevet 9. oktober 2012 Du får en velfortjent pluss fra meg, Arvid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 9. oktober 2012 #2006 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg var og rotet blant bildene mine på Facebook da jeg fant dette, husker ikke hvorfor jeg tok det men det var vel får å leke litt med photoshop, lage et bilde som så ut som det var 100 år Uansett dette ikke er mitt outfit fra i dag så er jeg fan av litt sånn gammel herremote, så mye på Downton Abbey den første sesongen (falt litt av når det handlet om 1 verdenskrig, ble litt teit da) og også Boardwalk Empire, skulle ønske noen ganger at menn fortsatt skulle kle seg slik Nå det er en STILIG mann, er fremdels sur for at stokk ikke er på mote for menn lengre, ekte men skal gå med hat og stokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 9. oktober 2012 #2007 Del Skrevet 9. oktober 2012 Nå det er en STILIG mann, er fremdels sur for at stokk ikke er på mote for menn lengre, ekte men skal gå med hat og stokk. Mannen min er fast bestemt på å gå med hatt og stokk konstant når han bikker 50år. Og dress, gjerne med vest. Jeg gleder meg allerede;) Men, i hans hjemland går faktisk 90% av de eldre mannfolka med stokk. Helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 9. oktober 2012 #2008 Del Skrevet 9. oktober 2012 Lekkert Takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drue Skrevet 9. oktober 2012 #2009 Del Skrevet 9. oktober 2012 De så helt fantastisk behagelige ut! Ja, det er de også. Har flytta inn i dem for vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 10. oktober 2012 #2010 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har sånne selv, drue og jeg elsker de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drue Skrevet 10. oktober 2012 #2011 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har sånne selv, drue og jeg elsker de! Ah. Det er en ære å få god tilbakemelding i denne tråden fra selveste Fashionistaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. oktober 2012 #2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Ah. Det er en ære å få god tilbakemelding i denne tråden fra selveste Fashionistaen ser den altså...- det er trossalt ikke bare bare å finne de riktige tøflene! mine tøfler er bare sååå 2010 lissom Endret 10. oktober 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 10. oktober 2012 #2013 Del Skrevet 10. oktober 2012 ser den altså...- det er trossalt ikke bare bare å finne de riktige tøflene! mine tøfler er bare sååå 2010 lissom Mine også.. Shopping etter tøfler snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. oktober 2012 #2014 Del Skrevet 10. oktober 2012 ser den altså...- det er trossalt ikke bare bare å finne de riktige tøflene! mine tøfler er bare sååå 2010 lissom Her er mine 2010-tøfler. Men jeg bruker de enda jeg! FOr jeg synes de er så søte! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 10. oktober 2012 #2015 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har ikke en gang tøfler jeg, bruker bare noen sandaler inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 10. oktober 2012 #2016 Del Skrevet 10. oktober 2012 Like glad i buksa mi nå som sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 11. oktober 2012 #2017 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Ah. Det er en ære å få god tilbakemelding i denne tråden fra selveste Fashionistaen Det er bare å føle seg beæret, Drue! Som du ser ligger listen min veldig høyt når det kommer til komplimenter for klær Endret 11. oktober 2012 av Fashionistaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 11. oktober 2012 #2018 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kveldens: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 11. oktober 2012 #2019 Del Skrevet 11. oktober 2012 Lillesiren, du ser flott ut, også bruker du faktisk klokke og ikke bare mobilen(bedre enn meg) Skal du noe spesielt siden du ser så fin ut, eller gjør du altid det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 11. oktober 2012 #2020 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Det var noen trange jeans Lillesiren, er de sånne som Olivia Newton John hadde på seg i Grease hvor hun måtte sys inn i den for drakten var så trang? Du ser bra ut, ikke 100% på det beltet rundt livet men skal la det være til de som vet hva de snakker om, jeg ser jo det at fargen på vesken står til beltet Endret 11. oktober 2012 av Arvid78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå