Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Arvid78

Jeg var og rotet blant bildene mine på Facebook da jeg fant dette, husker ikke hvorfor jeg tok det men det var vel får å leke litt med photoshop, lage et bilde som så ut som det var 100 år

Uansett dette ikke er mitt outfit fra i dag så er jeg fan av litt sånn gammel herremote, så mye på Downton Abbey den første sesongen (falt litt av når det handlet om 1 verdenskrig, ble litt teit da) og også Boardwalk Empire, skulle ønske noen ganger at menn fortsatt skulle kle seg slik

Endret av Arvid78
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg var og rotet blant bildene mine på Facebook da jeg fant dette, husker ikke hvorfor jeg tok det men det var vel får å leke litt med photoshop, lage et bilde som så ut som det var 100 år

Uansett dette ikke er mitt outfit fra i dag så er jeg fan av litt sånn gammel herremote, så mye på Downton Abbey den første sesongen (falt litt av når det handlet om 1 verdenskrig, ble litt teit da) og også Boardwalk Empire, skulle ønske noen ganger at menn fortsatt skulle kle seg slik

Nå det er en STILIG mann, er fremdels sur for at stokk ikke er på mote for menn lengre, ekte men skal gå med hat og stokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå det er en STILIG mann, er fremdels sur for at stokk ikke er på mote for menn lengre, ekte men skal gå med hat og stokk.

Mannen min er fast bestemt på å gå med hatt og stokk konstant når han bikker 50år. Og dress, gjerne med vest. Jeg gleder meg allerede;)

Men, i hans hjemland går faktisk 90% av de eldre mannfolka med stokk. Helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ah. Det er en ære å få god tilbakemelding i denne tråden fra selveste Fashionistaen :)

ser den altså...- det er trossalt ikke bare bare å finne de riktige tøflene! :sjokkert:

mine tøfler er bare sååå 2010 lissom :sukk:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

ser den altså...- det er trossalt ikke bare bare å finne de riktige tøflene! :sjokkert:

Mine også.. Shopping etter tøfler snart? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mine 2010-tøfler. Men jeg bruker de enda jeg! FOr jeg synes de er så søte!

FatFace.JPG

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah. Det er en ære å få god tilbakemelding i denne tråden fra selveste Fashionistaen :)

Det er bare å føle seg beæret, Drue! Som du ser ligger listen min veldig høyt når det kommer til komplimenter for klær :lol:

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Lillesiren, du ser flott ut, også bruker du faktisk klokke og ikke bare mobilen(bedre enn meg)

Skal du noe spesielt siden du ser så fin ut, eller gjør du altid det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arvid78

Det var noen trange jeans Lillesiren, er de sånne som Olivia Newton John hadde på seg i Grease hvor hun måtte sys inn i den for drakten var så trang? :)

Du ser bra ut, ikke 100% på det beltet rundt livet men skal la det være til de som vet hva de snakker om, jeg ser jo det at fargen på vesken står til beltet

Endret av Arvid78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...