Lykkerusen Skrevet 5. oktober 2012 #1981 Del Skrevet 5. oktober 2012 jeg tror ikke det var det bilde som lykkerusen la ut nå hvor hun mente noe om "fæl" nå går hun i en fæl regnjakke og støvler, men på bildet så ser du kanskje at det er snø ute? ergo- vi ser ikke det "fælte" foresten lykkerusen- stilig bilde, og for et vakkert pent hår du har! Hehe, helt riktig! Tusen takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 5. oktober 2012 #1982 Del Skrevet 5. oktober 2012 Håper ikke det. Likte jakka jeg. ^^ (det jeg så av den hvertfall) Edit: og NÅ skjønte jeg det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. oktober 2012 #1983 Del Skrevet 5. oktober 2012 Må desverre skuffe deg; jeg har ikke døpt kåpa mi - selv om det ville vært en ganske så søtt navn;P Skal la være å ta på deg;) Takk! Du er den snilleste jeg kjenner. Alle andre vil bare ha klem, og klype meg i rumpa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 5. oktober 2012 #1984 Del Skrevet 5. oktober 2012 Takk! Du er den snilleste jeg kjenner. Alle andre vil bare ha klem, og klype meg i rumpa Nå lyver du igjen! Så du var tom for dopir, hvilket må bety at du ikke har noe å ha på deg i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. oktober 2012 #1985 Del Skrevet 6. oktober 2012 Nå lyver du igjen! Så du var tom for dopir, hvilket må bety at du ikke har noe å ha på deg i dag? Jeg er så lett å gjennomskue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 8. oktober 2012 #1986 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hente-kidden-i-barnehagen-outfit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 8. oktober 2012 #1987 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Blåmandag. Gidder ikke gjøre det mer avansert på en slik dag! Endret 18. november 2012 av Solmåne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 8. oktober 2012 #1988 Del Skrevet 8. oktober 2012 Dere ser veldig fine ut begge to. Liker ryggen din Solmåne!(og rompa) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 8. oktober 2012 #1989 Del Skrevet 8. oktober 2012 Antrekket mitt idag; jeans + enkel stripete topp. (har bare vært hjemme hele dagen og jobbet med skoleoppgave) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 8. oktober 2012 #1990 Del Skrevet 8. oktober 2012 Antrekket mitt idag; jeans + enkel stripete topp. (har bare vært hjemme hele dagen og jobbet med skoleoppgave) Enkelt, men også veldig fint, ofte er det enkle bedre, PS. du har også et fint kjøkken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 8. oktober 2012 #1991 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Antrekket mitt idag; jeans + enkel stripete topp. (har bare vært hjemme hele dagen og jobbet med skoleoppgave) Edit: bilde var aaaalt for stort Endret 3. juni 2013 av Lykkerusen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 8. oktober 2012 #1992 Del Skrevet 8. oktober 2012 Enkelt, men også veldig fint, ofte er det enkle bedre, PS. du har også et fint kjøkken! Takk for det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drue Skrevet 9. oktober 2012 #1993 Del Skrevet 9. oktober 2012 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 9. oktober 2012 #1994 Del Skrevet 9. oktober 2012 Antrekket mitt idag; jeans + enkel stripete topp. (har bare vært hjemme hele dagen og jobbet med skoleoppgave) Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 9. oktober 2012 #1995 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ikke de vakreste tøfflene jeg har sett, men du hvor behagelige de så ut PS jobbe du på en skole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. oktober 2012 #1996 Del Skrevet 9. oktober 2012 Sånne har jeg også, bare i grå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drue Skrevet 9. oktober 2012 #1997 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ikke de vakreste tøfflene jeg har sett, men du hvor behagelige de så ut PS jobbe du på en skole? Hvem, jeg? Ja, sånn på en måte Sånne har jeg også, bare i grå. Mine er jo så grå som de får blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 9. oktober 2012 #1998 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kjente igjen det grå linoliumsgulvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drue Skrevet 9. oktober 2012 #1999 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kjente igjen det grå linoliumsgulvet Jeg går da ikke rundt i tøfler og joggis på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. oktober 2012 #2000 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvem, jeg? Ja, sånn på en måte Mine er jo så grå som de får blitt! *rettelse* ...bare i mørkere grå. Samma ulla uansett farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå