Gigi Skrevet 29. september 2012 #1961 Del Skrevet 29. september 2012 Dette ble stort!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. september 2012 #1962 Del Skrevet 29. september 2012 House hadde overaskende feminine lår, ikke at jeg klager på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 29. september 2012 #1963 Del Skrevet 29. september 2012 Ordentlig fint, Gigi. Eneste jeg ikke likte så godt er skjerfet, tror det hadde blitt enda penere uten :--D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stille vann Skrevet 29. september 2012 #1964 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Så morsom tråd, denne har jeg ikke kikka på før! Endret 29. september 2012 av Stille vann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. september 2012 #1965 Del Skrevet 29. september 2012 Så morsom tråd, denne har jeg ikke kikka på før! http:// Er det en lærbukse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stille vann Skrevet 29. september 2012 #1966 Del Skrevet 29. september 2012 Er det en lærbukse? Nei, den er bare litt blank. Skinnbukse er ikke helt min greie tror jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. september 2012 #1967 Del Skrevet 29. september 2012 Vel det er Classy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stille vann Skrevet 29. september 2012 #1968 Del Skrevet 29. september 2012 Vel det er Classy. Jeg er nok ikke "røff" nok til a gå med skinnbukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 29. september 2012 Forfatter #1969 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Gunfreak: Vi ble kanskje født i feil tid vi to. Man kan i hvert fall si at jeg er en person som ikke vokser på trær. Endret 29. september 2012 av Pene sko... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. september 2012 #1970 Del Skrevet 29. september 2012 Gunfreak: Vi ble kanskje født i feil tid vi to. Man kan i hvert fall si at jeg er en person som ikke vokser på trær. Drit kul stil må jeg si, og at du tørr å kjøre den er veldig kult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 29. september 2012 Forfatter #1971 Del Skrevet 29. september 2012 Jo, takk, i like måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 1. oktober 2012 #1972 Del Skrevet 1. oktober 2012 I love my pants. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 3. oktober 2012 #1973 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Idag regner og blåser det, samt at jeg har jobbet i en barnehage, så går i fæl regnjakke og støvler. Drømmer om vintern så jeg kan ta frem Joop! kåpa mi:P Endret 3. juni 2013 av Lykkerusen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. oktober 2012 #1974 Del Skrevet 3. oktober 2012 Idag regner og blåser det, samt at jeg har jobbet i en barnehage, så går i fæl regnjakke og støvler. Drømmer om vintern så jeg kan ta frem Joop! kåpa mi:P Har du døpt kåpa di "Joop", eller er det et merke? Hvis du har døpt den, elsker jeg deg litt... Men ikke ta på meg da... Ingen trenger å ta på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. oktober 2012 #1975 Del Skrevet 4. oktober 2012 Idag regner og blåser det, samt at jeg har jobbet i en barnehage, så går i fæl regnjakke og støvler. Drømmer om vintern så jeg kan ta frem Joop! kåpa mi:P Du så meget pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 4. oktober 2012 #1976 Del Skrevet 4. oktober 2012 Idag regner og blåser det, samt at jeg har jobbet i en barnehage, så går i fæl regnjakke og støvler. Drømmer om vintern så jeg kan ta frem Joop! kåpa mi:P fæl og fæl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. oktober 2012 #1977 Del Skrevet 4. oktober 2012 fæl og fæl.. jeg tror ikke det var det bilde som lykkerusen la ut nå hvor hun mente noe om "fæl" nå går hun i en fæl regnjakke og støvler, men på bildet så ser du kanskje at det er snø ute? ergo- vi ser ikke det "fælte" foresten lykkerusen- stilig bilde, og for et vakkert pent hår du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 4. oktober 2012 #1978 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) jeg tror ikke det var det bilde som lykkerusen la ut nå hvor hun mente noe om "fæl" nå går hun i en fæl regnjakke og støvler, men på bildet så ser du kanskje at det er snø ute? ergo- vi ser ikke det "fælte" foresten lykkerusen- stilig bilde, og for et vakkert pent hår du har! Håper ikke det. Likte jakka jeg. ^^ (det jeg så av den hvertfall) Edit: og NÅ skjønte jeg det... Endret 4. oktober 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 5. oktober 2012 #1979 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har du døpt kåpa di "Joop", eller er det et merke? Hvis du har døpt den, elsker jeg deg litt... Men ikke ta på meg da... Ingen trenger å ta på meg. Må desverre skuffe deg; jeg har ikke døpt kåpa mi - selv om det ville vært en ganske så søtt navn;P Skal la være å ta på deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 5. oktober 2012 #1980 Del Skrevet 5. oktober 2012 Du så meget pen ut! takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå