Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Viss jeg prøver å smile, blir det hele creepy.

I hear you brother

Når jeg skal prøve å smile på et bilde så ser jeg ut som en evneveik massemorder med akutt diare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg smiler ser jeg ut som en som kommer fra de mest innavla landsbyene i Alabama, der man er er utro mot sin egen søster med med en av hønene sine.

Endret av Gunfreak
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg smiler ser jeg ut som en som kommer fra de mest innavla landsbyene i Alabama, der man er er utro mot sin egen søster med med en av hønene sine.

Det er jo en viss sjarme i det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens:

Genseren har et slags hullete mønster, som ikke vises særlig på bildet, ser jeg,heh..

Pynteknapper langs ryggen=)

(Ser nå at det kanskje ser litt..dørgende kjedelig ut, men ser bedre ut irl synes jeg:P)

Herreminhatt du ser bra ut, Lillesiren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens hodebært. På jobb.

( Og dette tror folk er en muslimsk greie? Meh. )

post-55206-0-14943500-1348265361_thumb.j

Hvordan får de den til å bli muslimsk? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke til noe bra bilde, så dette får duge. Sånn ca dette hadde jeg på i dag. Bare at ingenting er likt, og toppen og smykket likner nesten ikke i det hele tatt. Men det var det beste jeg fikk til på Polyvore (som jeg registrerte meg på i ens ærend for å poste dette bildet, lol).

Skoene er forresten veldig ubehagelige! For lange og smale foran. Jeg har tydeligvis andeføtter...

SBZkX.png

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får de den til å bli muslimsk? :klo:

Aner ikke. Selv når det er "lukket" bak og du ikke ser dreadlocksene, viser jeg ennå både hals og hår rundt ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Kan legge ut "dagens outfit" jeg og da, siden jeg faktisk har stelt meg litt idag. Ser kanskje ikke sånn ut i klærna, men har matcha øyesminka med toppen og leppene med håret, så det er litt gjennomtenkt:P

399632_10152150171060078_2070167643_n.jpg

580188_10152149838050078_297006481_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan legge ut "dagens outfit" jeg og da, siden jeg faktisk har stelt meg litt idag. Ser kanskje ikke sånn ut i klærna, men har matcha øyesminka med toppen og leppene med håret, så det er litt gjennomtenkt:P

Jeg trodde du var et lavt menneske jeg, tuppa... Lurer på hvor jeg fikk det fra :klo:

Dette ser uansett veldig bra ut, og som sagt, du er skikkelig flink med den sminken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Jeg trodde du var et lavt menneske jeg, tuppa... Lurer på hvor jeg fikk det fra :klo:

Dette ser uansett veldig bra ut, og som sagt, du er skikkelig flink med den sminken!

Si det, jeg er hvertfall hele 172cm, så selv om det ikke er kjempehøyt, vil jeg ikke kalle meg lav, nei. =)

Takk skal du ha=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pene frøkna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi dra på oss spanderbuksene, og spandere en boks hockypulver på hu? Man får jo litt lyst til å varte opp disse søte damene, og det er jo ingen ting det oser mer "gentelman" av, enn en boks hockypulver!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Skal vi dra på oss spanderbuksene, og spandere en boks hockypulver på hu? Man får jo litt lyst til å varte opp disse søte damene, og det er jo ingen ting det oser mer "gentelman" av, enn en boks hockypulver!

du er så romantisk yme :rodmer:

alle damer smelter av å få en hockypulver i gave!! det er faktisk den eneste tingen her i verden som kan generaliseres!

grendlandstuppa fortjener definitivt noen bokser hockypulver!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...