Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Nei?

Om man skal sammenligne turbanen min med en religion, så blir det vel mer sikh.

bruker du turbanen din for gøy, eller tilhører du en trosretning som tilsier at man skal/bør ha turban? :)

Liker ørene dine! (med tunnel og de andre hullene ..heheee) :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker du turbanen din for gøy, eller tilhører du en trosretning som tilsier at man skal/bør ha turban? :)

Liker ørene dine! (med tunnel og de andre hullene ..heheee) :tommelopp:

Har lange dreadlocks, så er en liten miks, egentlig. Gikk med de i sjal av og på før jeg traff mannen min, men etter at jeg traff ham har det blitt mer, det kan jeg innrømme.

Jeg liker litt det at det er særdeles få som har sett HELE hårpryden min. Går ofte med sjal som er åpent oppe, og man ser hårene rundt ansikt, eller jeg har en bunt med dreadlocksene oppå hodet.

Han er muslim, men ikke fan av hijab, så det kommer ikke derfra. Men han liker det litt, han også, selv om det ikke er religiøst betinget for noen av oss.

Og, takk! Elsker tunnellene mine:D

Og, jeg kan legge til; det morsomme med sjal på hodet er at det blir en del av antrekket. Jeg matcher med resten av klærne, og har sikkert rundt 25 sjal..

Endret av Binta Ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Photoshoot på bussen, ja. Forventer å høre "soss" nå, hehe.

wkwtg.jpg

Du kler deg nøyaktig slik jeg hadde forestilt meg, Sails. Pent, altså. Jeg har det samme antrekket selv. Samme skjorte, samme cableknit og samme jakke, men min er da i navy i stedet for grønt.

Samme klokke har jeg ikke, men den var stilig. Ut i fra logoen vil jeg tippe det er en Invicta, Longines eller Breitling?

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Longines er riktig. Takk, forresten :)

Trodde først du var broren min :overrasket: Så helt lik ut, men klokken er forskjellig ;)

Veldig pent antrekk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har postet et antrekk i denne tråden, så prøver meg igjen :)

Dagens:

Og siden majoriteten her ikke liker min hverdagslige stil, får dere "Fashionistaen-er-forkjølet-og-på-vei-til-hytten-i-stillongs-og-pappas-jakke"-edition fra helgen :fnise::

IMAG03681.jpg?t=1347909974

Endret av Fashionistaen
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker det, Fashionistaen! Men så har jeg alltid likt hverdagsstilen din kjempegodt :D Veldig, veldig fint.

Takk Hedvig, du er alltid så snill du! :)

Fashionistaen: Veldig høstlig fin jakke.

Takk, den er veldig varm og god også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag er jeg superfin. Med kiddens sekk på ryggen, på tur til barnehage, med buksa mange elsker å hate: bohemsbuksa mi.

:)

post-55206-0-68896700-1348132317_thumb.j

Dette var det beste jeg fikk til, siden jeg gikk sammen med en unge som er under 2år, og ikke er særlig behjelpelig med å ta bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får være en av jentene og poste jeg også da

Ansiktet mitt blir altid fucka på bilder, ikke at det er så mye bedre i virkligheten heller.

meg3_zpsc46ea6ae.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det er ikke fucka Gunfeak, men du kunne ha prøvd å ikke sett så forbanna ut..heheee...

ellers så er jo skjorta på og skjegget på plass :nigo:

og deeeeet er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...