Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Men med sixpence, ass! Tåmmelopp!

Takk

Six-Pences går jeg med hver høst og vinter, den får meg alltid til å tenke på min Farfar som alltid gikk med slik hatt :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lillesiren

Lillesiren; si at du har kjøpt jakka i Norge, si at du har kjøpt jakka i Norge..

Jeg tror det er denne jakka hun har funnet på Fretex... :overrasket: Er det mulig?????

Zoe her har faktisk helt rett, jakka fant jeg på fretex:-D , på en knøttliten en også, på et tettsted 40 min fra stavanger, så er nok ikke bare de i oslo som har noe å by på;)

Lillesiren, kan du vennligst sende over treningsprogrammet ditt? Du ser fantastisk ut (og jakka det samme)!

Hehe, tusen takk for komplementet:-)!(det skal spares til neste gang jeg drar frem joggisen fordi det er det eneste jeg føler meg vel i:-P)

du er en mann med stil Arvid!

Jeg elsker hatter :strix:

Lillesiren også- du sier utrolig smashing ut!

Takk for det, noz:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk

Six-Pences går jeg med hver høst og vinter, den får meg alltid til å tenke på min Farfar som alltid gikk med slik hatt :)

Jeg har også blitt forelsket i six-pence/Ivy cap/flat cap. Det flotte med disse luene er at de er ommtrent som trenchcoat når det kommer til kledelighet. Det finnes nesten ikke noen som ikke kler det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah.... :5:

skinnjakke er søren ikke lett å finne! :sur:(en ålright en altså, og vel så det..)

Skinn er vel ganske trendy om dagen, er det ikke det da? Burde jo gå an å finne noe da... Det har jo kommet en ny greie som ligner på skinn også, som heter "coated denim". Veldig trendy bukser hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshoot på bussen, ja. Forventer å høre "soss" nå, hehe.

...bare litt;)

Litt som pene sko. Ser ut som en soss, men er en kjempe hyggelig soss. Og da erre greit.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Photoshoot på bussen, ja. Forventer å høre "soss" nå, hehe.

Nei, det synes jeg da virkelig ikke! :) Fin klokke du hadde der også :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...